Zeg ik ook altijd dat ik het niet opzoekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet in Nederland ook nooit gaan rellen, enige rellen waar ik bij was waren PSG uit en Marseille uit.
Maar dat was meer omdat ze ons aanvielen, het opzoeken doe ik nooit maar als ze komen ga ik ook niet wegrennen.
Af en toe is het machtsvertoon van die smurfen echt kansloosquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het nou een groene dorrel vol op het raam gemikt was oke, maar dit busje reed langs toen ik terug liep naar kroeg waar we waren en ik raakte echt een klein beetje het wiel
Anders heb je meteen zo'n imago hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd dat ik het niet opzoek
Nee, maar opzich wel moeten lachen die dag. Staat er een linie ME voor die dichte garagebox. Komt de box een stukje omhoog, wordt er een emmer met water naar binnen geschoven. Minuutje later wat plastic bekers.quote:
Vertaling 1:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet in Nederland ook nooit gaan rellen, enige rellen waar ik bij was waren PSG uit en Marseille uit.
Maar dat was meer omdat ze ons aanvielen, het opzoeken doe ik nooit maar als ze komen ga ik ook niet wegrennen.
Smurfenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Af en toe is het machtsvertoon van die smurfen echt kansloos
Achjaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Anders heb je meteen zo'n imago he
Terecht, slopen is gewoon primitief manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
Kennis van me broer sloeg een keer de zijspiegel van een wauto afknurft
die werd ook hardhandig opgelaaien.
Ben alles behalve dikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vertaling 1:
Ik ben te dik en kan niet rennen
Vertaling 2:
Ik ben simpel en heb het te laat door
Keer een nachtje moeten zitten omdat ik de hele tijd tegen zo een mobiel steunpunt aan het leunen was en niet weg wou. 'Dit is toch een steunpunt?'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
Kennis van me broer sloeg een keer de zijspiegel van een wauto afknurft
die werd ook hardhandig opgelaaien.
Dat zegt niks over of het een goede agent isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Meeste agenten hier in de buurt zijn 170 ofzo
Met een wapenstok ja, en die krengen doen zeer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Meeste agenten hier in de buurt zijn 170 ofzo
Toen had je al schijt aan allesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Keer een nachtje moeten zitten omdat ik de hele tijd tegen zo een mobiel steunpunt aan het leunen was en niet weg wou. 'Dit is toch een steunpunt?'
In mijn verdediging, toen was ik 16 en straalbezopen.
Ok, vertaling 2 dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben alles behalve dik1.92 en ~82kg
Ik steunde al zittend op mijn fiets er tegenaan zeg maar. En toen wou ik eindelijk weg gaan, ging ik hard op m'n plaat waardoor die wouten binnen ook een flinke klap hoorden. Dat was de druppel denk ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Toen had je al schijt aan alles
Hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooie wel was toen ik opgepakt was voor Ajax-Zagreb dat ik werd gefouilleerd op het bureau, dat ze mijn coke vonden en een chick vroeg wat het was, waarop ik zei geen flauw idee en ze stopte het gewoon in mijn zakje met spullen
Altijd goed die lompe vmbo hoeren uit de provincie
Nooit zover laten komenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met een wapenstok ja, en die krengen doen zeer.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Keer een nachtje moeten zitten omdat ik de hele tijd tegen zo een mobiel steunpunt aan het leunen was en niet weg wou. 'Dit is toch een steunpunt?'
In mijn verdediging, toen was ik 16 en straalbezopen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik steunde al zittend op mijn fiets er tegenaan zeg maar. En toen wou ik eindelijk weg gaan, ging ik hard op m'n plaat waardoor die wouten binnen ook een flinke klap hoorden. Dat was de druppel denk ik.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooie wel was toen ik opgepakt was voor Ajax-Zagreb dat ik werd gefouilleerd op het bureau, dat ze mijn coke vonden en een chick vroeg wat het was, waarop ik zei geen flauw idee en ze stopte het gewoon in mijn zakje met spullen
Altijd goed die lompe vmbo hoeren uit de provincie
Heb er juist regelmatig op gedrukt 's ochtendsvroeg na een party hoe duur de sos was bij hun.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Steunpunt hehe.. nice one.
Net zo flauw als op het station op de SOS knop te duwen om te vragen wanneer de volgende trein komt omdat je er voor wilt springen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |