Briljant, ik zag die foto ook! Echt een WTF-momentjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:26 schreef Mirel het volgende:
Afgezien van apps cracken vind ik het niet de moeite waard.
Bij die testomgeving trouwens, als je op sensor drukt, en dan bovenaan bij accelerometer sensor op image test kijkt, dan zie je deze foto, tenminste, op mijn toestel.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een micro sim adapter?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef Mirel het volgende:
Hey, ik wil voor Lowlands niet m'n S3 meenemen. Ik ga nog ergens een oude telefoon vandaan halen, maar hoe heet zo'n ding waar je je microsim in kan plaatsen? Oude foons hebben geen micro
Standaard voelt de S3 ook wel razendsnel wmb.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef Mirel het volgende:
Animatiesnelheid op allersnelst bij Nova Launcher is wel fijn, voelt je S3 ook echt als een supertelefoon
Maar post eens jullie desktops! Nog steeds niks gezien hier!
[ afbeelding ]
Enige jammer vind ik dat de dock onderaan geen letters kan laten zienEn ik wil de dock laten staan voor tijdens het meescrollen.
Ik heb volgens mij alle animaties uit staan om de batterij te sparenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef Mirel het volgende:
Maar de schuifanimatie (en andere animatieovergangen) kan je echt retesnel doen, dat voelt zo heerlijk aan
Omdat je dan eerst op je map moet klikken en dan je programma er uit moet zoeken. Als je je icoontjes direct op je scherm hebt staan dan ben je er met een klik. Wat is het nut van een groot scherm als je 3/4 leeg laatquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 06:55 schreef exile79 het volgende:
Die icoontjes snap ik ook nooit. Waarom gebruikt niemand apps-organizer?
[ afbeelding ]
Als ik naar links scroll, kom ik bij m'n bladwijzers, rechts zitten m'n contacten.
Welke weather widget gebruik jij op dat eerste scherm?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef Mirel het volgende:
Animatiesnelheid op allersnelst bij Nova Launcher is wel fijn, voelt je S3 ook echt als een supertelefoon
Maar post eens jullie desktops! Nog steeds niks gezien hier!
[ afbeelding ]
Enige jammer vind ik dat de dock onderaan geen letters kan laten zienEn ik wil de dock laten staan voor tijdens het meescrollen.
staat ook uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:03 schreef JohnB52 het volgende:
Dat kan je ook uitzetten he Mirel :-)
Je kan hem ook uitsluitend laten uploaden via WiFi. Daarvoor moet je even bij de opties in Dropbox kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:26 schreef Mirel het volgende:
Niet als je een datalimiet hebtDat met die screenshots vind ik wel irritant, werkt meestal niet goed en soms als ik m'n telefoon vergeet te vergrendelen doet hij het in m'n broekzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |