Alsof er pittige bergen hier zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je stopt na 15 minuten dus bergie op kom je al niet
Mee eens jij bent wel oke..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jullie kunnen me ook gewoon een kans geven,
Ik val best mee
Als je dat zo zegt is ze veel te jong of gehandicapt, dan laat die pics maar zitten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb mijn zusje aangeleerd om tegen me moeder te zeggen dat ze een pittig kort kapsel heeft![]()
Awh. Als Mikey het zegt mag hij wel blijvenquote:
Wietparkiet mag van mij ook blijven hoorquote:
Dealquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wietparkiet mag van mij ook blijven hoor
Als die andere mongols maar gewoon wegblijven
Misschien kunnen we een ruil doen, davy naar de nachtbagger en die wietparkiet naar ons
ieder jaar weer verkozen tot supermarkt met het beste kant en klaar vleesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdomme wat is dat toch lekker vlees die kip a la minute van de LIDL .. ja de LIDL ja
Neeequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een ruil doen, davy naar de nachtbagger en die wietparkiet naar ons
IK ZEG HET TOCH WIETPARKIET IS TOFquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
niet te populair gaan doen hoorquote:
Davy moet in B&H blijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neeeik kom ook in nachtbagger gooi Davy naar KLB ofso.
Dan ga jijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:
Davy is de Cabral van deze SC...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
verpest je kansen nou nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
Kom tegenwoordig bijna alleen nog maar in ONZ
Heb je een voorkeur voor een club?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
En in VBL, want het is daar best gezellig en er zitten goede users
Jij hebt niet vaak naar Feyenoord gekeken als je Cabral met voetbal associeertquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:08 schreef Saind het volgende:
[..]
godver man hoezo nou weer over voetbal
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
En in VBL, want het is daar best gezellig en er zitten goede users
+1 voor die postquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt niet vaak naar Feyenoord gekeken als je Cabral met voetbal associeert
Alsof ik dat nodig heb boertjequote:
Ik was vroeger altijd voor Ajax, Ik had zelf eens shirt met het logoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur voor een club?
Mooi manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd voor Ajax, Ik had zelf eens shirt met het logo
was?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En nu....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gooi hem er maar weer uitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
Zoals ongeveer 95% voor Ajax is geworden. Niet door hun vader of geboorteplaats, maar simpelweg omdat het hip was.
Gelukkig was jij lekker tegendraads en koos je voor de kakkiesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
Zoals ongeveer 95% voor Ajax is geworden. Niet door hun vader of geboorteplaats, maar simpelweg omdat het hip was.
Makkelijk om dit als fan van een onsuccesvolle club te roepen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb al een tijdje het grafiekje niet meer gezien. Lijkt me een goede gelegenheid om die nog eens te postenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje het grafiekje niet meer gezien. Lijkt me een goede gelegenheid om die nog eens te posten
Dat is het grote verschil. Daar kies je niet voor, daar word je mee geboren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig was jij lekker tegendraads en koos je voor de kakkies
ja is wel zo'n 40-45 dagen geleden denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje het grafiekje niet meer gezien. Lijkt me een goede gelegenheid om die nog eens te posten
Oh en mensen die voor Ajax die worden gewoon voor Ajax omdat het hip isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het grote verschil. Daar kies je niet voor, daar word je mee geboren.
Ajax had meer succes bedoel je?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
Al mijn vrienden waren voor Feyenoord maar ik vond Ajax beter spelen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
Je komt toch uit Utrecht?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
Niet allemaal, wel het merendeel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh en mensen die voor Ajax die worden gewoon voor Ajax omdat het hip is
Oke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Dat is meestal zo met beter spel.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet allemaal, wel het merendeel.
Dat zie je ook wel bij de opkomst in de wat mindere wedstrijden.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
BFF met GGMM
Ze gingen wel goed toen ja, Maar vond de club ook gewoon beter dan feyenoord was periode 04-05quote:
True, vroegah was ik als klein kindje een van de weinigen met een Twente shirtje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is meestal zo met beter spel.
Op Chelsea na.
Ja een paar voor die kneusjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je komt toch uit Utrecht?
Is er dan helemaal niemand voor utrecht daar?
ja dus?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja een paar voor die kneusjes![]()
maar sowieso speelt Utrecht niet goed
11 april haalt Ajax de 32e op in Eindhoven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, dit gaat een beetje de verkeerde kant op...
PSV heeft 40 miljoen gekregen van de gemeente, erg he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Utrecht supporters zijn wel agressievelingen .. maar je eigen stad verloochenenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben geen successuporterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dus?
Liever dat dan een succesupporter
Jij hebt het over dat utrecht sowieso niet goed isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben geen successuporter![]()
Dat is het toppunt van sneu zijn
Je bedoelt de bunnikside achtige taferelen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Utrecht supporters zijn wel agressievelingen .. maar je eigen stad verloochenen![]()
Ga voortaan weer lekker in je eigen stad met vuurwerk spelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Utrecht supporters zijn wel agressievelingen .. maar je eigen stad verloochenen![]()
Doeiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga sigaretten halen en dan even gamen
ajuus teringlijers
Ach ze zaten vuurwerkgeluidjes te maken, en dan huilen wanne er wat nitraten en vlinders die kant op vliegen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga voortaan weer lekker in je eigen stad met vuurwerk spelen.
Onzinquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach ze zaten vuurwerkgeluidjes te maken, en dan huilen wanne er wat nitraten en vlinders die kant op vliegen.
Dan vraag je er een beetje om hé
Jij was gewoon op fok aan het posten dus doe niet zo stoer manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach ze zaten vuurwerkgeluidjes te maken, en dan huilen wanne er wat nitraten en vlinders die kant op vliegen.
Het kindervak in jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klopt was ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij was gewoon op fok aan het posten dus doe niet zo stoer man
Post gewoon tietenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
Maargoed ik kan beter gewoon mijn klep houden, want alles wat ik zeg valt bij minstens 1 persoon niet in de smaak
Wij hebben ooit voor een vriend van mij een shirtje gekocht toen met achterop als naam teletekst en rugnummer 818quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben ooit voor een vriend van mij een shirtje gekocht toen met achterop als naam teletekst en rugnummer 818
[..]
Wij hebben ooit voor een vriend van mij een shirtje gekocht toen met achterop als naam teletekst en rugnummer 818
[..]
[..]
[..]
Njah, dat treurige mannetje of 200 dat jullie elk jaar meenemen is niet eens 5 cent waard.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Feyenoord, altijd kleingeld van ze koppen wanneer je daar het uitvak uitloopt na de tijd.
Joepiedepoepie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu lekker NEC Club TV en andere club tv's kijken
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, dat treurige mannetje of 200 dat jullie elk jaar meenemen is niet eens 5 cent waard.
Tijdens de laatste bekerwedstrijd tegen Twente leek het wel alsof er allemaal van die studentjes zaten...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, dat treurige mannetje of 200 dat jullie elk jaar meenemen is niet eens 5 cent waard.
Ja, beetje raar publiek. Zonder trommel hoor je ze ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tijdens de laatste bekerwedstrijd tegen Twente leek het wel alsof er allemaal van die studentjes zaten...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tijdens de laatste bekerwedstrijd tegen Twente leek het wel alsof er allemaal van die studentjes zaten...
Ik had van die mompelende boeren verwacht, maar dit waren van die studentikoze pointdexters...inclusief bril.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, beetje raar publiek. Zonder trommel hoor je ze ook niet.
Op het hbo ben je gewoon leerling.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ben ook een (hbo) studentje.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op het hbo ben je gewoon leerling.
Veelal gasten op losse kaarten die tof doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
Wat bij Feyenoord wel altijd lachen is; die gekken naast het uitvak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |