quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef wensput het volgende:
Wtf heeft voetbal met stofzuigers te maken?
Als ik eraan denk al. Laffe knoflook vretende honden. Beetje vive l'amour roepen maar verder niks.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je wordt altijd meteen agressief als je dat volk ziet.
Ik keur het af dat je je gebrek aan aanwezigheid met materialistische dingen goedmaakt. Ze hebben liefde nodig, geen pizza.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt ik maak het goed met een etentje, en dit keer niet bij Pizzahut. Promise
Vraag het Ruudje Dil, die is nu expert.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef wensput het volgende:
Wtf heeft voetbal met stofzuigers te maken?
Er is toch een sc in PUB ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is dicht overdag
Niet voor niets nachtbagger
Ik heb hem een abo gegeven, toen werd ie even rustigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik keur het af dat je je gebrek aan aanwezigheid met materialistische dingen goedmaakt. Ze hebben liefde nodig, geen pizza.
Niet weten wat een tr...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Niet weten wat een stofzuiger is.
Problemen maken, en dan wegrennen...schijtvolk inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik eraan denk al. Laffe knoflook vretende honden. Beetje vive l'amour roepen maar verder niks.
topicreport?quote:
Tuurlijk een abo kopen als je hem maar geen knuffel hoeft te geven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb hem een abo gegeven, toen werd ie even rustig
Klopt en dat willen we graag zo houden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zitten ze daar tegenwoordig
Maargoed jullie zijn leuker volk
Ok jij mag mee en dan maken we een tussenstop bij Schaap+Citroenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik keur het af dat je je gebrek aan aanwezigheid met materialistische dingen goedmaakt. Ze hebben liefde nodig, geen pizza.
Ik knuffel alleen met de dames van huize Ronalstinhoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk een abo kopen als je hem maar geen knuffel hoeft te geven.
nee gewoon neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik knuffel alleen met de dames van huize Ronalstinho
Pf.. nou vooruit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok jij mag mee en dan maken we een tussenstop bij Schaap+Citroen
quote:
Cool, al vind ik dat hij ook voldoende buiten moet spelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb hem een abo gegeven, toen werd ie even rustig
Jullie kunnen me ook gewoon een kans geven,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt en dat willen we graag zo houden.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik knuffel alleen met de dames van huize Ronalstinho
Hij is een week op vakantie geweest, is genoeg buiten geweest nu voor de rest van het jaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, al vind ik dat hij ook voldoende buiten moet spelen.
als je mijn record van 1040 op een dag overtreftquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jullie kunnen me ook gewoon een kans geven,
Ik val best mee
Je post hier al een tijdje toch? Kans heb je dus al gehad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik val best mee
en ik zit dagelijsk 15 minuten op de fietsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is een week op vakantie geweest, is genoeg buiten geweest nu voor de rest van het jaar
Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik val best mee
Jezus man, kijk je uit?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en ik zit dagelijsk 15 minuten op de fiets
Naar de lokale internetcafe ja?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stijn, morgenavond past oom GGMM op ok? En nogmaals, niet meer door de spullen van oom Steven gaan als hij niet kijkt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als je mijn record van 1040 op een dag overtreft
Op schooldagen hé,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naar de lokale internetcafe ja?
Ik zie nu echt een klein mannetje voor me die in de achtertuin op een driewieler rondjes rijdtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn, morgenavond past oom GGMM op ok? En nogmaals, niet meer door de spullen van oom Steven gaan als hij niet kijkt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nu echt een klein mannetje voor me die in de achtertuin op een driewieler rondjes rijdt
zo'n ding bij tour du jour, met je fietsje de alpe d'huez op??quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu echt een klein mannetje voor me die in de achtertuin op een driewieler rondjes rijdt
Okéquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je post hier al een tijdje toch? Kans heb je dus al gehad.
Bergie op Bergie af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zo'n ding bij tour du jour, met je fietsje de alpe d'huez op??
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn, morgenavond past oom GGMM op ok? En nogmaals, niet meer door de spullen van oom Steven gaan als hij niet kijkt.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |