Mee eens, en standaard zit het er, enigsinds onhandig, wel op, als je niet met launchers gaat werkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Laten we maar stoppen met mierenneuken, mijn punt is dat het gewoon standaard aanwezig moet zijn op zo'n mooie phone
Eigenlijk zeg je dus dat ik die launcher er af moet donderen en dat ik dan de komma boven het keyboad heb?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Mee eens, en standaard zit het er, enigsinds onhandig, wel op, als je niet met launchers gaat werkenMaar met alleen mopperen dat het er niet standaard op zit schiet je weinig op
Fancy app is gewoon een normale widget ja! Naar welk ander weerding refereer jequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hou ook helemaal niet van kloten met ROM's, heb Nova launcher omdat dat gewoon kon zonder rooten en omdat ik dat leuke weer-ding wilde, maar misschien kan ik die fancy app ook wel gebruiken zonder die launcher
Fancy App.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:53 schreef Mirel het volgende:
[..]
Fancy app is gewoon een normale widget ja! Naar welk ander weerding refereer je?
Ik ga daarbij even af op jouw idee dat het aan de launcher ligt, dat weet ik niet zeker. Dan is het dus de fout van de launcher, niet van Samsungquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus dat ik die launcher er af moet donderen en dat ik dan de komma boven het keyboad heb?
Als Fancy-weer-dingy-app het ook gewoon doet zonder die launcher dan doe ik dat meteen om mijn geliefde komma terug te krijgen
Ik vind het ook vreemd -met Nova-, maar de extra tekens staan niet meer boven het toetsenbord bij mij en als de extra tekens zonder een andere launcher wel daar staan dan zal het wel aan de launcher liggen, toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:57 schreef Mirel het volgende:
Maar het toetsenbord heeft toch niks met de launcher te maken? Ik heb Nova, en had ook Go Launcher gehad, en dan krijg je niet automatisch een ander toetsenbord.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
De komma zit, samen met wat andere leestekens ook verstopt onder de punt. Even in houden en je kunt hem kiezen. Wederom niet ideaal maar beter dan helemaal geen komma hebben.
Graag gedaan, met een beetje googlen kom je een heel eindquote:
Hulp hier helpt ook heel veelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Graag gedaan, met een beetje googlen kom je een heel eind
Nou nee, bij een iPhone zit je vast aan één User interface, één toetsenbord, één browser, één lockscreen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik ga daarbij even af op jouw idee dat het aan de launcher ligt, dat weet ik niet zeker. Dan is het dus de fout van de launcher, niet van Samsung
Het fijne van smartphones is juist dat je alles zelf in kun stellen met de software die je fijn vind. Geen enkele telefoon is perfect voor iedereen vanuit de fabriek.
Heb je gelijk in, een van de redenen waarom ik voor een Android gekozen hebquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:41 schreef xSouL het volgende:
[..]
Nou nee, bij een iPhone zit je vast aan één User interface, één toetsenbord, één browser, één lockscreen.
je kan er toch een telefoonicoontje opzetten? of mis ik nu ietsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd -met Nova-, maar de extra tekens staan niet meer boven het toetsenbord bij mij en als de extra tekens zonder een andere launcher wel daar staan dan zal het wel aan de launcher liggen, toch?
- Edit: het meest debiele van die Nova-launcher vond ik dat er niet eens een telefoon-thingie was.
Je kon niet eens bellen vanaf het homescherm. -
Natuurlijk kan dat, dat heb ik ook gedaan, maar het is een telefoon dus het zou daar wmb gewoon al moeten staanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:32 schreef Mirel het volgende:
je kan er toch een telefoonicoontje opzetten? of mis ik nu iets
A.I. type keyboard heeft het wel. Gratis & Plusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:03 schreef Mirel het volgende:
Op de Galaxy Note van m'n broer merkte ik op dat het standaard toetsenbord boven de letters de nummers heeft ipv achter de alt-knop. Dat, en een komma naast de spatie zou retehandig zijn, dan zou ik bijna nooit hoeven te switchen (behalve bij telkens zoals / of : ). Zijn er toetsenbord-apps die je zo kan customizen? Go Keyboard en Swiftkey hebben het niet zover ik weet.
Volgens mij hoort dat niet, maar ik zie ook geen lasnaden in de hoeken dus misschien kijk ik niet goed...quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb in het aluminium een lijn/kras/barst zitten bij mijn usb poort. Hoort die er, net als de lasnaden op de hoeken van de telefoon, gewoon te zitten of is dat wel kapot gegaan. Ik heb het idee dat die er eerder nog niet zat maar helemaal zeker ben ik er niet van. Ook op foto's van de S3 zie ik hem niet zitten.
Die lasnaden zijn ook niet zo opvallend. Die barst is beter zichtbaar en ook voelbaar met mn nagel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat niet, maar ik zie ook geen lasnaden in de hoeken dus misschien kijk ik niet goed...
Daar was ik al bang voor. Maar even mee langs de winkel. Kan ik dan gewoon naar een Vodafone winkel of moet ik daarvoor terug naar de Media markt waar die vandaan komt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |