Alsof ik dat nodig heb boertjequote:
Ik was vroeger altijd voor Ajax, Ik had zelf eens shirt met het logoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur voor een club?
Mooi manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd voor Ajax, Ik had zelf eens shirt met het logo
was?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En nu....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gooi hem er maar weer uitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
Zoals ongeveer 95% voor Ajax is geworden. Niet door hun vader of geboorteplaats, maar simpelweg omdat het hip was.
Gelukkig was jij lekker tegendraads en koos je voor de kakkiesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
Zoals ongeveer 95% voor Ajax is geworden. Niet door hun vader of geboorteplaats, maar simpelweg omdat het hip was.
Makkelijk om dit als fan van een onsuccesvolle club te roepen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb al een tijdje het grafiekje niet meer gezien. Lijkt me een goede gelegenheid om die nog eens te postenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje het grafiekje niet meer gezien. Lijkt me een goede gelegenheid om die nog eens te posten
Dat is het grote verschil. Daar kies je niet voor, daar word je mee geboren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig was jij lekker tegendraads en koos je voor de kakkies
ja is wel zo'n 40-45 dagen geleden denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje het grafiekje niet meer gezien. Lijkt me een goede gelegenheid om die nog eens te posten
Oh en mensen die voor Ajax die worden gewoon voor Ajax omdat het hip isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het grote verschil. Daar kies je niet voor, daar word je mee geboren.
Ajax had meer succes bedoel je?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
Al mijn vrienden waren voor Feyenoord maar ik vond Ajax beter spelen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
Je komt toch uit Utrecht?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |