Ik heb net de hele Vodafone site afgestruind, maar niks gevonden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies, heb ik ook duidelijk naar geïnformeerd. Mijn vriendin heeft een abo van april. Zij kan me niet gratis bellen, ik haar wel. Je kunt zelfs gratis naar prepaid Vodafonebellers bellen
Zou ik die gewoon binnen moeten krijgen als ik hem laat controleren op updates via mijn instellingen? Die geeft namelijk aan geen updates te hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb even bij mij gekeken en mijn kernelversie is iets hoger (3.0.15-782020)
Ja klopt en ook mij is het zo verteld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies, heb ik ook duidelijk naar geïnformeerd. Mijn vriendin heeft een abo van april. Zij kan me niet gratis bellen, ik haar wel. Je kunt zelfs gratis naar prepaid Vodafonebellers bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DobbelSteen200 op 08-08-2012 19:18:39 ]Ja.
Nice, dan wordt het inderdaad voor mij mogelijk om voor of de HTC One X of de S III te gaan zonder bij te betalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ja, omdat bijna iedereen tegenwoordig internet wil om te WhatsApp'en. Daarom hebben ze bij elk abonnement flinke sms-bundels toegevoegd.
Ik kreeg trouwens nog een tip:
Mocht je een Vodafone-abonnement willen afsluiten waarbij je nog moet bijbetalen voor de telefoon, zoals een abonnement van 37,50 per maand, neem dan een stapje hoger (42,50 per maand in dit geval). Hierdoor:
- Betaal je in het eerste jaar maar 2,50 meer per maand, aangezien je het eerste jaar 50% korting krijgt;
- Krijg je daarvoor meer belminuten (en vanaf 42,50 onbeperkt bellen naar alle Vodafone-nummers);
- Hoef je minder voor de telefoon te betalen.
Vervolgens kun je na een jaar, wanneer het actietarief van 50% is afgelopen, je abonnement weer een stap omlaag zetten. In dit geval weer naar 37,50.
Ik heb dit ook gedaan. In totaal ben ik over de periode van 2 jaar 5 euro goedkoper uit, hoef in het begin minder bij te betalen, kan ik 50 minuten meer bellen per maand (het eerste jaar) en kan ik onbeperkt naar Vodafone-nummers bellen (ook het eerste jaar).
Mij welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:37 schreef Mirel het volgende:
Van die functies die me geen zak interesseren.
Die werkt nog niet op de huidige ROM'squote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:05 schreef xSouL het volgende:
Maar goed, ik moet zeggen dat de voordelen van CM10 meer wegen t.o.v. de nadelen. Vooral Project Butter is al de reden om Jelly Bean te gebruiken.
Als je n bril hebt, werkt smartstay niet eens, of als het te donker is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:45 schreef ArtistA het volgende:
Smart Stay is pas bij de S3 geïntroduceerd. Nu kan ik niet beamen of het ook goed werkt omdat mijn camera kapot was. Vaak had ik tijdens het Wordfeuden dat het scherm toch gewoon uit ging...
Nog nooit van (vak)jargon gehoord?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef Mirel het volgende:
Waarom noemen ze die operating systems niet gewoon operating systems of OS ipv ROM? Waarom weer een andere naam voor dingen verzinnen? Of pushen. Noem het gewoon uploaden
Idd, het zit echt nog in de kinderschoenen, maar dat is vaak met nieuwe technologie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:49 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Als je n bril hebt, werkt smartstay niet eens, of als het te donker is.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:59 schreef xSouL het volgende:
Zelfs in het donker werkt het erg goed bij mij, gezien ik helderheid op max heb staan en het schermlicht valt tegen mijn gezicht aan. Dus als Smart Stay weer komt opdagen herkent hij mijn gezicht gewoon. Zelfs als ik op de meest spastische manier met mijn telefoon aan het spelen ben s'avonds in bed als het licht uit is.
Jij bent er vast een.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:27 schreef JohnB52 het volgende:
Heb jij wel eens normale mensen gezien dan ;-)
Lezen! Misschien eind augustus, maar waarschijnlijk ergens in september.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:43 schreef ygzzhn het volgende:
wanneer komt de jelly bean eigenlijk naar de s3 en wat is daar dan anders iemand enig idee?
Nee man, was maar aan 't fokken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:57 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
helemaal niet zelfs!
bedoelde meer van: de normale, gemiddelde mens, die bestaat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |