Ja, omdat bijna iedereen tegenwoordig internet wil om te WhatsApp'en. Daarom hebben ze bij elk abonnement flinke sms-bundels toegevoegd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Xa1pt het volgende:
Zit nog te twijfelen tussen de S3 en de HTC One X. Die laatste trekt me iets meer aan omdat kleiner. Bij Vodafone zijn wel leuke deals te vinden. Vraag me alleen af of er geen addertje onder het gras zit bij die Bel-SMS-Web-Vaak abo's. Gratis SMS-en en MMS-en, really?
Weet iemand of dit ook mogelijk is bij T-Mobile?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ja, omdat bijna iedereen tegenwoordig internet wil om te WhatsApp'en. Daarom hebben ze bij elk abonnement flinke sms-bundels toegevoegd.
Ik kreeg trouwens nog een tip:
Mocht je een Vodafone-abonnement willen afsluiten waarbij je nog moet bijbetalen voor de telefoon, zoals een abonnement van 37,50 per maand, neem dan een stapje hoger (42,50 per maand in dit geval). Hierdoor:
- Betaal je in het eerste jaar maar 2,50 meer per maand, aangezien je het eerste jaar 50% korting krijgt;
- Krijg je daarvoor meer belminuten (en vanaf 42,50 onbeperkt bellen naar alle Vodafone-nummers);
- Hoef je minder voor de telefoon te betalen.
Vervolgens kun je na een jaar, wanneer het actietarief van 50% is afgelopen, je abonnement weer een stap omlaag zetten. In dit geval weer naar 37,50.
Ik heb dit ook gedaan. In totaal ben ik over de periode van 2 jaar 5 euro goedkoper uit, hoef in het begin minder bij te betalen, kan ik 50 minuten meer bellen per maand (het eerste jaar) en kan ik onbeperkt naar Vodafone-nummers bellen (ook het eerste jaar).
nope, bij T-Mobile kan je alleen omhoog gaan met je bundel en niet omlaag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:53 schreef Cici het volgende:
[..]
Weet iemand of dit ook mogelijk is bij T-Mobile?
Ok, dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:59 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
nope, bij T-Mobile kan je alleen omhoog gaan met je bundel en niet omlaag.
Smsen is onbeperkt idd, daar zit geen addertje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Xa1pt het volgende:
Zit nog te twijfelen tussen de S3 en de HTC One X. Die laatste trekt me iets meer aan omdat kleiner. Bij Vodafone zijn wel leuke deals te vinden. Vraag me alleen af of er geen addertje onder het gras zit bij die Bel-SMS-Web-Vaak abo's. Gratis SMS-en en MMS-en, really?
Dus klopt het gewoon dat je gratis kunt bellen naar Vodafone en SIZZ nummers. Zit geen addertje onder, alleen een FUP.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Smsen is onbeperkt idd, daar zit geen addertje.
Wel beweren ze dat je onbeperkt kunt bellen naar Vodafone klanten, maar dit klopt niet helemaal.
Dit geldt alleen bij klanten die hun abonnement nį mei van dit jaar hebben afgesloten. Al je vrienden die Vodafone hebben (90% waarschijnlijk) moeten dus niet 24/7 met mekaar in een conference call gaan zitten, want dan kom je van een koude kermis thuis
Ja dat lijkt me nogal wiedes dat het alleen geldt voor diegenen die het in hun abbo hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Smsen is onbeperkt idd, daar zit geen addertje.
Wel beweren ze dat je onbeperkt kunt bellen naar Vodafone klanten, maar dit klopt niet helemaal.
Dit geldt alleen bij klanten die hun abonnement nį mei van dit jaar hebben afgesloten. Al je vrienden die Vodafone hebben (90% waarschijnlijk) moeten dus niet 24/7 met mekaar in een conference call gaan zitten, want dan kom je van een koude kermis thuis
Dat zou je denken, maar het wordt niet zo aangeprezen. Er wordt verteld dat je gratis kunt bellen naar alle Vodafone gebruikers, maar ik durf te wedden dat 80% van de mensen die die aanbieding zien niet meteen de link leggen dat daar een beginperiode aan vast zit vwb het afsluiten van je abonnement.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nogal wiedes dat het alleen geldt voor diegenen die het in hun abbo hebben.
De update met die helderheid balk heb ik ook nog niet gehad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:57 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Wordt de kernel ook automatisch geupdate?
Ik vind het bijzonder raar dat ik geen enkele update krijg.. terwijl ik die op m'n eerste S3 direct kreeg. (Update met helderheid balk etc)
en ook Kies zegt dat er geen update beschikbaar is terwijl een vriend nieuwere versie draait. Ook niet geroot.
Dat was 4.0.4. toch? Daar zat hij bij mij in ieder geval wel in!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De update met die helderheid balk heb ik ook nog niet gehad.
Ik snap je dan niet denk ik. Ik kan nu gratis bellen naar iedereen met Vodafone toch? Ook naar m'n pa die al jaren vodafone heeft. Dat hij niet gratis terug kan bellen met z'n steentijd abbo maakt dan toch niet uit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:15 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar het wordt niet zo aangeprezen. Er wordt verteld dat je gratis kunt bellen naar alle Vodafone gebruikers, maar ik durf te wedden dat 80% van de mensen die die aanbieding zien niet meteen de link leggen dat daar een beginperiode aan vast zit vwb het afsluiten van je abonnement.
Zo werkt het dus niet. Mits je pa een abonnement heeft afgesloten na (of vanaf) mei van dit jaar, pas dan gaat die vlieger op.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:42 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik snap je dan niet denk ik. Ik kan nu gratis bellen naar iedereen met Vodafone toch? Ook naar m'n pa die al jaren vodafone heeft. Dat hij niet gratis terug kan bellen met z'n steentijd abbo maakt dan toch niet uit?
Ik heb:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:31 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat was 4.0.4. toch? Daar zat hij bij mij in ieder geval wel in!
Precies, heb ik ook duidelijk naar geļnformeerd. Mijn vriendin heeft een abo van april. Zij kan me niet gratis bellen, ik haar wel. Je kunt zelfs gratis naar prepaid Vodafonebellers bellenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:55 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Ookal heeft iemand een vodafone nummer uit het stenen tijdperk.
Dan zou ik toch echt gratis naar vodafone en sizz nummers bellen.. staat ook in de voorwaarden.. staat niets in over dat de tegenpartij een abo na 1 mei moet hebben.. zal even een screenshot plaatsen straks
samfirmware.com staat hij gewoonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De update met die helderheid balk heb ik ook nog niet gehad.
Ik heb even bij mij gekeken en mijn kernelversie is iets hoger (3.0.15-782020)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb:
Android versie: 4.0.4
Baseband-versie: I9300BULF1
Kernelversie: 3.0.15-671831-user dpi@DELL148#1 SMP PREEMT Tue Jun 5 10:17:57 KST 2012
Buildnr: IMM76D.I9300BUALF1
Die helderheidsbalk zelf interesseert me niet zo, die zou ik toch niet snel gebruiken, maar vind het wel fijn om te weten of de rest van mn telefoon ook helemaal up to date is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |