Had ik ook bij KPN.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:26 schreef robuust89 het volgende:
The Phone house probeert me voor de 2x keer een verzekering voor mijn telefoon aan te smerenWelk deel van NEE begrijpen ze niet?
_quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:26 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Had ik ook bij KPN.
KPN: Wil je een verzekering?
Ik: Nee.
KPN: Weet je het zeker?
Ik: Willen jullie soms graag dat ik een verzekering neem?
KPN: Ja
Ik: Waarom betalen jullie hem dan niet?
Was ze ff stil van
Welk toestel heb je nu?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:46 schreef Klonk het volgende:
s3 in de aanbieding bij de saturn, zit bijna op webshopprijzen maar heb wat beroerde ervaringen met dure pakjes die kwijtraken dus dat doe ik ff niet.
kan iemand me een samenvatting geven van probleempjes en of toffe ervaringen?
Oh dat zegt mij weinig, behalve dat het er een beetje lomp uitziet op de google maar dat is persoonlijkquote:
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:20 schreef Klonk het volgende:
moet alleen ff geduld hebben, zit een microsim in en dacht dat wel ff te kunnen doen, had twee oefensims en die heb ik alletwee verkloot ondanks een duidelijke template, en mijn officieele ga ik er echt niet aan verneuken
dat vraagt mijn vriendin me ook netquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:35 schreef Klonk het volgende:
ps: de laatste simkaart wordt nu grinnekend en vloekend door mijn vriendin met een pincet uit de simkaarthouder gefrust
Bij mij is Spotify zelfs te zien op 't lockscreen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Klonk het volgende:
zo gelukt, nu klooien zonder simkaart
eerste wat me opvalt is dat ik iets niet kan vinden wat volgens mij een functie is die bij ICS hoort, namelijk muziekbediening op het lockscreen (pause en volgend nummer knoppen), kan zijn dat ik de samsung interface niet gewoon ben en niet goed kijk
Serieus? Op dat water-lockscreen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Bij mij is Spotify zelfs te zien op 't lockscreen.
Nee ik heb code shit bedenk ik me nu. Kan er geen screenshot van maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Serieus? Op dat water-lockscreen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |