Ben er ook nog mee aant klooien..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
Maar Chrome is idd nog sneller.
Kan alleen niet vinden hoe je een startpagina instelt, iemand?
Ik werk sinds gisteren ook met Chrome en ik kan het iedereen aanraden deze browser ook te installeren op je desktop/laptop. Je kunt je S3 syncen met je desktop versie. Op die manier heb je al je favorieten en bladwijzers ook in je telefoon zonder dat je ze allemaal nog handmatig moet toevoegen. Ook je wachtwoorden, browsegeschiedenis en cookies worden gesynced.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
Maar Chrome is idd nog sneller.
Kan alleen niet vinden hoe je een startpagina instelt, iemand?
Daar zul je niks van merken. Flash is gewoon een plug-in om video's af te spelen. Zoiets als Microsoft Silverlight zeg maar. Voor sommige video's moet je flash geïnstalleerd hebben, maar als flash verdwijnt zullen uiteindelijk ook de filmpjes reduceren of helemaal verdwijnen die op flash draaien, lijkt me.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef robuust89 het volgende:
www.engadget.com/2012/08/(...)roid-as-of-tomorrow/
Kan iemand mij dit uitleggen?
Ik krijg 12 maanden korting op mijn abbo. Betaal per november (dan gaat mijn nieuwe abbo in) 20 euro p/m.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:42 schreef Turalyon het volgende:
Hoeveel betalen jullie per maand voor een s3? Zag zelf op internet dat je er al gauw 40 euro per maand aan kwijt bent, maar misschien heeft een van jullie een goedkoper abonnement gevonden?
Ik heb de s3 sinds een maand en zat bij KPN. Heb een aantal abbo's vergeleken door de totale kosten van 2 jaar te delen door 24, ongeacht de aanbiedingen. Maar dan zit je inderdaad snel tegen de 40 euro aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:42 schreef Turalyon het volgende:
Hoeveel betalen jullie per maand voor een s3? Zag zelf op internet dat je er al gauw 40 euro per maand aan kwijt bent, maar misschien heeft een van jullie een goedkoper abonnement gevonden?
misschien moet je zin even herzien? Ik snap in elk geval niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:02 schreef Klonk het volgende:
Microsim binnen, nu is eindelijk mijn telefoon in plaats van een telefoon, nu eerst richting werk en dan vanavond klooien.
te snel getyptquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
misschien moet je zin even herzien? Ik snap in elk geval niet wat je bedoelt.
Hoe doe ik dat via de TouchWizlauncher? Heb geen zin in een andere launcher en heb niet echt zin in die nutteloze Vodafone-apps.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:45 schreef JohnB52 het volgende:
Ja. Je kan ongebruikte apps verbergen. Ruimt je telefoon lekker op!
Gewoon binnen het menu op je optie button drukken en dan op Applicaties verbergen klikken. Dan kun je alles verbergen wat je wilt. Daarna kun je via 'Bewerken' de lege plekken weer opvullen met je eigen apps en ze indelen zoals je het zelf fijn vind.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:54 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat via de TouchWizlauncher? Heb geen zin in een andere launcher en heb niet echt zin in die nutteloze Vodafone-apps.
Meegeleverde apps zijn helaas niet verwijderbaar. Je kunt ze wel blokkerer en uit het zicht halen dus dan heb je bijna het zelfde effect.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als je de apps toch niet gebruikt kun je het net zo goed verwijderen nietwaar?
Wat doet de spaarstand eigenlijk precies?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
Weet iemand wat ik met deze melding moet. Als ik er op klik gaat hij kort naar http://clients3.google.com/generate_204, die verder niet opent, en dan springt hij over naar about:blank. Ik ben verder gewoon ingelogt op mijn netwerk en kan gewoon internetten.
[ afbeelding ]
Dat kun je vinden onder energiebesparing in je Intellingen. Het beperkt dingen als je processor en scherm om stroom te besparen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:50 schreef Cici het volgende:
[..]
Wat doet de spaarstand eigenlijk precies?
Ja, daar heb ik em ook gevonden en aanstaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat kun je vinden onder energiebesparing in je Intellingen. Het beperkt dingen als je processor en scherm om stroom te besparen.
Ik betaal 32 gemiddeld over twee jaar met 180 min sms en 1gb internetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:42 schreef Turalyon het volgende:
Het is denk ik vooral handig om met een knop te kunnen schakelen tussen energie besparen als je je telefoon niet te veel gebruikt en volle mogelijkheden zodra je hem wat intensiever wil gebruiken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:02 schreef Cici het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik em ook gevonden en aanstaan.
Wat die precies deed was mij een raadsel, aangezien je ook al het licht van je display kunt dimmen.
Blijkbaar kun je nog meer besparen
Zo, ben wel ff klaar met de domme vragen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |