Ik vind die gekken ín het uitvak veel grappigerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
Wat bij Feyenoord wel altijd lachen is; die gekken naast het uitvak.
Haha ja daarom, gaan ze als aapjes tegen dat hek slaan en gebaren dat je mee naar buiten moet komen. Waarna hun moeder gebaart naar ze dat ze moeten zitten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Veelal gasten op losse kaarten die tof doen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind die gekken ín het uitvak veel grappiger
Zowel de uit- als thuissupporters die bewust tegen dat plexiglas aan gaan zitten/staan zijn gewoon treurig. Je ziet geen kanker en er gebeurt toch niks.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Haha ja daarom, gaan ze als aapjes tegen dat hek slaan en gebaren dat je mee naar buiten moet komen. Waarna hun moeder gebaart naar ze dat ze moeten zitten.
Inderaad, beetje druk maken om niks.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel de uit- als thuissupporters die bewust tegen dat plexiglas aan gaan zitten/staan zijn gewoon treurig. Je ziet geen kanker en er gebeurt toch niks.
Laatste wedstrijd zat ik in K bijna tegen dat glas aan, je ziet echt geen fuck.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel de uit- als thuissupporters die bewust tegen dat plexiglas aan gaan zitten/staan zijn gewoon treurig. Je ziet geen kanker en er gebeurt toch niks.
Kansloos, al is het in Tilburg dan wel weer geinig met die tokkies links ernaast.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderaad, beetje druk maken om niks.
Maar als Twente scoort is het wel altijd leuk om even te zwaaien naar het thuisvak.
Gebeurt niet al te vaak in Rotterdam, maar elders
Dit soort taferelen, thuispubliek beetje gek maken
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Kansloos, al is het in Tilburg dan wel weer geinig met die tokkies links ernaast.
En in sommige stadions heb je de kans om er buiten/achter het stadion wat van te maken maar dat doen ze dan nooit. Liever de hele wedstrijd veilig op het plexiglas rammen.
Gaat wel ver ja, Mensen die overlijden omdat een rel uit de hand is gelopen. of een strafblad ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Beetje vijandigheid vind ik altijd wel mooi. Het is geen tennis.
Maar het rellen gebeuren bijna niet meer nee, Europees vaak nog wel.
Maar sowieso mensen die hun hele leven op het spel zetten om een voetbal relletjeSta je dan met je strafblad te solliciteren als garnalenpeller.
Ja, of nog erger: een stadionverbodquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gaat wel ver ja, Mensen die overlijden omdat een rel uit de hand is gelopen. of een strafblad ofzo
Stadionverbod heb je in principe weinig last van. Als je echt wil kom je er zo in.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, of nog erger: een stadionverbod
Oh, dat zeker. Maar de hele wedstrijd bezig zijn om het publiek naast je uit te dagen terwijl er uiteindelijk toch geen fuck gebeurt gaat mij wat ver.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Beetje vijandigheid vind ik altijd wel mooi. Het is geen tennis.
Ik moet écht een sarcasmebord hebben...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Stadionverbod heb je in principe weinig last van. Als je echt wil kom je er zo in.
Filmpje wat ik liet zien was na de wedstrijd he, maar je hebt 100% gelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Maar de hele wedstrijd bezig zijn om het publiek naast je uit te dagen terwijl er uiteindelijk toch geen fuck gebeurt gaat mij wat ver.
Dat ook ja,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, of nog erger: een stadionverbod
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet écht een sarcasmebord hebben...
Ik kreeg een stadionverbod van 2jaar en een boete van 2500euroquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik zou een stadionverbod wel echt erg vinden .. heb dan nog liever 2000 euro boette.
Overlijden, strafblad... of nóg erger een stadionverbod! Kwestie van prioriteiten denk ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik zou een stadionverbod wel echt erg vinden .. heb dan nog liever 2000 euro boette.
Waarvoor had je een SV dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg een stadionverbod van 2jaar en een boete van 2500euro
Maarja toch paar keer nog gewoon naar Ajax gegaan
Ik maak me iig niet zo druk bij de Olympische Spelen als bij voetbal vraag me toch af wat het nou bij voetbal zo extra erg maakt..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik haat het wanneer mensen zeggen dat het maar een spelletje is
Ah op die manierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Overlijden, strafblad... of nóg erger een stadionverbod! Kwestie van prioriteiten denk ik
Was gepakt na rellen in de binnenstad, was de zoveelste keer en de zogenaamde druppelquote:
Vooral de niet-voetbalkijkendenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Hahah die Me-ers met hun special tactics.. smerig met een busje rond rijden plots stoppen en dan 1/2 man naar binnen trekken deurtje dicht en keihard weg rijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was gepakt na rellen in de binnenstad, was de zoveelste keer en de zogenaamde druppel
Paar jaar ervoor kreeg ik er 1 van een jaar, omdat ik de orders van de ME niet opvolgde
Ja ik weet het ook niet manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:51 schreef DonRaja het volgende:
Steven, sla even wat reason in die nieuwe aankoop van jullie... kom op man, dat haar
Ik haat het wanneer mensen met '010 isn't just a code' shirts gaan rondlopen en ja ik ben Feyenoorder. 010 is het netnummer van Rotterdam, niks meer niks minder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik werd voor Ajax-Zagreb opgepakt omdat ik spuugde naar een ME busjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hahah die Me-ers met hun special tactics.. smerig met een busje rond rijden plots stoppen en dan 1/2 man naar binnen trekken deurtje dicht en keihard weg rijden.
Waarom spuug je naar een ME busje?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werd voor Ajax-Zagreb opgepakt omdat ik spuugde naar een ME busje
Er zat meer spuug op mijn kin dan op dat wiel van het busje wat ik raakte
Welke Ajax - Zagreb, van vorig seizoen? of in de EL 2009/2010?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest het kwijtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom spuug je naar een ME busje?
Dat is ook wel echt kansloosheid ten top.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar eiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke Ajax - Zagreb, van vorig seizoen? of in de EL 2009/2010?
Misschien dachten ze dat je een verdwaalde josti was.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze kwamen met 7 of 8 man naar buiten met schilden en stokken, en dat omdat ik gespuugd hadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wel een beetje kansloos dat je gepakt wordt voor spugen naar een busje.. als je nou 3 ME-ers eigenhandig K.O. had geslagen oké.
Dan zou hij met een ander busje mee moeten gaanqquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat je een verdwaalde josti was.
Ja daar mikte ik opquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze kwamen met 7 of 8 man naar buiten met schilden en stokken, en dat omdat ik gespuugd had
Niet op de treinrails?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
Ik werd ooit opgepakt en in een stoffige garagebox met nog zo'n 40-45 man tot 11 uur 's avonds vastgehouden omdat ik op een brug stond.
Ja maar voor die dag was er een zero tolerance beleid omdat het tegen zagreb al eerder fout was gegaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Haha, dan zijn ze daar in Amsterdam wel een stuk feller dan hier in Eanske.
Als het nou een groene dorrel vol op het raam gemikt was oke, maar dit busje reed langs toen ik terug liep naar kroeg waar we waren en ik raakte echt een klein beetje het wielquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
Politie heeft wel een schijthekel aan spugende mensen![]()
Ik werd een keertje aangehouden en ik spuugte op de grond achter me, krijg ik bijna een boete
Je moet in Nederland ook nooit gaan rellen, enige rellen waar ik bij was waren PSG uit en Marseille uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar voor die dag was er een zero tolerance beleid omdat het tegen zagreb al eerder fout was gegaan
Maar dit was wel heel triest ja
Zeg ik ook altijd dat ik het niet opzoekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet in Nederland ook nooit gaan rellen, enige rellen waar ik bij was waren PSG uit en Marseille uit.
Maar dat was meer omdat ze ons aanvielen, het opzoeken doe ik nooit maar als ze komen ga ik ook niet wegrennen.
Af en toe is het machtsvertoon van die smurfen echt kansloosquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het nou een groene dorrel vol op het raam gemikt was oke, maar dit busje reed langs toen ik terug liep naar kroeg waar we waren en ik raakte echt een klein beetje het wiel
Anders heb je meteen zo'n imago hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd dat ik het niet opzoek
Nee, maar opzich wel moeten lachen die dag. Staat er een linie ME voor die dichte garagebox. Komt de box een stukje omhoog, wordt er een emmer met water naar binnen geschoven. Minuutje later wat plastic bekers.quote:
Vertaling 1:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet in Nederland ook nooit gaan rellen, enige rellen waar ik bij was waren PSG uit en Marseille uit.
Maar dat was meer omdat ze ons aanvielen, het opzoeken doe ik nooit maar als ze komen ga ik ook niet wegrennen.
Smurfenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Af en toe is het machtsvertoon van die smurfen echt kansloos
Achjaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Anders heb je meteen zo'n imago he
Terecht, slopen is gewoon primitief manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
Kennis van me broer sloeg een keer de zijspiegel van een wauto afknurft
die werd ook hardhandig opgelaaien.
Ben alles behalve dikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vertaling 1:
Ik ben te dik en kan niet rennen
Vertaling 2:
Ik ben simpel en heb het te laat door
Keer een nachtje moeten zitten omdat ik de hele tijd tegen zo een mobiel steunpunt aan het leunen was en niet weg wou. 'Dit is toch een steunpunt?'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
Kennis van me broer sloeg een keer de zijspiegel van een wauto afknurft
die werd ook hardhandig opgelaaien.
Dat zegt niks over of het een goede agent isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Meeste agenten hier in de buurt zijn 170 ofzo
Met een wapenstok ja, en die krengen doen zeer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Meeste agenten hier in de buurt zijn 170 ofzo
Toen had je al schijt aan allesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Keer een nachtje moeten zitten omdat ik de hele tijd tegen zo een mobiel steunpunt aan het leunen was en niet weg wou. 'Dit is toch een steunpunt?'
In mijn verdediging, toen was ik 16 en straalbezopen.
Ok, vertaling 2 dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben alles behalve dik1.92 en ~82kg
Ik steunde al zittend op mijn fiets er tegenaan zeg maar. En toen wou ik eindelijk weg gaan, ging ik hard op m'n plaat waardoor die wouten binnen ook een flinke klap hoorden. Dat was de druppel denk ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Toen had je al schijt aan alles
Hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooie wel was toen ik opgepakt was voor Ajax-Zagreb dat ik werd gefouilleerd op het bureau, dat ze mijn coke vonden en een chick vroeg wat het was, waarop ik zei geen flauw idee en ze stopte het gewoon in mijn zakje met spullen
Altijd goed die lompe vmbo hoeren uit de provincie
Nooit zover laten komenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met een wapenstok ja, en die krengen doen zeer.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Keer een nachtje moeten zitten omdat ik de hele tijd tegen zo een mobiel steunpunt aan het leunen was en niet weg wou. 'Dit is toch een steunpunt?'
In mijn verdediging, toen was ik 16 en straalbezopen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik steunde al zittend op mijn fiets er tegenaan zeg maar. En toen wou ik eindelijk weg gaan, ging ik hard op m'n plaat waardoor die wouten binnen ook een flinke klap hoorden. Dat was de druppel denk ik.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooie wel was toen ik opgepakt was voor Ajax-Zagreb dat ik werd gefouilleerd op het bureau, dat ze mijn coke vonden en een chick vroeg wat het was, waarop ik zei geen flauw idee en ze stopte het gewoon in mijn zakje met spullen
Altijd goed die lompe vmbo hoeren uit de provincie
Heb er juist regelmatig op gedrukt 's ochtendsvroeg na een party hoe duur de sos was bij hun.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Steunpunt hehe.. nice one.
Net zo flauw als op het station op de SOS knop te duwen om te vragen wanneer de volgende trein komt omdat je er voor wilt springen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb er juist regelmatig op gedrukt 's ochtendsvroeg na een party hoe duur de sos was bij hun.
quote:
Haha, dat is waar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Je had natuurlijk niet al 10 kansen gehad om eerder weg te gaan
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb er juist regelmatig op gedrukt 's ochtendsvroeg na een party hoe duur de sos was bij hun.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Word wel bijna altijd gefouilleerd met als reden dat ik binnen het profiel pas
Slopen is per definitie kansloos.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Die geintjes kan ik wel waarderen maar soms hoor je dat hooli's (van welke club dan ook) een hele trein van binnen hebben gesloopt. Dat vind ik echt diep triest.
Wat een ongelooflijke baas is ditquote:
IK OPEN 'Mquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke baas is dit
Tijd voor een fantopic.
We hebben mijn broertje zo een keer moeten ophalen in Sittard, mafkees dacht dat hij ongestraft uit een rijdende trein kon pissen. Alleen, de trein reed nog niet....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:03 schreef Caland het volgende:
Was ook wel een mooi tafereel op het politiebureau 's ochtends, als je minderjarig bent moet je namelijk door je ouders opgehaald worden. Mijn ma helemaal over de rooie, mijn pa stiekem lachend achter mijn ma.
Ik ben fan, goed idee inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke baas is dit
Tijd voor een fantopic.
Neuh, ben al bezig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |