Post gewoon tietenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
Maargoed ik kan beter gewoon mijn klep houden, want alles wat ik zeg valt bij minstens 1 persoon niet in de smaak
Wij hebben ooit voor een vriend van mij een shirtje gekocht toen met achterop als naam teletekst en rugnummer 818quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben ooit voor een vriend van mij een shirtje gekocht toen met achterop als naam teletekst en rugnummer 818
[..]
Wij hebben ooit voor een vriend van mij een shirtje gekocht toen met achterop als naam teletekst en rugnummer 818
[..]
[..]
[..]
Njah, dat treurige mannetje of 200 dat jullie elk jaar meenemen is niet eens 5 cent waard.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Feyenoord, altijd kleingeld van ze koppen wanneer je daar het uitvak uitloopt na de tijd.
Joepiedepoepie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu lekker NEC Club TV en andere club tv's kijken
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, dat treurige mannetje of 200 dat jullie elk jaar meenemen is niet eens 5 cent waard.
Tijdens de laatste bekerwedstrijd tegen Twente leek het wel alsof er allemaal van die studentjes zaten...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, dat treurige mannetje of 200 dat jullie elk jaar meenemen is niet eens 5 cent waard.
Ja, beetje raar publiek. Zonder trommel hoor je ze ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tijdens de laatste bekerwedstrijd tegen Twente leek het wel alsof er allemaal van die studentjes zaten...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tijdens de laatste bekerwedstrijd tegen Twente leek het wel alsof er allemaal van die studentjes zaten...
Ik had van die mompelende boeren verwacht, maar dit waren van die studentikoze pointdexters...inclusief bril.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, beetje raar publiek. Zonder trommel hoor je ze ook niet.
Op het hbo ben je gewoon leerling.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ben ook een (hbo) studentje.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op het hbo ben je gewoon leerling.
Veelal gasten op losse kaarten die tof doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
Wat bij Feyenoord wel altijd lachen is; die gekken naast het uitvak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |