Briljant, ik zag die foto ook! Echt een WTF-momentjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:26 schreef Mirel het volgende:
Afgezien van apps cracken vind ik het niet de moeite waard.
Bij die testomgeving trouwens, als je op sensor drukt, en dan bovenaan bij accelerometer sensor op image test kijkt, dan zie je deze foto, tenminste, op mijn toestel.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een micro sim adapter?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef Mirel het volgende:
Hey, ik wil voor Lowlands niet m'n S3 meenemen. Ik ga nog ergens een oude telefoon vandaan halen, maar hoe heet zo'n ding waar je je microsim in kan plaatsen? Oude foons hebben geen micro
Standaard voelt de S3 ook wel razendsnel wmb.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef Mirel het volgende:
Animatiesnelheid op allersnelst bij Nova Launcher is wel fijn, voelt je S3 ook echt als een supertelefoon
Maar post eens jullie desktops! Nog steeds niks gezien hier!
[ afbeelding ]
Enige jammer vind ik dat de dock onderaan geen letters kan laten zienEn ik wil de dock laten staan voor tijdens het meescrollen.
Ik heb volgens mij alle animaties uit staan om de batterij te sparenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef Mirel het volgende:
Maar de schuifanimatie (en andere animatieovergangen) kan je echt retesnel doen, dat voelt zo heerlijk aan
Omdat je dan eerst op je map moet klikken en dan je programma er uit moet zoeken. Als je je icoontjes direct op je scherm hebt staan dan ben je er met een klik. Wat is het nut van een groot scherm als je 3/4 leeg laatquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 06:55 schreef exile79 het volgende:
Die icoontjes snap ik ook nooit. Waarom gebruikt niemand apps-organizer?
[ afbeelding ]
Als ik naar links scroll, kom ik bij m'n bladwijzers, rechts zitten m'n contacten.
Welke weather widget gebruik jij op dat eerste scherm?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef Mirel het volgende:
Animatiesnelheid op allersnelst bij Nova Launcher is wel fijn, voelt je S3 ook echt als een supertelefoon
Maar post eens jullie desktops! Nog steeds niks gezien hier!
[ afbeelding ]
Enige jammer vind ik dat de dock onderaan geen letters kan laten zienEn ik wil de dock laten staan voor tijdens het meescrollen.
staat ook uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:03 schreef JohnB52 het volgende:
Dat kan je ook uitzetten he Mirel :-)
Je kan hem ook uitsluitend laten uploaden via WiFi. Daarvoor moet je even bij de opties in Dropbox kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:26 schreef Mirel het volgende:
Niet als je een datalimiet hebtDat met die screenshots vind ik wel irritant, werkt meestal niet goed en soms als ik m'n telefoon vergeet te vergrendelen doet hij het in m'n broekzak.
Via Instellingen->Applicatiebeheer kun je apps gedwongen laten stoppen. Vervolgens eventuele updates verwijderen en dan kun je een app voledig uitzetten. Dan nog even het icoontje in je menu verbergen en je merkt, afgezien van het beetje ruimte om je telefoon, niet meer dat een app op je telefoon staan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:15 schreef cherrycoke het volgende:
graf vodafone discover app.
De app blijft zeuren dat ik de wifi uit moet zetten zodat hij zich kan aanmelden.
zelfs als ik aan het bellen ben!
troep vodafone zooi, hoe los ik dit op?
dank uquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Via Instellingen->Applicatiebeheer kun je apps gedwongen laten stoppen. Vervolgens eventuele updates verwijderen en dan kun je een app voledig uitzetten. Dan nog even het icoontje in je menu verbergen en je merkt, afgezien van het beetje ruimte om je telefoon, niet meer dat een app op je telefoon staan.
Ruimte levert het niet op want de apps blijven gewoon je telefoon staan. Ze draaien alleen niet meer dus ze kosten geen batterij en je ziet ze niet staan. Je kunt ze ook altijd weer aanzetten als iets niet blijkt te werken. Ik heb tot nog toe geen problemen gehad met de dingen die ik uitgezet heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:04 schreef Mirel het volgende:
Is er al iemand geweest die dat met al die 'bloatware' die er standaard op zit heeft gedaan? Ik ben benieuwd of de ruimte die erover blijft significant is. Aan de andere kant kan het eventueel problemen opleveren, toch?
Heb mn telefoon even speciaal voor je gerestart en ze staan nog steeds gewoon uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:12 schreef Mirel het volgende:
Ik dacht altijd dat ze bij een restart gewoon weer aan zouden gaan. Is er trouwens een app die kan laten zien welke momenteel echt draaien? Want het is best een lijst en ik geloof taakbeheer niet zo. Vooral niet omdat updates gewoon door blijven gaan
Ik heb het er gewoon afgehaald door een stock rom te flashen met Odin... Staat wel een guide op tweakers of xda.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:04 schreef Mirel het volgende:
Is er al iemand geweest die dat met al die 'bloatware' die er standaard op zit heeft gedaan? Ik ben benieuwd of de ruimte die erover blijft significant is. Aan de andere kant kan het eventueel problemen opleveren, toch?
Vandaag langs de Vodafone winkel gegaan. Dit probleem is erg zeldzaam en op internet vond ik ook weinig gebruikers met exact hetzelfde probleem. De techneut in de winkel kende het probleem ook niet. Zijn vermoeden was een herinstallatie en dan zou het wel weer in orde zijn. Dit mocht niet baten en nu ben ik m'n gloednieuwe toestel weer 1 tot 2 weken kwijtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef ArtistA het volgende:
Kijk, deze melding krijg ik. Ik ben bang dat het een hardwareprobleem is.
[ afbeelding ]
Achterlijk dat ze niet een nieuw toestel geven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Vandaag langs de Vodafone winkel gegaan. Dit probleem is erg zeldzaam en op internet vond ik ook weinig gebruikers met exact hetzelfde probleem. De techneut in de winkel kende het probleem ook niet. Zijn vermoeden was een herinstallatie en dan zou het wel weer in orde zijn. Dit mocht niet baten en nu ben ik m'n gloednieuwe toestel weer 1 tot 2 weken kwijt
Kun je geen DOA (Dead On Arrival) claimen? Meestal kan dat als er vanaf het moment dat je een toestel krijgt hij niet goed functioneert, moet je er wel vaak snel bij zijn. Bij DOA krijg je een nieuw toestel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef ArtistA het volgende:
Ik ben vanavond dus bij de Vodafone winkel langsgegaan. Daar werd moeiteloos mijn simkaart omgewisseld voor een mini-sim en alles werkt prima. Mijn contacten staan erop etc.
Echter wanneer ik de camera opstart geeft hij nog steeds dezelfde foutmelding als voorheen: Onbekende netwerkfout opgetreden
En vervolgens sluit de camera af.
Ik verwacht niet dat iemand hier een antwoord op heeft, maar ik ga wel uitzoeken wat er aan de hand is en als nog iemand hetzelfde probleem ondervindt hoop ik een duidelijk antwoord te kunnen geven in de nabije toekomst.
Daar is het nu wat laat voor, het toestel is al afgegeven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kun je geen DOA (Dead On Arrival) claimen? Meestal kan dat als er vanaf het moment dat je een toestel krijgt hij niet goed functioneert, moet je er wel vaak snel bij zijn. Bij DOA krijg je een nieuw toestel.
Ik heb DOA geclaimed omdat mijn Desire S spontaan ging rebooten paar keer per dag. Nieuw toestel voor teruggekregen. Je kunt allicht even nakijken of ze bij Vodafone ook die regeling hebben, ze zullen het uit zichzelf niet zeggen.
Ik heb gewoon een simpel universeel hoesje. Ik vind het zonde om stickers op zo'n mooi scherm te plakken, of om het toestel nog dikker te maken d.m.v. een case/bumper.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
Welke cases gebruiken jullie en zijn aan te raden?
Wel vervelend. Hopelijk krijg je hem dan snel weer werkend terug.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Daar is het nu wat laat voor, het toestel is al afgegeven.
De camera heeft nooit gewerkt dus misschien had ik die claim kunnen indienen. Het is geen ramp eigenlijk. De kans dat ik deze maand mijn datalimiet overschrijd is in ieder geval kleiner geworden
Mijne ook al, what the fuck.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:58 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb zo'n officiele flip cover, ding begint nu al stuk te gaan
Yeah waar je em dubbel vouwt begint de bovenlaag los te laten, en het rubberen sealrandje aan de zijkant laat los, waardoor de binnenvoering(die het scherm raakt zeg maar) nu ook begint los te latenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:24 schreef xSouL het volgende:
[..]
Mijne ook al, what the fuck.
Dat leer van die klik begint te vervellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |