Alsof er pittige bergen hier zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je stopt na 15 minuten dus bergie op kom je al niet
Mee eens jij bent wel oke..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jullie kunnen me ook gewoon een kans geven,
Ik val best mee
Als je dat zo zegt is ze veel te jong of gehandicapt, dan laat die pics maar zitten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb mijn zusje aangeleerd om tegen me moeder te zeggen dat ze een pittig kort kapsel heeft![]()
Awh. Als Mikey het zegt mag hij wel blijvenquote:
Wietparkiet mag van mij ook blijven hoorquote:
Dealquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wietparkiet mag van mij ook blijven hoor
Als die andere mongols maar gewoon wegblijven
Misschien kunnen we een ruil doen, davy naar de nachtbagger en die wietparkiet naar ons
ieder jaar weer verkozen tot supermarkt met het beste kant en klaar vleesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdomme wat is dat toch lekker vlees die kip a la minute van de LIDL .. ja de LIDL ja
Neeequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een ruil doen, davy naar de nachtbagger en die wietparkiet naar ons
IK ZEG HET TOCH WIETPARKIET IS TOFquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
niet te populair gaan doen hoorquote:
Davy moet in B&H blijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neeeik kom ook in nachtbagger gooi Davy naar KLB ofso.
Dan ga jijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:
Davy is de Cabral van deze SC...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
verpest je kansen nou nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
Kom tegenwoordig bijna alleen nog maar in ONZ
Heb je een voorkeur voor een club?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
En in VBL, want het is daar best gezellig en er zitten goede users
Jij hebt niet vaak naar Feyenoord gekeken als je Cabral met voetbal associeertquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:08 schreef Saind het volgende:
[..]
godver man hoezo nou weer over voetbal
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
En in VBL, want het is daar best gezellig en er zitten goede users
+1 voor die postquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt niet vaak naar Feyenoord gekeken als je Cabral met voetbal associeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |