quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb er juist regelmatig op gedrukt 's ochtendsvroeg na een party hoe duur de sos was bij hun.
quote:
Haha, dat is waar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Je had natuurlijk niet al 10 kansen gehad om eerder weg te gaan
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb er juist regelmatig op gedrukt 's ochtendsvroeg na een party hoe duur de sos was bij hun.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Word wel bijna altijd gefouilleerd met als reden dat ik binnen het profiel pas
Slopen is per definitie kansloos.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Die geintjes kan ik wel waarderen maar soms hoor je dat hooli's (van welke club dan ook) een hele trein van binnen hebben gesloopt. Dat vind ik echt diep triest.
Wat een ongelooflijke baas is ditquote:
IK OPEN 'Mquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke baas is dit
Tijd voor een fantopic.
We hebben mijn broertje zo een keer moeten ophalen in Sittard, mafkees dacht dat hij ongestraft uit een rijdende trein kon pissen. Alleen, de trein reed nog niet....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:03 schreef Caland het volgende:
Was ook wel een mooi tafereel op het politiebureau 's ochtends, als je minderjarig bent moet je namelijk door je ouders opgehaald worden. Mijn ma helemaal over de rooie, mijn pa stiekem lachend achter mijn ma.
Ik ben fan, goed idee inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke baas is dit
Tijd voor een fantopic.
Neuh, ben al bezig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |