Yep! En Shazam natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:17 schreef Cici het volgende:
Heeft Samsung trouwens ook een muziekzoekdienst als TrackID van Sony?
Die vond ik wel zo fijn...
Is SoundHound wat?
Ja, die had ik ook al in gedachtenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef tuut-chips het volgende:
Vind persoonlijk Soundhound een stuk beter werken dan Shazam.
Je kunt wel andere lockscreens downloaden die deze mogelijkheden bieden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef Klonk het volgende:
zo gelukt, nu klooien zonder simkaart
eerste wat me opvalt is dat ik iets niet kan vinden wat volgens mij een functie is die bij ICS hoort, namelijk muziekbediening op het lockscreen (pause en volgend nummer knoppen), kan zijn dat ik de samsung interface niet gewoon ben en niet goed kijk
ah, nog een overstapper van Sony naar Samsung?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:17 schreef Cici het volgende:
Heeft Samsung trouwens ook een muziekzoekdienst als TrackID van Sony?
Die vond ik wel zo fijn...
Is SoundHound wat?
customlock screen stond al in de planning, dat is het mooie van android, je kunt je telefoon helemaal naar je eigen wens maken, dat daarbij spuuglelijke interfaces ontstaan is dan deel tweequote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:10 schreef xSouL het volgende:
[..]
Je kunt wel andere lockscreens downloaden die deze mogelijkheden bieden.
Ik dacht dat GO Locker een mooie lockscreen was met deze mogelijkheid.
Hij is op elk vlak te customizen, dus je kan hem fine tunen hoe je hem wilt.
Ik vind alleen zo jammer, dat als ik een custom lockscreen erop zet. Soms nog de ouwe
tevoorschijn komt, of dat ik eerst de originele tegenkom en dan de custom. Daarom maar
gewoon bij de originele lockscreen gebleven.
Dit gebeurt heel zelden, maar vrij kut soms en naar mijn mening werken custom lockscreen wat trager.
Van 3 Samsungs, naar 2 Sony's, naar Samsungquote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, nog een overstapper van Sony naar Samsung?
Ik heb 1 nieuwe ergens gezien. Lijken allemaal op elkaar, qua uiterlijk...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:12 schreef Klonk het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat ik er nieuwsgierig ben naar de najaarsmodellen van Sony
Ontopic dan maar weerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:36 schreef Klonk het volgende:
Volgens mij ook, moet zeggen dat ik Sony een beetje kwijt aan het raken ben qua types, ze brengen teveel uit met een onduidelijke volgorde, maar goed we dwalen af
Ik had dat alleen met de browser, nu gebruik in chrome, en die blijft gewoon helder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:15 schreef Cici het volgende:
Misschien hele domme vraag, maar kan het niet vinden.
Helderheid van mijn telefoon staat goed, alleen niet als ik op internet ben of wil gaan appen. Pas als ik wil typen wordt het scherm helder. Als ik een internetpagina wil afsluiten wordt die ook helder net voor die afsluit. Dit vind ik best vervelend. Is hier een trucje voor? Of ben ik de enige met dit probleem?
Wat is het voordeel van Chrome eigenlijk, in vergelijking met de standaardbrowser?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:18 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik had dat alleen met de browser, nu gebruik in chrome, en die blijft gewoon helder.
Dat ie niet dimtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van Chrome eigenlijk, in vergelijking met de standaardbrowser?
De standaardbrowser heeft een eigen regeling wat betreft de helderheid van het scherm:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat ie niet dimt![]()
En hij schijnt sneller te zijn. Maar heb het nooit echt getest
Oeps.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:55 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
De standaardbrowser heeft een eigen regeling wat betreft de helderheid van het scherm:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:25 schreef exile79 het volgende:
Dat ie niet dimt![]()
En hij schijnt sneller te zijn. Maar heb het nooit echt getest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |