Ja, de standaard launcher (touchwizz oid) is volgens mij de minste die er is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb mijn S3 sinds gisteren (meteen geupdate naar 4.0.4.) en heb nog geen vastlopers gehad. Verder kan ik gewoon foto's maken tijdens het filmen
[..]
Oke, bedankt! Jammer dat het in de huidige launcher niet kan...
Ik heb dat niet. Misschien even de widget verwijderen en opnieuw op je scherm zetten. Misschien vraagt hij dan welke browser je wilt gebruiken, en dan kan je ook aanvinken dat die keus altijd gemaakt moet worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef ygzzhn het volgende:
K heb google chrome gedownload.
Op begin scherm heb je die zoek ding van google.
Als ik daar zoek zoekt hij via de standaart browser van samsung.
Weet iemand hoe ik dat via chrome kan laten zoeken dus eigenlijk hoe ik chrome als standaart browser gebruik???
Het is gewoon de standaart widget van google die op elke android toestel zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet. Misschien even de widget verwijderen en opnieuw op je scherm zetten. Misschien vraagt hij dan welke browser je wilt gebruiken, en dan kan je ook aanvinken dat die keus altijd gemaakt moet worden.
Ik vond het ook opvallend veel, bijna 5GB.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef ygzzhn het volgende:
Is dit bij iedereen zo???
Iedereen hier heeft volgens mij wel een 16GB gekocht??
Nou snap ik dat hier wat van af moet dat het nooit 16GB is..
Maar ik heb 11.35GB dat scheelt gewoon bijna 5GB ik vind het wel erg slecht van samsung
Misschien staat er al het een en ander op dat veel ruimte inneemt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef ygzzhn het volgende:
Is dit bij iedereen zo???
Iedereen hier heeft volgens mij wel een 16GB gekocht??
Nou snap ik dat hier wat van af moet dat het nooit 16GB is..
Maar ik heb 11.35GB dat scheelt gewoon bijna 5GB ik vind het wel erg slecht van samsung
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DobbelSteen200 op 03-08-2012 03:19:32 ]Ja.
Mijn totaal is 11.35, en daar horen ook alle apps bij die er al opstonden. Is het besturingsysteem zelf dan 5 gb? Dat vind ik nog best veel voor iets wat op zo'n apparaat gaat. Maar ja, weer zo'n marketingtruc.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Misschien staat er al het een en ander op dat veel ruimte inneemt?
Dat blijft 4.04. Bij mij kwam er ineens een melding, maar je kan ergens bij de instellingen ook kijken of er een update isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:30 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Ik wil graag een update waar ook de schermhelderheids balk zichtbaar is. Ik heb nu 4.0.4... of moet ik hier niet naar kijken?
Welke versie is met die aanpassing ?
[ afbeelding ]
Dan moeten ze niet 16gb zeggen, we hebben het over 5gb... vroeger had je genoeg aan een sd kaart van 1gb en nu pakken ze zomaar 5gbquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Misschien staat er al het een en ander op dat veel ruimte inneemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |