Vooral de niet-voetbalkijkendenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik haat het wanneer mensen zeggen dat het maar een spelletje is
Hahah die Me-ers met hun special tactics.. smerig met een busje rond rijden plots stoppen en dan 1/2 man naar binnen trekken deurtje dicht en keihard weg rijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was gepakt na rellen in de binnenstad, was de zoveelste keer en de zogenaamde druppel
Paar jaar ervoor kreeg ik er 1 van een jaar, omdat ik de orders van de ME niet opvolgde
Ja ik weet het ook niet manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:51 schreef DonRaja het volgende:
Steven, sla even wat reason in die nieuwe aankoop van jullie... kom op man, dat haar
Ik haat het wanneer mensen met '010 isn't just a code' shirts gaan rondlopen en ja ik ben Feyenoorder. 010 is het netnummer van Rotterdam, niks meer niks minder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik haat het wanneer mensen zeggen dat het maar een spelletje is
Ik werd voor Ajax-Zagreb opgepakt omdat ik spuugde naar een ME busjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hahah die Me-ers met hun special tactics.. smerig met een busje rond rijden plots stoppen en dan 1/2 man naar binnen trekken deurtje dicht en keihard weg rijden.
Waarom spuug je naar een ME busje?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werd voor Ajax-Zagreb opgepakt omdat ik spuugde naar een ME busje
Er zat meer spuug op mijn kin dan op dat wiel van het busje wat ik raakte
Welke Ajax - Zagreb, van vorig seizoen? of in de EL 2009/2010?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest het kwijtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom spuug je naar een ME busje?
Dat is ook wel echt kansloosheid ten top.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar eiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke Ajax - Zagreb, van vorig seizoen? of in de EL 2009/2010?
Misschien dachten ze dat je een verdwaalde josti was.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze kwamen met 7 of 8 man naar buiten met schilden en stokken, en dat omdat ik gespuugd hadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wel een beetje kansloos dat je gepakt wordt voor spugen naar een busje.. als je nou 3 ME-ers eigenhandig K.O. had geslagen oké.
Dan zou hij met een ander busje mee moeten gaanqquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat je een verdwaalde josti was.
Ja daar mikte ik opquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze kwamen met 7 of 8 man naar buiten met schilden en stokken, en dat omdat ik gespuugd had
Niet op de treinrails?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
Ik werd ooit opgepakt en in een stoffige garagebox met nog zo'n 40-45 man tot 11 uur 's avonds vastgehouden omdat ik op een brug stond.
Ja maar voor die dag was er een zero tolerance beleid omdat het tegen zagreb al eerder fout was gegaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Haha, dan zijn ze daar in Amsterdam wel een stuk feller dan hier in Eanske.
Als het nou een groene dorrel vol op het raam gemikt was oke, maar dit busje reed langs toen ik terug liep naar kroeg waar we waren en ik raakte echt een klein beetje het wielquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
Politie heeft wel een schijthekel aan spugende mensen![]()
Ik werd een keertje aangehouden en ik spuugte op de grond achter me, krijg ik bijna een boete
Je moet in Nederland ook nooit gaan rellen, enige rellen waar ik bij was waren PSG uit en Marseille uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar voor die dag was er een zero tolerance beleid omdat het tegen zagreb al eerder fout was gegaan
Maar dit was wel heel triest ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |