abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115147721
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef ArtistA het volgende:
Ik ben vanavond dus bij de Vodafone winkel langsgegaan. Daar werd moeiteloos mijn simkaart omgewisseld voor een mini-sim en alles werkt prima. Mijn contacten staan erop etc.
Echter wanneer ik de camera opstart geeft hij nog steeds dezelfde foutmelding als voorheen: Onbekende netwerkfout opgetreden
En vervolgens sluit de camera af.

Ik verwacht niet dat iemand hier een antwoord op heeft, maar ik ga wel uitzoeken wat er aan de hand is en als nog iemand hetzelfde probleem ondervindt hoop ik een duidelijk antwoord te kunnen geven in de nabije toekomst.
Kun je geen DOA (Dead On Arrival) claimen? Meestal kan dat als er vanaf het moment dat je een toestel krijgt hij niet goed functioneert, moet je er wel vaak snel bij zijn. Bij DOA krijg je een nieuw toestel.
Ik heb DOA geclaimed omdat mijn Desire S spontaan ging rebooten paar keer per dag. Nieuw toestel voor teruggekregen. Je kunt allicht even nakijken of ze bij Vodafone ook die regeling hebben, ze zullen het uit zichzelf niet zeggen.
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:53:09 #92
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_115148147
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:45 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Kun je geen DOA (Dead On Arrival) claimen? Meestal kan dat als er vanaf het moment dat je een toestel krijgt hij niet goed functioneert, moet je er wel vaak snel bij zijn. Bij DOA krijg je een nieuw toestel.
Ik heb DOA geclaimed omdat mijn Desire S spontaan ging rebooten paar keer per dag. Nieuw toestel voor teruggekregen. Je kunt allicht even nakijken of ze bij Vodafone ook die regeling hebben, ze zullen het uit zichzelf niet zeggen.

Daar is het nu wat laat voor, het toestel is al afgegeven.
De camera heeft nooit gewerkt dus misschien had ik die claim kunnen indienen. Het is geen ramp eigenlijk. De kans dat ik deze maand mijn datalimiet overschrijd is in ieder geval kleiner geworden :')

[ Bericht 0% gewijzigd door ArtistA op 05-08-2012 19:15:36 ]
pi_115151159
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
Welke cases gebruiken jullie en zijn aan te raden?
Ik heb gewoon een simpel universeel hoesje. Ik vind het zonde om stickers op zo'n mooi scherm te plakken, of om het toestel nog dikker te maken d.m.v. een case/bumper.

pi_115158336
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:53 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Daar is het nu wat laat voor, het toestel is al afgegeven.
De camera heeft nooit gewerkt dus misschien had ik die claim kunnen indienen. Het is geen ramp eigenlijk. De kans dat ik deze maand mijn datalimiet overschrijd is in ieder geval kleiner geworden :')
Wel vervelend. Hopelijk krijg je hem dan snel weer werkend terug.
pi_115160194
Zeer tevreden met dit toestel! _O_ die standaard wekker app al _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zondag 5 augustus 2012 @ 23:18:13 #96
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_115163861
Wat irritant is bij Whatsapp is dat m'n vrienden met hun oudere smartphones langere filmpjes kunnen maken. De 12 mb limiet overschreidt de S3 binnen 10 seconden :P
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 6 augustus 2012 @ 01:24:50 #97
371602 xSouL
kaak dicht
pi_115170138
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:58 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb zo'n officiele flip cover, ding begint nu al stuk te gaan :')
Mijne ook al, what the fuck. :')
Dat leer van die klik begint te vervellen.
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:27:59 #98
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_115188165
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 01:24 schreef xSouL het volgende:

[..]

Mijne ook al, what the fuck. :')
Dat leer van die klik begint te vervellen.
Yeah waar je em dubbel vouwt begint de bovenlaag los te laten, en het rubberen sealrandje aan de zijkant laat los, waardoor de binnenvoering(die het scherm raakt zeg maar) nu ook begint los te laten :')

Denk dat ik dan deze maar haal:
http://www.mobilefun.nl/3(...)es-case---kameel.htm

Wel handig, hoef ik met uitgaan geen portemonnee mee te nemen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:16:38 #99
87680 Mirel
pi_115238056
Is het mogelijk om in te stellen dat als je filmpjes maakt dat ze automatisch naar een externe SD kaart gaan, maar dat foto's gewoon op de interne gaan?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 19:34:33 #100
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_115253237
Even een vraag aangezien ik totaal onbekend ben met Android, wat is nu daadwerkelijk het voordeel van rooten? En welke customized themes en icons zijn aan te raden. Ik ga namelijk een Samsung S3 halen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_115267767
Ik mag over een week mijn abonnement verlengen en wil heel graag de S3.
Vroeger een aantal Samsungs gehad, toen overgestapt naar Sony Ericssons.
Ben ze nu zat en wil heel graag de S3

Kan niet wachten :)
pi_115272060
Zit nog te twijfelen tussen de S3 en de HTC One X. Die laatste trekt me iets meer aan omdat kleiner. Bij Vodafone zijn wel leuke deals te vinden. Vraag me alleen af of er geen addertje onder het gras zit bij die Bel-SMS-Web-Vaak abo's. Gratis SMS-en en MMS-en, really?
pi_115273049
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Xa1pt het volgende:
Zit nog te twijfelen tussen de S3 en de HTC One X. Die laatste trekt me iets meer aan omdat kleiner. Bij Vodafone zijn wel leuke deals te vinden. Vraag me alleen af of er geen addertje onder het gras zit bij die Bel-SMS-Web-Vaak abo's. Gratis SMS-en en MMS-en, really?
Ja, omdat bijna iedereen tegenwoordig internet wil om te WhatsApp'en. Daarom hebben ze bij elk abonnement flinke sms-bundels toegevoegd.

Ik kreeg trouwens nog een tip:
Mocht je een Vodafone-abonnement willen afsluiten waarbij je nog moet bijbetalen voor de telefoon, zoals een abonnement van 37,50 per maand, neem dan een stapje hoger (42,50 per maand in dit geval). Hierdoor:
- Betaal je in het eerste jaar maar 2,50 meer per maand, aangezien je het eerste jaar 50% korting krijgt;
- Krijg je daarvoor meer belminuten (en vanaf 42,50 onbeperkt bellen naar alle Vodafone-nummers);
- Hoef je minder voor de telefoon te betalen.

Vervolgens kun je na een jaar, wanneer het actietarief van 50% is afgelopen, je abonnement weer een stap omlaag zetten. In dit geval weer naar 37,50.

Ik heb dit ook gedaan. In totaal ben ik over de periode van 2 jaar 5 euro goedkoper uit, hoef in het begin minder bij te betalen, kan ik 50 minuten meer bellen per maand (het eerste jaar) en kan ik onbeperkt naar Vodafone-nummers bellen (ook het eerste jaar).
pi_115284920
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ja, omdat bijna iedereen tegenwoordig internet wil om te WhatsApp'en. Daarom hebben ze bij elk abonnement flinke sms-bundels toegevoegd.

Ik kreeg trouwens nog een tip:
Mocht je een Vodafone-abonnement willen afsluiten waarbij je nog moet bijbetalen voor de telefoon, zoals een abonnement van 37,50 per maand, neem dan een stapje hoger (42,50 per maand in dit geval). Hierdoor:
- Betaal je in het eerste jaar maar 2,50 meer per maand, aangezien je het eerste jaar 50% korting krijgt;
- Krijg je daarvoor meer belminuten (en vanaf 42,50 onbeperkt bellen naar alle Vodafone-nummers);
- Hoef je minder voor de telefoon te betalen.

Vervolgens kun je na een jaar, wanneer het actietarief van 50% is afgelopen, je abonnement weer een stap omlaag zetten. In dit geval weer naar 37,50.

Ik heb dit ook gedaan. In totaal ben ik over de periode van 2 jaar 5 euro goedkoper uit, hoef in het begin minder bij te betalen, kan ik 50 minuten meer bellen per maand (het eerste jaar) en kan ik onbeperkt naar Vodafone-nummers bellen (ook het eerste jaar).
Weet iemand of dit ook mogelijk is bij T-Mobile?
pi_115285120
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:53 schreef Cici het volgende:

[..]

Weet iemand of dit ook mogelijk is bij T-Mobile?
nope, bij T-Mobile kan je alleen omhoog gaan met je bundel en niet omlaag.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_115285138
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:59 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

nope, bij T-Mobile kan je alleen omhoog gaan met je bundel en niet omlaag.
Ok, dank je :)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:03:31 #107
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_115285255
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Xa1pt het volgende:
Smsen is onbeperkt idd, daar zit geen addertje.
Wel beweren ze dat je onbeperkt kunt bellen naar Vodafone klanten, maar dit klopt niet helemaal.
Dit geldt alleen bij klanten die hun abonnement ná mei van dit jaar hebben afgesloten. Al je vrienden die Vodafone hebben (90% waarschijnlijk) moeten dus niet 24/7 met mekaar in een conference call gaan zitten, want dan kom je van een koude kermis thuis :(
pi_115287955
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:03 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Wel beweren ze dat je onbeperkt kunt bellen naar Vodafone klanten, maar dit klopt niet helemaal.
Dit geldt alleen bij klanten die hun abonnement ná mei van dit jaar hebben afgesloten. Al je vrienden die Vodafone hebben (90% waarschijnlijk) moeten dus niet 24/7 met mekaar in een conference call gaan zitten, want dan kom je van een koude kermis thuis :(
Dus klopt het gewoon dat je gratis kunt bellen naar Vodafone en SIZZ nummers. Zit geen addertje onder, alleen een FUP.
Indien je geen abo hebt afgesloten waar dit bij zit heb je hier dus geen profijt van. Lijkt me duidelijk.
Al begrijp ik dat er mensen zijn die denken dat ze er ook aan deelnemen ondanks dat ze al een ouder abo hebben xD
Ja.
pi_115293306
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:03 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me nogal wiedes dat het alleen geldt voor diegenen die het in hun abbo hebben.
  Redactie Frontpage woensdag 8 augustus 2012 @ 16:20:10 #110
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_115293548
Ik heb dat Vodafoneabonnement ook afgesloten. Erg handig, gezien mijn vriendin ook bij Vodafone zit. Helaas wel sinds april, dus kan ze mij niet gratis bellen
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:15:00 #111
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_115296413
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me nogal wiedes dat het alleen geldt voor diegenen die het in hun abbo hebben.
Dat zou je denken, maar het wordt niet zo aangeprezen. Er wordt verteld dat je gratis kunt bellen naar alle Vodafone gebruikers, maar ik durf te wedden dat 80% van de mensen die die aanbieding zien niet meteen de link leggen dat daar een beginperiode aan vast zit vwb het afsluiten van je abonnement.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:33:45 #112
371602 xSouL
kaak dicht
pi_115297282
http://www.gsmpedia.nl/sa(...)nde-maand-jelly-bean *O*

Kan niet wachten! Ik draai momenteel al de CM10 versie van Jelly Bean op m'n S3, maar ik mis die sexy S features, zoals Direct Call en Smart Stay.

Hopelijk duurt het allemaal niet te lang, want ik kan niet wachten op de officiele release van Samsung. :D
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:37:15 #113
87680 Mirel
pi_115297444
Van die functies die me geen zak interesseren. ;(
pi_115298609
Wordt de kernel ook automatisch geupdate?

Ik vind het bijzonder raar dat ik geen enkele update krijg.. terwijl ik die op m'n eerste S3 direct kreeg. (Update met helderheid balk etc)
en ook Kies zegt dat er geen update beschikbaar is terwijl een vriend nieuwere versie draait. Ook niet geroot.
Ja.
pi_115298720
Als het volgende Nexus toestel uit is ga ik eens kijken of iemand die wil ruilen tegen mijn S3 + wat geld. Vind stock-android toch fijner, en de updates die ze meteen krijgen :)

Nu dus nog anderhalve maand wachten voor een stabiele JB versie :9
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:09:09 #116
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_115299147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:57 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Wordt de kernel ook automatisch geupdate?

Ik vind het bijzonder raar dat ik geen enkele update krijg.. terwijl ik die op m'n eerste S3 direct kreeg. (Update met helderheid balk etc)
en ook Kies zegt dat er geen update beschikbaar is terwijl een vriend nieuwere versie draait. Ook niet geroot.
De update met die helderheid balk heb ik ook nog niet gehad.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_115299217
Op vakantie tijdens een festival met David Guetta wat gespeeld met de film-stand van de camera, zie het resultaat. Stond denk ik een meter of 30 van het podium.

Ook bizar hoe lang je ineens met je batterij doet als je geen wifi/3G hebt!
Ik deed zomaar 2 a 3 dagen met 1 charge.
Wat een capaciteit vreet dat zeg. :o
pi_115300175
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

De update met die helderheid balk heb ik ook nog niet gehad.
Dat was 4.0.4. toch? Daar zat hij bij mij in ieder geval wel in!
pi_115300852
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:15 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Dat zou je denken, maar het wordt niet zo aangeprezen. Er wordt verteld dat je gratis kunt bellen naar alle Vodafone gebruikers, maar ik durf te wedden dat 80% van de mensen die die aanbieding zien niet meteen de link leggen dat daar een beginperiode aan vast zit vwb het afsluiten van je abonnement.
Ik snap je dan niet denk ik. Ik kan nu gratis bellen naar iedereen met Vodafone toch? Ook naar m'n pa die al jaren vodafone heeft. Dat hij niet gratis terug kan bellen met z'n steentijd abbo maakt dan toch niet uit?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:47:56 #120
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_115301079
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:42 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ik snap je dan niet denk ik. Ik kan nu gratis bellen naar iedereen met Vodafone toch? Ook naar m'n pa die al jaren vodafone heeft. Dat hij niet gratis terug kan bellen met z'n steentijd abbo maakt dan toch niet uit?
Zo werkt het dus niet. Mits je pa een abonnement heeft afgesloten na (of vanaf) mei van dit jaar, pas dan gaat die vlieger op.
In principe zal het over maximaal 2 jaar dus kosteloos zijn voor alle Vodafone klanten omdat het langste abonnement wat je bij Vodafone af kunt sluiten 2 jaar duurt.
Vanaf mei 2014 kun je er dus pas altijd zeker van zijn dat bellen naar Vodafone klanten niet in rekening wordt genomen.
Misschien was ik voorheen niet duidelijk genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')