Ja, de standaard launcher (touchwizz oid) is volgens mij de minste die er is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb mijn S3 sinds gisteren (meteen geupdate naar 4.0.4.) en heb nog geen vastlopers gehad. Verder kan ik gewoon foto's maken tijdens het filmen
[..]
Oke, bedankt! Jammer dat het in de huidige launcher niet kan...
Ik heb dat niet. Misschien even de widget verwijderen en opnieuw op je scherm zetten. Misschien vraagt hij dan welke browser je wilt gebruiken, en dan kan je ook aanvinken dat die keus altijd gemaakt moet worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef ygzzhn het volgende:
K heb google chrome gedownload.
Op begin scherm heb je die zoek ding van google.
Als ik daar zoek zoekt hij via de standaart browser van samsung.
Weet iemand hoe ik dat via chrome kan laten zoeken dus eigenlijk hoe ik chrome als standaart browser gebruik???
Het is gewoon de standaart widget van google die op elke android toestel zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet. Misschien even de widget verwijderen en opnieuw op je scherm zetten. Misschien vraagt hij dan welke browser je wilt gebruiken, en dan kan je ook aanvinken dat die keus altijd gemaakt moet worden.
Ik vond het ook opvallend veel, bijna 5GB.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef ygzzhn het volgende:
Is dit bij iedereen zo???
Iedereen hier heeft volgens mij wel een 16GB gekocht??
Nou snap ik dat hier wat van af moet dat het nooit 16GB is..
Maar ik heb 11.35GB dat scheelt gewoon bijna 5GB ik vind het wel erg slecht van samsung
Misschien staat er al het een en ander op dat veel ruimte inneemt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef ygzzhn het volgende:
Is dit bij iedereen zo???
Iedereen hier heeft volgens mij wel een 16GB gekocht??
Nou snap ik dat hier wat van af moet dat het nooit 16GB is..
Maar ik heb 11.35GB dat scheelt gewoon bijna 5GB ik vind het wel erg slecht van samsung
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DobbelSteen200 op 03-08-2012 03:19:32 ]Ja.
Mijn totaal is 11.35, en daar horen ook alle apps bij die er al opstonden. Is het besturingsysteem zelf dan 5 gb? Dat vind ik nog best veel voor iets wat op zo'n apparaat gaat. Maar ja, weer zo'n marketingtruc.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Misschien staat er al het een en ander op dat veel ruimte inneemt?
Dat blijft 4.04. Bij mij kwam er ineens een melding, maar je kan ergens bij de instellingen ook kijken of er een update isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:30 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Ik wil graag een update waar ook de schermhelderheids balk zichtbaar is. Ik heb nu 4.0.4... of moet ik hier niet naar kijken?
Welke versie is met die aanpassing ?
[ afbeelding ]
Dan moeten ze niet 16gb zeggen, we hebben het over 5gb... vroeger had je genoeg aan een sd kaart van 1gb en nu pakken ze zomaar 5gbquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Misschien staat er al het een en ander op dat veel ruimte inneemt?
Ik installeerde het via samsung kies op de pc. Telefoon aan gekoppeld en toen kwam de update automatisch.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:30 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Ik wil graag een update waar ook de schermhelderheids balk zichtbaar is. Ik heb nu 4.0.4... of moet ik hier niet naar kijken?
Welke versie is met die aanpassing ?
[ afbeelding ]
helaas geen updates.. hij zegt dat ik de laatste versie heb op telefoon, en kies. Denk dat ik maar moet afwachtenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:45 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik installeerde het via samsung kies op de pc. Telefoon aan gekoppeld en toen kwam de update automatisch.
Hebben jullie bij de native camera app ook filters zoals vintage, washed out en blue point? Ik had de camera handmatig geupdate dus ik weet niet of het erbij hoort.
Dan nog. Maar goed, het is waarschijnlijk Android die zo groot is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ligt dat niet aan de manier van rekenen die fabriekanten gebruiken voor het geheugen. Zij rekenen vanuit de bytes met stappen van 1000 ipv 1024. Dat zie je ook bij memory sticks en externe HDD's. Mijn HDD die verkocht werd als 2TB heeft bijvoorbeeld maar 1,81TB. Die marketingtruc word al jaren toegepast en de verschillen worden steeds groter naarmate de geheugens groter worden.
Nee nog niet, alleen de Cyanogenmod.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:23 schreef JohnB52 het volgende:
Die is er nog niet officieel van Samsung NL, toch?
Het zijn vooral wat kleine dingen. De S3 heeft, vergeleken met de S2;quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:38 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ik zit nog vreselijk te twijfelen of ik voor een S2 of S3 moet gaan. Op internet zie ik telkens wat verschillen tussen beide telefoons terugkomen die mensen gebruiken als argument om de S2 of juist de S3 te nemen.
S3 Voordelen
Betere processor (Maar merk je alleen als je echt zware games speelt)
Beter scherm wat vooral fijn is bij het kijken van filmpjes
Camera zou wat beter zijn maar dat zou vooral komen door de software matige extra's.
S3 Nadelen
Scherm zou in de zon slecht te zien zijn
Telefoon zou wat fragiel aanvoelen, met name de backcover bij het openen ervan
Design zou er wat cheaper uit zien als die van de S2
S2 Voordelen
Scherm S2 zou volgens anderen juist weer mooier zijn. Kleurencontrast zou beter zijn.
Verder heb ik weinig voordelen van de S2 gelezen die de S3 niet zou hebben.
Nu moet ik zeggen dat ik niet zal gamen met de S3 dus snelheid zou dan niet te merken zijn.
Het belangrijkste vind ik het uiterlijk en de kwaliteit van het design en de kwaliteit van het scherm.
Is er iemand die beide telefoons heeft of de S2 gehad heeft en nu eigenaar is van een S3 die mij kan helpen met het maken van een keuze ?
Alvast bedankt
Het is nu inderdaad een standaard-app die je dus niet kunt verwijderen. Je kan hem wel uitzetten en 'hiden' in je apps-lijst.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:56 schreef ygzzhn het volgende:
Ik heb lang geleden flipboard gedownload wil het nu verwijderen maar het lukt niet het is net een standaart app van samsung, iemand anders die ook ooit zoiets gehad heeft??
De S3 oogt chiquer dan de S2, door de gebruikte materialen en vorm. Toestel voelt, naar mijn mening, ook beter aan dan de S2. Ik zou ze beide eens bekijken/vasthouden bij de Mediamarkt ofzo. Waarschijnlijk kom je tot dezelfde conclusie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:38 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ik zit nog vreselijk te twijfelen of ik voor een S2 of S3 moet gaan. Op internet zie ik telkens wat verschillen tussen beide telefoons terugkomen die mensen gebruiken als argument om de S2 of juist de S3 te nemen.
S3 Voordelen
Betere processor (Maar merk je alleen als je echt zware games speelt)
Beter scherm wat vooral fijn is bij het kijken van filmpjes
Camera zou wat beter zijn maar dat zou vooral komen door de software matige extra's.
S3 Nadelen
Scherm zou in de zon slecht te zien zijn
Telefoon zou wat fragiel aanvoelen, met name de backcover bij het openen ervan
Design zou er wat cheaper uit zien als die van de S2
S2 Voordelen
Scherm S2 zou volgens anderen juist weer mooier zijn. Kleurencontrast zou beter zijn.
Verder heb ik weinig voordelen van de S2 gelezen die de S3 niet zou hebben.
Nu moet ik zeggen dat ik niet zal gamen met de S3 dus snelheid zou dan niet te merken zijn.
Het belangrijkste vind ik het uiterlijk en de kwaliteit van het design en de kwaliteit van het scherm.
Is er iemand die beide telefoons heeft of de S2 gehad heeft en nu eigenaar is van een S3 die mij kan helpen met het maken van een keuze ?
Alvast bedankt
Vraag het hier http://www.reddit.com/r/GalaxyS3/quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef ArtistA het volgende:
Ik ben vanavond dus bij de Vodafone winkel langsgegaan. Daar werd moeiteloos mijn simkaart omgewisseld voor een mini-sim en alles werkt prima. Mijn contacten staan erop etc.
Echter wanneer ik de camera opstart geeft hij nog steeds dezelfde foutmelding als voorheen: Onbekende netwerkfout opgetreden
En vervolgens sluit de camera af.
Ik verwacht niet dat iemand hier een antwoord op heeft, maar ik ga wel uitzoeken wat er aan de hand is en als nog iemand hetzelfde probleem ondervindt hoop ik een duidelijk antwoord te kunnen geven in de nabije toekomst.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:36 schreef JohnB52 het volgende:
Gaaf, met die LCD test heb je ook n stilstand
Briljant, ik zag die foto ook! Echt een WTF-momentjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:26 schreef Mirel het volgende:
Afgezien van apps cracken vind ik het niet de moeite waard.
Bij die testomgeving trouwens, als je op sensor drukt, en dan bovenaan bij accelerometer sensor op image test kijkt, dan zie je deze foto, tenminste, op mijn toestel.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een micro sim adapter?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef Mirel het volgende:
Hey, ik wil voor Lowlands niet m'n S3 meenemen. Ik ga nog ergens een oude telefoon vandaan halen, maar hoe heet zo'n ding waar je je microsim in kan plaatsen? Oude foons hebben geen micro
Standaard voelt de S3 ook wel razendsnel wmb.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef Mirel het volgende:
Animatiesnelheid op allersnelst bij Nova Launcher is wel fijn, voelt je S3 ook echt als een supertelefoon
Maar post eens jullie desktops! Nog steeds niks gezien hier!
[ afbeelding ]
Enige jammer vind ik dat de dock onderaan geen letters kan laten zienEn ik wil de dock laten staan voor tijdens het meescrollen.
Ik heb volgens mij alle animaties uit staan om de batterij te sparenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef Mirel het volgende:
Maar de schuifanimatie (en andere animatieovergangen) kan je echt retesnel doen, dat voelt zo heerlijk aan
Omdat je dan eerst op je map moet klikken en dan je programma er uit moet zoeken. Als je je icoontjes direct op je scherm hebt staan dan ben je er met een klik. Wat is het nut van een groot scherm als je 3/4 leeg laatquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 06:55 schreef exile79 het volgende:
Die icoontjes snap ik ook nooit. Waarom gebruikt niemand apps-organizer?
[ afbeelding ]
Als ik naar links scroll, kom ik bij m'n bladwijzers, rechts zitten m'n contacten.
Welke weather widget gebruik jij op dat eerste scherm?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef Mirel het volgende:
Animatiesnelheid op allersnelst bij Nova Launcher is wel fijn, voelt je S3 ook echt als een supertelefoon
Maar post eens jullie desktops! Nog steeds niks gezien hier!
[ afbeelding ]
Enige jammer vind ik dat de dock onderaan geen letters kan laten zienEn ik wil de dock laten staan voor tijdens het meescrollen.
staat ook uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:03 schreef JohnB52 het volgende:
Dat kan je ook uitzetten he Mirel :-)
Je kan hem ook uitsluitend laten uploaden via WiFi. Daarvoor moet je even bij de opties in Dropbox kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:26 schreef Mirel het volgende:
Niet als je een datalimiet hebtDat met die screenshots vind ik wel irritant, werkt meestal niet goed en soms als ik m'n telefoon vergeet te vergrendelen doet hij het in m'n broekzak.
Via Instellingen->Applicatiebeheer kun je apps gedwongen laten stoppen. Vervolgens eventuele updates verwijderen en dan kun je een app voledig uitzetten. Dan nog even het icoontje in je menu verbergen en je merkt, afgezien van het beetje ruimte om je telefoon, niet meer dat een app op je telefoon staan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:15 schreef cherrycoke het volgende:
graf vodafone discover app.
De app blijft zeuren dat ik de wifi uit moet zetten zodat hij zich kan aanmelden.
zelfs als ik aan het bellen ben!
troep vodafone zooi, hoe los ik dit op?
dank uquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Via Instellingen->Applicatiebeheer kun je apps gedwongen laten stoppen. Vervolgens eventuele updates verwijderen en dan kun je een app voledig uitzetten. Dan nog even het icoontje in je menu verbergen en je merkt, afgezien van het beetje ruimte om je telefoon, niet meer dat een app op je telefoon staan.
Ruimte levert het niet op want de apps blijven gewoon je telefoon staan. Ze draaien alleen niet meer dus ze kosten geen batterij en je ziet ze niet staan. Je kunt ze ook altijd weer aanzetten als iets niet blijkt te werken. Ik heb tot nog toe geen problemen gehad met de dingen die ik uitgezet heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:04 schreef Mirel het volgende:
Is er al iemand geweest die dat met al die 'bloatware' die er standaard op zit heeft gedaan? Ik ben benieuwd of de ruimte die erover blijft significant is. Aan de andere kant kan het eventueel problemen opleveren, toch?
Heb mn telefoon even speciaal voor je gerestart en ze staan nog steeds gewoon uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:12 schreef Mirel het volgende:
Ik dacht altijd dat ze bij een restart gewoon weer aan zouden gaan. Is er trouwens een app die kan laten zien welke momenteel echt draaien? Want het is best een lijst en ik geloof taakbeheer niet zo. Vooral niet omdat updates gewoon door blijven gaan
Ik heb het er gewoon afgehaald door een stock rom te flashen met Odin... Staat wel een guide op tweakers of xda.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:04 schreef Mirel het volgende:
Is er al iemand geweest die dat met al die 'bloatware' die er standaard op zit heeft gedaan? Ik ben benieuwd of de ruimte die erover blijft significant is. Aan de andere kant kan het eventueel problemen opleveren, toch?
Vandaag langs de Vodafone winkel gegaan. Dit probleem is erg zeldzaam en op internet vond ik ook weinig gebruikers met exact hetzelfde probleem. De techneut in de winkel kende het probleem ook niet. Zijn vermoeden was een herinstallatie en dan zou het wel weer in orde zijn. Dit mocht niet baten en nu ben ik m'n gloednieuwe toestel weer 1 tot 2 weken kwijtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef ArtistA het volgende:
Kijk, deze melding krijg ik. Ik ben bang dat het een hardwareprobleem is.
[ afbeelding ]
Achterlijk dat ze niet een nieuw toestel geven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Vandaag langs de Vodafone winkel gegaan. Dit probleem is erg zeldzaam en op internet vond ik ook weinig gebruikers met exact hetzelfde probleem. De techneut in de winkel kende het probleem ook niet. Zijn vermoeden was een herinstallatie en dan zou het wel weer in orde zijn. Dit mocht niet baten en nu ben ik m'n gloednieuwe toestel weer 1 tot 2 weken kwijt
Kun je geen DOA (Dead On Arrival) claimen? Meestal kan dat als er vanaf het moment dat je een toestel krijgt hij niet goed functioneert, moet je er wel vaak snel bij zijn. Bij DOA krijg je een nieuw toestel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef ArtistA het volgende:
Ik ben vanavond dus bij de Vodafone winkel langsgegaan. Daar werd moeiteloos mijn simkaart omgewisseld voor een mini-sim en alles werkt prima. Mijn contacten staan erop etc.
Echter wanneer ik de camera opstart geeft hij nog steeds dezelfde foutmelding als voorheen: Onbekende netwerkfout opgetreden
En vervolgens sluit de camera af.
Ik verwacht niet dat iemand hier een antwoord op heeft, maar ik ga wel uitzoeken wat er aan de hand is en als nog iemand hetzelfde probleem ondervindt hoop ik een duidelijk antwoord te kunnen geven in de nabije toekomst.
Daar is het nu wat laat voor, het toestel is al afgegeven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kun je geen DOA (Dead On Arrival) claimen? Meestal kan dat als er vanaf het moment dat je een toestel krijgt hij niet goed functioneert, moet je er wel vaak snel bij zijn. Bij DOA krijg je een nieuw toestel.
Ik heb DOA geclaimed omdat mijn Desire S spontaan ging rebooten paar keer per dag. Nieuw toestel voor teruggekregen. Je kunt allicht even nakijken of ze bij Vodafone ook die regeling hebben, ze zullen het uit zichzelf niet zeggen.
Ik heb gewoon een simpel universeel hoesje. Ik vind het zonde om stickers op zo'n mooi scherm te plakken, of om het toestel nog dikker te maken d.m.v. een case/bumper.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
Welke cases gebruiken jullie en zijn aan te raden?
Wel vervelend. Hopelijk krijg je hem dan snel weer werkend terug.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Daar is het nu wat laat voor, het toestel is al afgegeven.
De camera heeft nooit gewerkt dus misschien had ik die claim kunnen indienen. Het is geen ramp eigenlijk. De kans dat ik deze maand mijn datalimiet overschrijd is in ieder geval kleiner geworden
Mijne ook al, what the fuck.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:58 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb zo'n officiele flip cover, ding begint nu al stuk te gaan
Yeah waar je em dubbel vouwt begint de bovenlaag los te laten, en het rubberen sealrandje aan de zijkant laat los, waardoor de binnenvoering(die het scherm raakt zeg maar) nu ook begint los te latenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:24 schreef xSouL het volgende:
[..]
Mijne ook al, what the fuck.
Dat leer van die klik begint te vervellen.
Ja, omdat bijna iedereen tegenwoordig internet wil om te WhatsApp'en. Daarom hebben ze bij elk abonnement flinke sms-bundels toegevoegd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Xa1pt het volgende:
Zit nog te twijfelen tussen de S3 en de HTC One X. Die laatste trekt me iets meer aan omdat kleiner. Bij Vodafone zijn wel leuke deals te vinden. Vraag me alleen af of er geen addertje onder het gras zit bij die Bel-SMS-Web-Vaak abo's. Gratis SMS-en en MMS-en, really?
Weet iemand of dit ook mogelijk is bij T-Mobile?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ja, omdat bijna iedereen tegenwoordig internet wil om te WhatsApp'en. Daarom hebben ze bij elk abonnement flinke sms-bundels toegevoegd.
Ik kreeg trouwens nog een tip:
Mocht je een Vodafone-abonnement willen afsluiten waarbij je nog moet bijbetalen voor de telefoon, zoals een abonnement van 37,50 per maand, neem dan een stapje hoger (42,50 per maand in dit geval). Hierdoor:
- Betaal je in het eerste jaar maar 2,50 meer per maand, aangezien je het eerste jaar 50% korting krijgt;
- Krijg je daarvoor meer belminuten (en vanaf 42,50 onbeperkt bellen naar alle Vodafone-nummers);
- Hoef je minder voor de telefoon te betalen.
Vervolgens kun je na een jaar, wanneer het actietarief van 50% is afgelopen, je abonnement weer een stap omlaag zetten. In dit geval weer naar 37,50.
Ik heb dit ook gedaan. In totaal ben ik over de periode van 2 jaar 5 euro goedkoper uit, hoef in het begin minder bij te betalen, kan ik 50 minuten meer bellen per maand (het eerste jaar) en kan ik onbeperkt naar Vodafone-nummers bellen (ook het eerste jaar).
nope, bij T-Mobile kan je alleen omhoog gaan met je bundel en niet omlaag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:53 schreef Cici het volgende:
[..]
Weet iemand of dit ook mogelijk is bij T-Mobile?
Ok, dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:59 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
nope, bij T-Mobile kan je alleen omhoog gaan met je bundel en niet omlaag.
Smsen is onbeperkt idd, daar zit geen addertje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Xa1pt het volgende:
Zit nog te twijfelen tussen de S3 en de HTC One X. Die laatste trekt me iets meer aan omdat kleiner. Bij Vodafone zijn wel leuke deals te vinden. Vraag me alleen af of er geen addertje onder het gras zit bij die Bel-SMS-Web-Vaak abo's. Gratis SMS-en en MMS-en, really?
Dus klopt het gewoon dat je gratis kunt bellen naar Vodafone en SIZZ nummers. Zit geen addertje onder, alleen een FUP.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Smsen is onbeperkt idd, daar zit geen addertje.
Wel beweren ze dat je onbeperkt kunt bellen naar Vodafone klanten, maar dit klopt niet helemaal.
Dit geldt alleen bij klanten die hun abonnement ná mei van dit jaar hebben afgesloten. Al je vrienden die Vodafone hebben (90% waarschijnlijk) moeten dus niet 24/7 met mekaar in een conference call gaan zitten, want dan kom je van een koude kermis thuis
Ja dat lijkt me nogal wiedes dat het alleen geldt voor diegenen die het in hun abbo hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Smsen is onbeperkt idd, daar zit geen addertje.
Wel beweren ze dat je onbeperkt kunt bellen naar Vodafone klanten, maar dit klopt niet helemaal.
Dit geldt alleen bij klanten die hun abonnement ná mei van dit jaar hebben afgesloten. Al je vrienden die Vodafone hebben (90% waarschijnlijk) moeten dus niet 24/7 met mekaar in een conference call gaan zitten, want dan kom je van een koude kermis thuis
Dat zou je denken, maar het wordt niet zo aangeprezen. Er wordt verteld dat je gratis kunt bellen naar alle Vodafone gebruikers, maar ik durf te wedden dat 80% van de mensen die die aanbieding zien niet meteen de link leggen dat daar een beginperiode aan vast zit vwb het afsluiten van je abonnement.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nogal wiedes dat het alleen geldt voor diegenen die het in hun abbo hebben.
De update met die helderheid balk heb ik ook nog niet gehad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:57 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Wordt de kernel ook automatisch geupdate?
Ik vind het bijzonder raar dat ik geen enkele update krijg.. terwijl ik die op m'n eerste S3 direct kreeg. (Update met helderheid balk etc)
en ook Kies zegt dat er geen update beschikbaar is terwijl een vriend nieuwere versie draait. Ook niet geroot.
Dat was 4.0.4. toch? Daar zat hij bij mij in ieder geval wel in!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De update met die helderheid balk heb ik ook nog niet gehad.
Ik snap je dan niet denk ik. Ik kan nu gratis bellen naar iedereen met Vodafone toch? Ook naar m'n pa die al jaren vodafone heeft. Dat hij niet gratis terug kan bellen met z'n steentijd abbo maakt dan toch niet uit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:15 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar het wordt niet zo aangeprezen. Er wordt verteld dat je gratis kunt bellen naar alle Vodafone gebruikers, maar ik durf te wedden dat 80% van de mensen die die aanbieding zien niet meteen de link leggen dat daar een beginperiode aan vast zit vwb het afsluiten van je abonnement.
Zo werkt het dus niet. Mits je pa een abonnement heeft afgesloten na (of vanaf) mei van dit jaar, pas dan gaat die vlieger op.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:42 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik snap je dan niet denk ik. Ik kan nu gratis bellen naar iedereen met Vodafone toch? Ook naar m'n pa die al jaren vodafone heeft. Dat hij niet gratis terug kan bellen met z'n steentijd abbo maakt dan toch niet uit?
Ik heb:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:31 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat was 4.0.4. toch? Daar zat hij bij mij in ieder geval wel in!
Precies, heb ik ook duidelijk naar geïnformeerd. Mijn vriendin heeft een abo van april. Zij kan me niet gratis bellen, ik haar wel. Je kunt zelfs gratis naar prepaid Vodafonebellers bellenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:55 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Ookal heeft iemand een vodafone nummer uit het stenen tijdperk.
Dan zou ik toch echt gratis naar vodafone en sizz nummers bellen.. staat ook in de voorwaarden.. staat niets in over dat de tegenpartij een abo na 1 mei moet hebben.. zal even een screenshot plaatsen straks
samfirmware.com staat hij gewoonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De update met die helderheid balk heb ik ook nog niet gehad.
Ik heb even bij mij gekeken en mijn kernelversie is iets hoger (3.0.15-782020)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb:
Android versie: 4.0.4
Baseband-versie: I9300BULF1
Kernelversie: 3.0.15-671831-user dpi@DELL148#1 SMP PREEMT Tue Jun 5 10:17:57 KST 2012
Buildnr: IMM76D.I9300BUALF1
Die helderheidsbalk zelf interesseert me niet zo, die zou ik toch niet snel gebruiken, maar vind het wel fijn om te weten of de rest van mn telefoon ook helemaal up to date is.
Ik heb net de hele Vodafone site afgestruind, maar niks gevonden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies, heb ik ook duidelijk naar geïnformeerd. Mijn vriendin heeft een abo van april. Zij kan me niet gratis bellen, ik haar wel. Je kunt zelfs gratis naar prepaid Vodafonebellers bellen
Zou ik die gewoon binnen moeten krijgen als ik hem laat controleren op updates via mijn instellingen? Die geeft namelijk aan geen updates te hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb even bij mij gekeken en mijn kernelversie is iets hoger (3.0.15-782020)
Ja klopt en ook mij is het zo verteld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies, heb ik ook duidelijk naar geïnformeerd. Mijn vriendin heeft een abo van april. Zij kan me niet gratis bellen, ik haar wel. Je kunt zelfs gratis naar prepaid Vodafonebellers bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DobbelSteen200 op 08-08-2012 19:18:39 ]Ja.
Nice, dan wordt het inderdaad voor mij mogelijk om voor of de HTC One X of de S III te gaan zonder bij te betalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ja, omdat bijna iedereen tegenwoordig internet wil om te WhatsApp'en. Daarom hebben ze bij elk abonnement flinke sms-bundels toegevoegd.
Ik kreeg trouwens nog een tip:
Mocht je een Vodafone-abonnement willen afsluiten waarbij je nog moet bijbetalen voor de telefoon, zoals een abonnement van 37,50 per maand, neem dan een stapje hoger (42,50 per maand in dit geval). Hierdoor:
- Betaal je in het eerste jaar maar 2,50 meer per maand, aangezien je het eerste jaar 50% korting krijgt;
- Krijg je daarvoor meer belminuten (en vanaf 42,50 onbeperkt bellen naar alle Vodafone-nummers);
- Hoef je minder voor de telefoon te betalen.
Vervolgens kun je na een jaar, wanneer het actietarief van 50% is afgelopen, je abonnement weer een stap omlaag zetten. In dit geval weer naar 37,50.
Ik heb dit ook gedaan. In totaal ben ik over de periode van 2 jaar 5 euro goedkoper uit, hoef in het begin minder bij te betalen, kan ik 50 minuten meer bellen per maand (het eerste jaar) en kan ik onbeperkt naar Vodafone-nummers bellen (ook het eerste jaar).
Mij welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:37 schreef Mirel het volgende:
Van die functies die me geen zak interesseren.
Die werkt nog niet op de huidige ROM'squote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:05 schreef xSouL het volgende:
Maar goed, ik moet zeggen dat de voordelen van CM10 meer wegen t.o.v. de nadelen. Vooral Project Butter is al de reden om Jelly Bean te gebruiken.
Als je n bril hebt, werkt smartstay niet eens, of als het te donker is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:45 schreef ArtistA het volgende:
Smart Stay is pas bij de S3 geïntroduceerd. Nu kan ik niet beamen of het ook goed werkt omdat mijn camera kapot was. Vaak had ik tijdens het Wordfeuden dat het scherm toch gewoon uit ging...
Nog nooit van (vak)jargon gehoord?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef Mirel het volgende:
Waarom noemen ze die operating systems niet gewoon operating systems of OS ipv ROM? Waarom weer een andere naam voor dingen verzinnen? Of pushen. Noem het gewoon uploaden
Idd, het zit echt nog in de kinderschoenen, maar dat is vaak met nieuwe technologie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:49 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Als je n bril hebt, werkt smartstay niet eens, of als het te donker is.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:59 schreef xSouL het volgende:
Zelfs in het donker werkt het erg goed bij mij, gezien ik helderheid op max heb staan en het schermlicht valt tegen mijn gezicht aan. Dus als Smart Stay weer komt opdagen herkent hij mijn gezicht gewoon. Zelfs als ik op de meest spastische manier met mijn telefoon aan het spelen ben s'avonds in bed als het licht uit is.
Jij bent er vast een.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:27 schreef JohnB52 het volgende:
Heb jij wel eens normale mensen gezien dan ;-)
Lezen! Misschien eind augustus, maar waarschijnlijk ergens in september.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:43 schreef ygzzhn het volgende:
wanneer komt de jelly bean eigenlijk naar de s3 en wat is daar dan anders iemand enig idee?
Nee man, was maar aan 't fokken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:57 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
helemaal niet zelfs!
bedoelde meer van: de normale, gemiddelde mens, die bestaat niet
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:45 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Net bij vodafone geweest en ik moet dus naar rotterdam om mijn s3 te laten updaten.... of hij stuurt 'm op en ben ik mijn telefoon dus 2 weken kwijt..
Precies wat ik dus zelf ook dacht hahahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Download Odin en flash een ROM naar keuze.
Verlies ik hiermee geen garantie trouwens via odin? ik las iets over flash counterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef 16meter het volgende:
Als je een ROM download is het incl. modem, kernel. Samfirmware.com staan de officiele ROMs.
Oké dankjewel, ik ga het alvast downloaden en uitzoeken..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:54 schreef 16meter het volgende:
flash counter is volgens mij voor custom ROMs.. en kun je ook resetten, heb ik ook gedaan.
zoek het even uit voor de zekerheid, volgens mij worden officiele firmwares niet meegeteld.
Voor mij is het meer gewoon de updates van het officiële systeem te krijgen die ik niet automatisch op m'n S3 krijg..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:38 schreef Cici het volgende:
Ik snap hier helemaal niks van, maar is al dat gedoe met je telefoon om je telefoon helemaal te maken hoe je zelf wil? Of heeft het echt nog een functie?
Is die tel niet goed zoals die is?
Ik wil het wat beter snappen
Deze?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef Mirel het volgende:
Ik zag laatst een youtube filmpje van een gast die vertelde over een filemanager met geintegreerde dropbox (en volgens mij kon je ook FTP koppelen enzo). Geen idee meer wat het is.
Iemand nog suggesties? Moet ook een beetje mooi zijn, dat zijn filemanager apps meestal niet
Zou ik ook afraden. Vaak valt juist datgene wat er gebeurt met je telefoon buiten de voorwaarden. Afzetters.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:26 schreef robuust89 het volgende:
The Phone house probeert me voor de 2x keer een verzekering voor mijn telefoon aan te smerenWelk deel van NEE begrijpen ze niet?
En dan valt ie een keer van 30 cm hoog op de straatstenen (zoals ik had met mijn S2 bij het instappen in de auto) en dan is je hele scherm naar de tering, wat ca. ¤ 300,- kost om te fixen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:26 schreef robuust89 het volgende:
The Phone house probeert me voor de 2x keer een verzekering voor mijn telefoon aan te smerenWelk deel van NEE begrijpen ze niet?
Solid Explorer heeft FTP en Dropbox integratie, twee bestands panelen, ziet er beter uit dan SF. Van de mogelijke instabiliteit omdat hij nog in beta staat is merk ik niks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef Mirel het volgende:
Ik zag laatst een youtube filmpje van een gast die vertelde over een filemanager met geintegreerde dropbox (en volgens mij kon je ook FTP koppelen enzo). Geen idee meer wat het is.
Iemand nog suggesties? Moet ook een beetje mooi zijn, dat zijn filemanager apps meestal niet
Maar een S2 was destijds een categorie 5 toestel. Dat kost je dus 13,75 euro per maand. Ga even uit van een contractperiode van 24 maanden: 24 maal 13,75 euro + 55 euro eigen risico voor de claim die je had. Dat is een totaalbedrag van 385 euro, veel meer dan de helft van de waarde van die hele telefoon toen hij net uit was. Met andere woorden, dan mag je je scherm wel 3x finaal breken om die verzekering enigszins lonend te maken. Als je de reparatie 2x zelf betaalt is het om het even. (op tweakers lees ik dat een stuk scherm vervangen voor de HTC ONE X bv 214 euro inc btw kost)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:20 schreef swollywood het volgende:
[..]
En dan valt ie een keer van 30 cm hoog op de straatstenen (zoals ik had met mijn S2 bij het instappen in de auto) en dan is je hele scherm naar de tering, wat ca. ¤ 300,- kost om te fixen.
Ik was op dat moment toch blij met de Lifeline verzekering van The Phone House waardoor ik alleen ¤ 55,- eigen risico hoefde te betalen en mijn telefoon binnen een week gerepareerd terug had.
Staat volgens mij wel bij de primaire suggesties boven je toetsenbord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:26 schreef APK het volgende:
Waarom zit er geen komma op het standaard keyboard?
Dat was 'em idd ja. Ziet er mooi uit en switcht naar dropbox en ftp op een handige manierquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Solid Explorer heeft FTP en Dropbox integratie, twee bestands panelen, ziet er beter uit dan SF. Van de mogelijke instabiliteit omdat hij nog in beta staat is merk ik niks.
Ja, pas na een spatie. En dat terwijl er geen spatie voor een komma hoortquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Staat volgens mij wel bij de primaire suggesties boven je toetsenbord.
Dat klopt niet idd...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, pas na een spatie. En dat terwijl er geen spatie voor een komma hoort
Ik zie dit:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Staat volgens mij wel bij de primaire suggesties boven je toetsenbord.
Na een spatie zie ik nog steeds geen komma...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, pas na een spatie. En dat terwijl er geen spatie voor een komma hoort
Dat is inderdaad ook mijn enige minpunt aan het programma.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat was 'em idd ja. Ziet er mooi uit en switcht naar dropbox en ftp op een handige manierWel een probleem. Als ik opnieuw opstart dan moet ik opnieuw verbinding maken met dropbox. Dat is stom
![]()
Yeah vond ik ook vrij bizarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:26 schreef APK het volgende:
Waarom zit er geen komma op het standaard keyboard?
Gewoon lekker BrEeZaHtAaL lullen, fuck komma's!quote:
Ik gebruik komma's vaker dan punten denk ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon lekker BrEeZaHtAaL lullen, fuck komma's!
Swiftkey 3 heeft dat tegenwoordig wel. En nog meer leestekens boven de andere toetsen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:03 schreef Mirel het volgende:
Op de Galaxy Note van m'n broer merkte ik op dat het standaard toetsenbord boven de letters de nummers heeft ipv achter de alt-knop. Dat, en een komma naast de spatie zou retehandig zijn, dan zou ik bijna nooit hoeven te switchen (behalve bij telkens zoals / of : ). Zijn er toetsenbord-apps die je zo kan customizen? Go Keyboard en Swiftkey hebben het niet zover ik weet.
Oh ok, dank je voor je moeitequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:13 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Voor mij is het meer gewoon de updates van het officiële systeem te krijgen die ik niet automatisch op m'n S3 krijg..
Anderen rooten hem maar ik weet daar verder ook niet veel van.
Beetje raar dat je blijkbaar iets extra's moet downloaden om een komma te gebruikenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Swiftkey 3 heeft dat tegenwoordig wel. En nog meer leestekens boven de andere toetsen.
[ afbeelding ]
Ik wil geen autotekst -dat is het eerste dat ik uitschakel omdat ik Engels en Nederlands mixquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Ik heb gister Smart Keyboard Pro geinstalleerd en werkt perfect..
Voornaamste reden om deze te downloaden was voor de autotext functie!
Verder goed naar eigen wens in te stellen.
Ok dan had ik je verkeerd begrepen. De note heeft natuurlijk wel wat meer ruimte om een extra regel met toetsen te hebben zonder dat je gelijk een klein tekstvlak krijgt. Ik denk dat ze daar de afweging mee te maken heeft of je ze apart of als alt tekst er in toevoegd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:23 schreef Mirel het volgende:
Nee, echt als aparte knoppen, niet dat je een andere knop moet vasthouden en dat het dan als alt verschijnt.
Samsung geeft je de mogelijk om een komma te zetten zodra je na een woord op spatie drukt. De komma springt dan automatisch terug naar het woord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje raar dat je blijkbaar iets extra's moet downloaden om een komma te gebruiken
Bij mij niet, maar dat komt dan misschien omdat ik een andere launcher gebruik?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
Samsung geeft je de mogelijk om een komma te zetten zodra je na een woord op spatie drukt. De komma springt dan automatisch terug naar het woord.
[ afbeelding ]
Dat zou kunnen, geen idee. Dit deed ie bij mij gewoon toen ik hem uit zijn doosje haaldequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar dat komt dan misschien omdat ik een andere launcher gebruik?
Ik hou ook helemaal niet van kloten met ROM's, heb Nova launcher omdat dat gewoon kon zonder rooten en omdat ik dat leuke weer-ding wilde, maar misschien kan ik die fancy app ook wel gebruiken zonder die launcherquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dat zou kunnen, geen idee. Dit deed ie bij mij gewoon toen ik hem uit zijn doosje haalde. Verder niet gekloot met launchers of ROM's of iets dergelijks.
Zowel het standaard Samsung toetsenbord als Swiftkey kunnen meerdere talen tegelijk aan. Ik heb Engels en Nederlands ook allebij in mn voorspellende tekst zitten. Hij springt gewoon over naar de andere taal zodra je je eerste woord Engels typt. Is te vinden via Instellingen -> Taal en Invoer en dan de instellingen van het toetsenbord dat je gebruikt kiezen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil geen autotekst -dat is het eerste dat ik uitschakel omdat ik Engels en Nederlands mix- ik wil gewoon een komma op het standaard keyboard
Ik wil geen tekstvoorspelling, maar ik snap dat andere mensen het wel handig vindenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zowel het standaard Samsung toetsenbord als Swiftkey kunnen meerdere talen tegelijk aan. Ik heb Engels en Nederlands ook allebij in mn voorspellende tekst zitten. Hij springt gewoon over naar de andere taal zodra je je eerste woord Engels typt. Is te vinden via Instellingen -> Taal en Invoer en dan de instellingen van het toetsenbord dat je gebruikt kiezen.
Swiftkey heeft hem voor jequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil geen tekstvoorspelling, maar ik snap dat andere mensen het wel handig vinden
Ik wil standaard een komma
Maar dat zit toch niet standaard op de S3?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:31 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Swiftkey heeft hem voor jevia twee toetsen nog wel
Nee, maar wat houd je tegen om hem er op te zetten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dat zit toch niet standaard op de S3?
Laten we maar stoppen met mierenneuken, mijn punt is dat het gewoon standaard aanwezig moet zijn op zo'n mooie phonequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee, maar wat houd je tegen om hem er op te zetten?
Mee eens, en standaard zit het er, enigsinds onhandig, wel op, als je niet met launchers gaat werkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Laten we maar stoppen met mierenneuken, mijn punt is dat het gewoon standaard aanwezig moet zijn op zo'n mooie phone
Eigenlijk zeg je dus dat ik die launcher er af moet donderen en dat ik dan de komma boven het keyboad heb?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Mee eens, en standaard zit het er, enigsinds onhandig, wel op, als je niet met launchers gaat werkenMaar met alleen mopperen dat het er niet standaard op zit schiet je weinig op
Fancy app is gewoon een normale widget ja! Naar welk ander weerding refereer jequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hou ook helemaal niet van kloten met ROM's, heb Nova launcher omdat dat gewoon kon zonder rooten en omdat ik dat leuke weer-ding wilde, maar misschien kan ik die fancy app ook wel gebruiken zonder die launcher
Fancy App.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:53 schreef Mirel het volgende:
[..]
Fancy app is gewoon een normale widget ja! Naar welk ander weerding refereer je?
Ik ga daarbij even af op jouw idee dat het aan de launcher ligt, dat weet ik niet zeker. Dan is het dus de fout van de launcher, niet van Samsungquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus dat ik die launcher er af moet donderen en dat ik dan de komma boven het keyboad heb?
Als Fancy-weer-dingy-app het ook gewoon doet zonder die launcher dan doe ik dat meteen om mijn geliefde komma terug te krijgen
Ik vind het ook vreemd -met Nova-, maar de extra tekens staan niet meer boven het toetsenbord bij mij en als de extra tekens zonder een andere launcher wel daar staan dan zal het wel aan de launcher liggen, toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:57 schreef Mirel het volgende:
Maar het toetsenbord heeft toch niks met de launcher te maken? Ik heb Nova, en had ook Go Launcher gehad, en dan krijg je niet automatisch een ander toetsenbord.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
De komma zit, samen met wat andere leestekens ook verstopt onder de punt. Even in houden en je kunt hem kiezen. Wederom niet ideaal maar beter dan helemaal geen komma hebben.
Graag gedaan, met een beetje googlen kom je een heel eindquote:
Hulp hier helpt ook heel veelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Graag gedaan, met een beetje googlen kom je een heel eind
Nou nee, bij een iPhone zit je vast aan één User interface, één toetsenbord, één browser, één lockscreen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik ga daarbij even af op jouw idee dat het aan de launcher ligt, dat weet ik niet zeker. Dan is het dus de fout van de launcher, niet van Samsung
Het fijne van smartphones is juist dat je alles zelf in kun stellen met de software die je fijn vind. Geen enkele telefoon is perfect voor iedereen vanuit de fabriek.
Heb je gelijk in, een van de redenen waarom ik voor een Android gekozen hebquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:41 schreef xSouL het volgende:
[..]
Nou nee, bij een iPhone zit je vast aan één User interface, één toetsenbord, één browser, één lockscreen.
je kan er toch een telefoonicoontje opzetten? of mis ik nu ietsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd -met Nova-, maar de extra tekens staan niet meer boven het toetsenbord bij mij en als de extra tekens zonder een andere launcher wel daar staan dan zal het wel aan de launcher liggen, toch?
- Edit: het meest debiele van die Nova-launcher vond ik dat er niet eens een telefoon-thingie was.
Je kon niet eens bellen vanaf het homescherm. -
Natuurlijk kan dat, dat heb ik ook gedaan, maar het is een telefoon dus het zou daar wmb gewoon al moeten staanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:32 schreef Mirel het volgende:
je kan er toch een telefoonicoontje opzetten? of mis ik nu iets
A.I. type keyboard heeft het wel. Gratis & Plusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:03 schreef Mirel het volgende:
Op de Galaxy Note van m'n broer merkte ik op dat het standaard toetsenbord boven de letters de nummers heeft ipv achter de alt-knop. Dat, en een komma naast de spatie zou retehandig zijn, dan zou ik bijna nooit hoeven te switchen (behalve bij telkens zoals / of : ). Zijn er toetsenbord-apps die je zo kan customizen? Go Keyboard en Swiftkey hebben het niet zover ik weet.
Volgens mij hoort dat niet, maar ik zie ook geen lasnaden in de hoeken dus misschien kijk ik niet goed...quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb in het aluminium een lijn/kras/barst zitten bij mijn usb poort. Hoort die er, net als de lasnaden op de hoeken van de telefoon, gewoon te zitten of is dat wel kapot gegaan. Ik heb het idee dat die er eerder nog niet zat maar helemaal zeker ben ik er niet van. Ook op foto's van de S3 zie ik hem niet zitten.
Die lasnaden zijn ook niet zo opvallend. Die barst is beter zichtbaar en ook voelbaar met mn nagel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat niet, maar ik zie ook geen lasnaden in de hoeken dus misschien kijk ik niet goed...
Daar was ik al bang voor. Maar even mee langs de winkel. Kan ik dan gewoon naar een Vodafone winkel of moet ik daarvoor terug naar de Media markt waar die vandaan komt?quote:
Had ik ook bij KPN.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:26 schreef robuust89 het volgende:
_quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:26 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Had ik ook bij KPN.
KPN: Wil je een verzekering?
Ik: Nee.
KPN: Weet je het zeker?
Ik: Willen jullie soms graag dat ik een verzekering neem?
KPN: Ja
Ik: Waarom betalen jullie hem dan niet?
Was ze ff stil van
Welk toestel heb je nu?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:46 schreef Klonk het volgende:
s3 in de aanbieding bij de saturn, zit bijna op webshopprijzen maar heb wat beroerde ervaringen met dure pakjes die kwijtraken dus dat doe ik ff niet.
kan iemand me een samenvatting geven van probleempjes en of toffe ervaringen?
Oh dat zegt mij weinig, behalve dat het er een beetje lomp uitziet op de google maar dat is persoonlijkquote:
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:20 schreef Klonk het volgende:
moet alleen ff geduld hebben, zit een microsim in en dacht dat wel ff te kunnen doen, had twee oefensims en die heb ik alletwee verkloot ondanks een duidelijke template, en mijn officieele ga ik er echt niet aan verneuken
dat vraagt mijn vriendin me ook netquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:35 schreef Klonk het volgende:
ps: de laatste simkaart wordt nu grinnekend en vloekend door mijn vriendin met een pincet uit de simkaarthouder gefrust
Bij mij is Spotify zelfs te zien op 't lockscreen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Klonk het volgende:
zo gelukt, nu klooien zonder simkaart
eerste wat me opvalt is dat ik iets niet kan vinden wat volgens mij een functie is die bij ICS hoort, namelijk muziekbediening op het lockscreen (pause en volgend nummer knoppen), kan zijn dat ik de samsung interface niet gewoon ben en niet goed kijk
Serieus? Op dat water-lockscreen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Bij mij is Spotify zelfs te zien op 't lockscreen.
Nee ik heb code shit bedenk ik me nu. Kan er geen screenshot van maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Serieus? Op dat water-lockscreen?
Yep! En Shazam natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:17 schreef Cici het volgende:
Heeft Samsung trouwens ook een muziekzoekdienst als TrackID van Sony?
Die vond ik wel zo fijn...
Is SoundHound wat?
Ja, die had ik ook al in gedachtenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef tuut-chips het volgende:
Vind persoonlijk Soundhound een stuk beter werken dan Shazam.
Je kunt wel andere lockscreens downloaden die deze mogelijkheden bieden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Klonk het volgende:
zo gelukt, nu klooien zonder simkaart
eerste wat me opvalt is dat ik iets niet kan vinden wat volgens mij een functie is die bij ICS hoort, namelijk muziekbediening op het lockscreen (pause en volgend nummer knoppen), kan zijn dat ik de samsung interface niet gewoon ben en niet goed kijk
ah, nog een overstapper van Sony naar Samsung?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:17 schreef Cici het volgende:
Heeft Samsung trouwens ook een muziekzoekdienst als TrackID van Sony?
Die vond ik wel zo fijn...
Is SoundHound wat?
customlock screen stond al in de planning, dat is het mooie van android, je kunt je telefoon helemaal naar je eigen wens maken, dat daarbij spuuglelijke interfaces ontstaan is dan deel tweequote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:10 schreef xSouL het volgende:
[..]
Je kunt wel andere lockscreens downloaden die deze mogelijkheden bieden.
Ik dacht dat GO Locker een mooie lockscreen was met deze mogelijkheid.
Hij is op elk vlak te customizen, dus je kan hem fine tunen hoe je hem wilt.
Ik vind alleen zo jammer, dat als ik een custom lockscreen erop zet. Soms nog de ouwe
tevoorschijn komt, of dat ik eerst de originele tegenkom en dan de custom. Daarom maar
gewoon bij de originele lockscreen gebleven.
Dit gebeurt heel zelden, maar vrij kut soms en naar mijn mening werken custom lockscreen wat trager.
Van 3 Samsungs, naar 2 Sony's, naar Samsungquote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, nog een overstapper van Sony naar Samsung?
Ik heb 1 nieuwe ergens gezien. Lijken allemaal op elkaar, qua uiterlijk...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:12 schreef Klonk het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat ik er nieuwsgierig ben naar de najaarsmodellen van Sony
Ontopic dan maar weerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:36 schreef Klonk het volgende:
Volgens mij ook, moet zeggen dat ik Sony een beetje kwijt aan het raken ben qua types, ze brengen teveel uit met een onduidelijke volgorde, maar goed we dwalen af
Ik had dat alleen met de browser, nu gebruik in chrome, en die blijft gewoon helder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:15 schreef Cici het volgende:
Misschien hele domme vraag, maar kan het niet vinden.
Helderheid van mijn telefoon staat goed, alleen niet als ik op internet ben of wil gaan appen. Pas als ik wil typen wordt het scherm helder. Als ik een internetpagina wil afsluiten wordt die ook helder net voor die afsluit. Dit vind ik best vervelend. Is hier een trucje voor? Of ben ik de enige met dit probleem?
Wat is het voordeel van Chrome eigenlijk, in vergelijking met de standaardbrowser?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:18 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik had dat alleen met de browser, nu gebruik in chrome, en die blijft gewoon helder.
Dat ie niet dimtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van Chrome eigenlijk, in vergelijking met de standaardbrowser?
De standaardbrowser heeft een eigen regeling wat betreft de helderheid van het scherm:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat ie niet dimt![]()
En hij schijnt sneller te zijn. Maar heb het nooit echt getest
Oeps.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:55 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
De standaardbrowser heeft een eigen regeling wat betreft de helderheid van het scherm:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:25 schreef exile79 het volgende:
Dat ie niet dimt![]()
En hij schijnt sneller te zijn. Maar heb het nooit echt getest
Ben er ook nog mee aant klooien..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
Maar Chrome is idd nog sneller.
Kan alleen niet vinden hoe je een startpagina instelt, iemand?
Ik werk sinds gisteren ook met Chrome en ik kan het iedereen aanraden deze browser ook te installeren op je desktop/laptop. Je kunt je S3 syncen met je desktop versie. Op die manier heb je al je favorieten en bladwijzers ook in je telefoon zonder dat je ze allemaal nog handmatig moet toevoegen. Ook je wachtwoorden, browsegeschiedenis en cookies worden gesynced.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
Maar Chrome is idd nog sneller.
Kan alleen niet vinden hoe je een startpagina instelt, iemand?
Daar zul je niks van merken. Flash is gewoon een plug-in om video's af te spelen. Zoiets als Microsoft Silverlight zeg maar. Voor sommige video's moet je flash geïnstalleerd hebben, maar als flash verdwijnt zullen uiteindelijk ook de filmpjes reduceren of helemaal verdwijnen die op flash draaien, lijkt me.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef robuust89 het volgende:
www.engadget.com/2012/08/(...)roid-as-of-tomorrow/
Kan iemand mij dit uitleggen?
Ik krijg 12 maanden korting op mijn abbo. Betaal per november (dan gaat mijn nieuwe abbo in) 20 euro p/m.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:42 schreef Turalyon het volgende:
Hoeveel betalen jullie per maand voor een s3? Zag zelf op internet dat je er al gauw 40 euro per maand aan kwijt bent, maar misschien heeft een van jullie een goedkoper abonnement gevonden?
Ik heb de s3 sinds een maand en zat bij KPN. Heb een aantal abbo's vergeleken door de totale kosten van 2 jaar te delen door 24, ongeacht de aanbiedingen. Maar dan zit je inderdaad snel tegen de 40 euro aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:42 schreef Turalyon het volgende:
Hoeveel betalen jullie per maand voor een s3? Zag zelf op internet dat je er al gauw 40 euro per maand aan kwijt bent, maar misschien heeft een van jullie een goedkoper abonnement gevonden?
misschien moet je zin even herzien? Ik snap in elk geval niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:02 schreef Klonk het volgende:
Microsim binnen, nu is eindelijk mijn telefoon in plaats van een telefoon, nu eerst richting werk en dan vanavond klooien.
te snel getyptquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
misschien moet je zin even herzien? Ik snap in elk geval niet wat je bedoelt.
Hoe doe ik dat via de TouchWizlauncher? Heb geen zin in een andere launcher en heb niet echt zin in die nutteloze Vodafone-apps.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:45 schreef JohnB52 het volgende:
Ja. Je kan ongebruikte apps verbergen. Ruimt je telefoon lekker op!
Gewoon binnen het menu op je optie button drukken en dan op Applicaties verbergen klikken. Dan kun je alles verbergen wat je wilt. Daarna kun je via 'Bewerken' de lege plekken weer opvullen met je eigen apps en ze indelen zoals je het zelf fijn vind.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat via de TouchWizlauncher? Heb geen zin in een andere launcher en heb niet echt zin in die nutteloze Vodafone-apps.
Meegeleverde apps zijn helaas niet verwijderbaar. Je kunt ze wel blokkerer en uit het zicht halen dus dan heb je bijna het zelfde effect.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als je de apps toch niet gebruikt kun je het net zo goed verwijderen nietwaar?
Wat doet de spaarstand eigenlijk precies?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
Weet iemand wat ik met deze melding moet. Als ik er op klik gaat hij kort naar http://clients3.google.com/generate_204, die verder niet opent, en dan springt hij over naar about:blank. Ik ben verder gewoon ingelogt op mijn netwerk en kan gewoon internetten.
[ afbeelding ]
Dat kun je vinden onder energiebesparing in je Intellingen. Het beperkt dingen als je processor en scherm om stroom te besparen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:50 schreef Cici het volgende:
[..]
Wat doet de spaarstand eigenlijk precies?
Ja, daar heb ik em ook gevonden en aanstaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat kun je vinden onder energiebesparing in je Intellingen. Het beperkt dingen als je processor en scherm om stroom te besparen.
Ik betaal 32 gemiddeld over twee jaar met 180 min sms en 1gb internetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:42 schreef Turalyon het volgende:
Het is denk ik vooral handig om met een knop te kunnen schakelen tussen energie besparen als je je telefoon niet te veel gebruikt en volle mogelijkheden zodra je hem wat intensiever wil gebruiken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:02 schreef Cici het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik em ook gevonden en aanstaan.
Wat die precies deed was mij een raadsel, aangezien je ook al het licht van je display kunt dimmen.
Blijkbaar kun je nog meer besparen
Zo, ben wel ff klaar met de domme vragen..
Oh, dat klinkt goed!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:03 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ik betaal 32 gemiddeld over twee jaar met 180 min sms en 1gb internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |