Die staat al 3 dagen naast het raam, maar we zijn iedere keer niet op tijd. Ook niet als we eerst naar het raam springen ipv de intercom. Dat rotkind is snel en geniepig.quote:
Ik zit daar ook al aan te denken, moet vannacht toch mn familie op Schiphol ophalen, en ben pas om 5 uur terug.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef rosepetals het volgende:
Klaar staan beneden om hem te laten schrikken.
En dan? Met de beelden naar de politie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:25 schreef Starm het volgende:
Zet een webcam/camera voor t raam, goed zichtbaar.
Volgende dag een 'wanted-poster' ophangenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dan? Met de beelden naar de politie?
Een kind laat zich daar niet door afschrikken.
Tuurlijk niet, gewoon niet aansluiten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dan? Met de beelden naar de politie?
Dat is ook wel een idee, al heb ik geen flauw idee hoe je zo'n bel uitzet. Maar vraag het vanmiddag wel aan een manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:28 schreef Rebubbled het volgende:
De deurbel uitzetten voor je gaat slapen?
Wat een onzin.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Het probleem met je vliegen kan je oplossen door je huis eens schoon te maken
Dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:28 schreef padlarf het volgende:
Haal even de accu uit je auto. Sluit die aan op de bel.
Batterijen eruit. Kom op zeg, beetje je eigen hersenen gebruiken, ipv de dichtsbijzijnde man het op te laten lossen, zou je sieren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee, al heb ik geen flauw idee hoe je zo'n bel uitzet. Maar vraag het vanmiddag wel aan een man
Niks deurbel uitzetten, confronteer dat rotkind ermee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee, al heb ik geen flauw idee hoe je zo'n bel uitzet. Maar vraag het vanmiddag wel aan een man
Huis is eergisteren helemaal schoongepoetst vanwege een vlooienplaag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Als het elke dag dezelfde tijd is zou ik hem een keer opwachten. En inderdaad met een emmer water of een paar goede klappen laten weten dat je het niet op prijs stelt.
Het probleem met je vliegen kan je oplossen door je huis eens schoon te maken of een vliegetende plant te kopen.
Maar slikken ho maar...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef Toradora het volgende:
[..]
Goed bezig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:31 schreef Toradora het volgende:
[..]
Huis is eergisteren helemaal schoongepoetst
Dan moet ik de hele telefoon van de muur slopen. Ik laat liever een vent het doen, als het dan fout gaat heb ik een rede om tegen hem te zeurenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:30 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Batterijen eruit. Kom op zeg, beetje je eigen hersenen gebruiken, ipv de dichtsbijzijnde man het op te laten lossen, zou je sieren.
Maar wat als hij er morgen niet staat, of terugkomt met neef, papa en broers. Dan is mijn leven ook niet zeker meer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:31 schreef Dannoe het volgende:
[..]
Niks deurbel uitzetten, confronteer dat rotkind ermee.
Ben je ook meteen van de vliegen af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:38 schreef Etsu het volgende:
Superlijm op je deurbel doen, en als dat kind weer aanbelt, heb je:
- hem te pakken
- komt hij niet weg
Twee vliegen in een klap.
Goed he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:39 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ben je ook meteen van de vliegen af.
Gezien we hier in Nederland wonen zal het mij niet verbazen dat je dan nog een proces aan je broek krijgt ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:38 schreef Etsu het volgende:
Superlijm op je deurbel doen, en als dat kind weer aanbelt, heb je:
- hem te pakken
- komt hij niet weg
Twee vliegen in een klap.
Inderdaad, je ziet het gewoon elke ochtend aankomen. Gewoon klaarstaan rond dat tijdstip!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef rosepetals het volgende:
Klaar staan beneden om hem te laten schrikken.
Bewijs maar dat TS superlijm erop heeft gedaan, en dat kind niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezien we hier in Nederland wonen zal het mij niet verbazen dat je dan nog een proces aan je broek krijgt ook.
Papa neef en broers keuren het goed? Dat is al triest op zich.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:35 schreef Toradora het volgende:
[..]
Maar wat als hij er morgen niet staat, of terugkomt met neef, papa en broers. Dan is mijn leven ook niet zeker meer.
Hoe kom jij erbij dat zij weet waar dat kind woont?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat let je om gewoon bij dat pokke joch aan te bellen en zijn ouders te vragen dat stuk tuig op te voeden?
Dat dus, mijn eerste insteek zou ook zijn om dat kutkind een ros te geven, maar helaas kom je daar niet mee wegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat let je om gewoon bij dat pokke joch aan te bellen en zijn ouders te vragen dat stuk tuig op te voeden?
Sorry, dacht dat het om een buurjongentje gingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat zij weet waar dat kind woont?
Dit dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:28 schreef Rebubbled het volgende:
De deurbel uitzetten voor je gaat slapen?
Elektrocuteer je straks een postbezorger.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maak je deurbel van een koperen knopje, sluit dat aan op een stekker
plug die in in een stopcontact. Krijgt dat kolere kind 240 volt op zijn tengels.. Direct over.
Want een postbezorger belt aan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Elektrocuteer je straks een postbezorger.
Briefje op volwassen ooghoogtequote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij krijgt nooit pakketjes van beate uhse?quote:
Dit kan ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zet gewoon een keer de wekker, ga voor de deur zitten, wacht tot hij aanbelt en trek dan die deur met een rotvaart open. Even dat jochie een keer flink laten zweten dan is het zo klaar.
Wel van een pakketjesbezorger.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij krijgt nooit pakketjes van beate uhse?
Wel als het pakketpost is. Maar kan ook iemand anders zijn, lijkt me gewoon niet zo tactisch om stroom op je bel te zetten. Voor je het weet heb je een mishandelingszaak te pakken.quote:
Kan werken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Briefje op volwassen ooghoogte.
Dat is ook gewoon een postbezorger hoor.quote:
Dat is nog effectiever ja. Maar goed, als hij eerst nog heel de ochtend door gaat met belletjelellen kan dat een hels karwei gaan worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit kan ook.
Een variatie is om verder op in de straat te gaan wachten en dat kind achterna lopen tot het thuis is. Daarna even de ouders aanspreken.
Niets natuurlijk en dat menneke maar lachen.quote:
Ja maar dat zou dan toch niet als een overwinning voelen he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Je kan ook gewoon totaal niet reageren op de bel. Dan is de lol er ook snel vanaf voor hem.
Een 10-jarige overwinnen, ja dat moet goed voelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar dat zou dan toch niet als een overwinning voelen he.
Als jij iedere dag tegen je zin in vroeg wakker wordt gemaakt door zo'n 10 jarige dampje? Reken maar dat als je hem dan eindelijk een keer flink laat schrikken dat dat wel goed voelt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:09 schreef Loppe het volgende:
[..]
Een 10-jarige overwinnen, ja dat moet goed voelen.
pffquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jij iedere dag tegen je zin in vroeg wakker wordt gemaakt door zo'n 10 jarige dampje? Reken maar dat als je hem dan eindelijk een keer flink laat schrikken dat dat wel goed voelt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Zo dom kwam je al over inderdaad.
Ik weet het niet, maar dat jochie ziet eruit als een Islamistische kamper... Wat als die ouders net zo erg zijn, en woest naar mij toekomen omdat ik dat kind een emmer water over zn kop heb leeggegoten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef Dannoe het volgende:
[..]
Papa neef en broers keuren het goed? Dat is al triest op zich.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt ook zo'n "sterrenkind"? En heeeeel bijzonder kind dat je gewoon niet moet remmen in zijn ontwikkelingquote:
neen, vind het gewoon een idioot topicquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt ook zo'n "sterrenkind"? En heeeeel bijzonder kind dat je gewoon niet moet remmen in zijn ontwikkeling.
Ik niet, kinderen kunnen heel goed teringlijers zijn. Een kind van 10 weet precies dat het niet mag, anders deed hij het niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef Loppe het volgende:
[..]
neen, vind het gewoon een idioot topic
Serieus? Waarom zou het in je opkomen om een kind te slaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, mijn eerste insteek zou ook zijn om dat kutkind een ros te geven, maar helaas kom je daar niet mee weg.
Islamitische kamper?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat jochie ziet eruit als een Islamistische kamper... Wat als die ouders net zo erg zijn, en woest naar mij toekomen omdat ik dat kind een emmer water over zn kop heb leeggegoten.
Omdat het een teringkind is dat blijkbaar al dagen niets beters te doen hebt dan moedwillig iemand die werkt uit zijn slaap houdt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Serieus? Waarom zou het in je opkomen om een kind te slaan?
Mja ik snap de frustratie volkomen, gezien ze het bij mij ook wel eens flikken, maar ik denk daarbij nooit meteen aan een paar tikken uitdelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het een teringkind is dat blijkbaar al dagen niets beters te doen hebt dan moedwillig iemand die werkt uit zijn slaap houdt.
Dat kan hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja ik snap de frustratie volkomen, gezien ze het bij mij ook wel eens flikken, maar ik denk daarbij nooit meteen aan een paar tikken uitdelen.
Houdt het wel meteen op jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan hoor.
Ik zeg ook niet dat ik het doe, maar ik zou het wel willen. gewoon de beste manier om zo'n kutkind te leren wat er wel en niet kan.
Nee, ik heb hem nog nooit eerder in deze buurt gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef Little_Dolls het volgende:
Weet je écht niet wie het precies is? Anders kon je misschien eens met de ouders gaan praten.
Als dat kind omstreeks dat tijdstip al buiten rondzwerft dan denk ik dat praten met ouders ook niet echt zal helpen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef Little_Dolls het volgende:
Weet je écht niet wie het precies is? Anders kon je misschien eens met de ouders gaan praten.
Misschien is 'ie wel stiekem verliefd op je. En weet hij dat 'ie nooit de aandacht zal krijgen, dus gaat die koter het op een negatieve manier vragen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:56 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem nog nooit eerder in deze buurt gezien.
Ik denk eerder dat hij hier bij iemand logeert. Al begrijp ik niet waarom het alleen onze bel is. De buurvrouw heeft er nooit last van gehad, en we delen dezelfde voordeur. Andere buren weten ook van niks.
Oh, jei schreift kint, dad iz chrappich zech!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef Anno2012 het volgende:
TS heeft ooit een bal gestolen van het kint, het kint neemt nu wraaklekker voor je
Klaar met je machogedrag?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, jei schreift kint, dad iz chrappich zech!
Misschien ontsnapt 'ie stiekem uit z'n raam met aaneengeknoopte lakens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Als dat kind omstreeks dat tijdstip al buiten rondzwerft dan denk ik dat praten met ouders ook niet echt zal helpen.
Lakens zijn zo anno 1950.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:12 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Misschien ontsnapt 'ie stiekem uit z'n raam met aaneengeknoopte lakens.
Ouders die hun kind om half 7 over straat laten zwerven nemen echt niet de moeite om bij jou verhaal te komen halen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat jochie ziet eruit als een Islamistische kamper... Wat als die ouders net zo erg zijn, en woest naar mij toekomen omdat ik dat kind een emmer water over zn kop heb leeggegoten.
Ik ben altijd lief voor kinderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef Anno2012 het volgende:
TS heeft ooit een bal gestolen van het kint, het kint neemt nu wraaklekker voor je
morgenochtend opwachten en vlak voor hij aanbelt je deur opentrekken, dan zal hij het niet gauw nog is doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:19 schreef Toradora het volgende:
Sinds een week staat hij iedere dag om half 7!!! bij ons aan de deur aan te bellen. En niet een keer, nee 3 keer achter elkaar en dan de bel zo lang mogelijk ingedrukt houden.
Nu hebben wij zo'n vervelende octo-stem bel. Dus die dreunt lekker tot je door.
Ik weet inmiddels dat het een jochie van een jaar of 10 is. Maar hij is de hoek altijd net al om als ik uit het raam kijk. Mn vriend heeft er al een keer achteraan gebruld, maar dat mocht niet baten.
Nu kan ik als ik wakker ben niet meer slapen, en ben ik dus verplicht voor 11 uur in mijn bed te liggen wil ik de benodigde uurtjes slaap krijgen.
Ondertussen heb ik net 10 minuten het raam open, en zitten er 4 hele dikke strontvliegen in het huis al, plus nog zo'n 10 normale. Word gek van het gezoem, en heb er pas 1 dood.
En de kat is te lui om ze op te eten.
Fijn...
Met limonade of een rode vruchtsap. Omdat het kan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Emmers zijn zooo 2011. Supersoakers ftw!
Klinkt wel heel verleidelijk. Ik heb nog een supersoakerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Met limonade of een rode vruchtsap. Omdat het kan.
quote:
Morgen kom ik natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:31 schreef Toradora het volgende:
[..]
Klinkt wel heel verleidelijk. Ik heb nog een supersoaker
"Papa, papa, papa, Ik ging aanbellen bij de mevrouw waarvan je zei dat ze elke ochtend haar bezem aantrapt voor ze naar d'r werk vliegt en elke keer naar haar man loopt te kraaien dat er vervelende kinderen op aan de deurbel zitten, en toen kreeg ik 240 volt op m'n tengels"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Briefje op volwassen ooghoogte.
Zo "loving" ben jij dus nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:04 schreef LovingMe het volgende:
Stom kutkind, elektrocuteer hem dat zal m leren, kinderen hebben geen recht van bestaan
LovingMe and HatingKidsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Zo "loving" ben jij dus niet![]()
Je snapt haar naam niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Zo "loving" ben jij dus niet![]()
Claymores ftw!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef Kriegel het volgende:
Tijdbom onder de deurmat leggen en instellen op 6:30. Als je twijfelt over de timing is een landmijn op je tuinpad leggen natuurlijk ook een optie, vooral de variant met het gespannen visdraad is een garantie voor succes.
als ie elke dag rond dezelfde tijd belt kun je toch bij dat open raam zitten met je emmer water en op het moment dat de bel gaat opstaan en die emmer water over die etter gooien? Een keer zo'n offer en je bent er (hopelijk) van afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:21 schreef Toradora het volgende:
[..]
Die staat al 3 dagen naast het raam, maar we zijn iedere keer niet op tijd. Ook niet als we eerst naar het raam springen ipv de intercom. Dat rotkind is snel en geniepig.
Hmmm, worst... Braadworst heeft mijn voorkeurquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:22 schreef LookAtMe het volgende:
Heb je geen vrienden met een hond? Laat die hond een nachtje bij je logeren en voor de deur slapen, helemaal als je glas in of naast je deur hebt.
Moet het wel een grote hond zijn die blaft als de bel gaat.
Of ga je verstoppen in de tuin of op de straat als je geen tuin hebt, laat je vriend bij de deur wachten. Als hij dan aanbelt doet je vriend de deur open en schrikt het kind en wil hij wegrennen maar dan kom jij vanaf de andere kant en is hij ingesloten.
Vervolgens plast het kind van schrik in zijn broek en moet hij huilen en dan gaan jij en je vriend hem uitlachen omdat hij een broekplassende huilebalk is. En als je wil kan je tijdens het uitlachen alsnog die emmer water over hem heen gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
Op duh brandT Stappuuuhl durmequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:52 schreef SchoneZoon het volgende:
Gewoon om 6.20 op een hoekje staan of ergens waar hij je niet kan zien. Dan kan je hem meteen te grazen nemen
Kinderen![]()
Islamitische kamperkinderen![]()
Zo ongeveer wat is dus zeiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Secondenlijm aan de bel, dan kan hij niet meer weg.
Of lus de bedrading zo door dat hij een schok krijgt (is het een metalen bel?)
En ik was nog eerder, dus doe niet zo tofquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo ongeveer wat is dus zeieen x aantal posts terug xd
Das serieus het beste wat ik hier lees, gewoon niet op dat kind schieten, (of op z'n minst zijn voet) maar hem knetterhard bang maken, en laten zien dat je serious bussnuis bent, ik heb ook gewoon last van die belletje lellers, ik pak wat diabolo kogeltjes uit me pa's laatje, en mijn oude luchtbuks van't zolder, en eens kijken of ze dan nog eens durven te komenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:23 schreef Azaron het volgende:
Wekker zetten en met een luchtbuks uit het raam wachten?
Het kind is 10quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hij vindt je gewoon leuk.
Niet zo janken. Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Toradora het volgende:
Nu maar hopen dat ik geen ouders op mn dak krijg omdat mn vriend hem goed heeft laten schrikken.
Zoals ik al eerder zei, dat kind ziet eruit als een Islamitische kamper.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Niet zo janken. Waar ben je bang voor?
Over een kwartier mag er weer gegeten worden, ik denk dat die ouders wel wat anders te doen hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Toradora het volgende:
Het is echt een rotkind!
Ik werd daarstraks gebeld door mijn vriend, terwijl ik boodschappen deed. Dat toen hij thuis aankwam hij zag dat de jongen mijn kat met stenen probeerde te bekogelen. Hij heeft hem even bij zijn arm gepakt, en goed aangesproken. Ook over het aanbellen. En dat als hij het nog een keer flikte, hij dus een emmer water over zich kreeg.
Nu maar hopen dat ik geen ouders op mn dak krijg omdat mn vriend hem goed heeft laten schrikken.
Doen! Opwachten, supersoaker, uitlachenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Emmers zijn zooo 2011. Supersoakers ftw!
Wat een teringkind. Dat wordt later een gigantische rotzak. Hopelijk krijgt ie een hersenschudding die hem normaal maakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Toradora het volgende:
Het is echt een rotkind!
Ik werd daarstraks gebeld door mijn vriend, terwijl ik boodschappen deed. Dat toen hij thuis aankwam hij zag dat de jongen mijn kat met stenen probeerde te bekogelen. Hij heeft hem even bij zijn arm gepakt, en goed aangesproken. Ook over het aanbellen. En dat als hij het nog een keer flikte, hij dus een emmer water over zich kreeg.
gewoon supersoaker met pis vullen, dat zal ze lerenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Doen! Opwachten, supersoaker, uitlachen
Onze buurjongens gingen ook belletje-lellen bij ons, een keer een paar keer achter elkaar. Dat je zeg maar net weer op de bank zit en er alweer gebeld wordt. Toen ben ik even in de gang blijven wachten en toen de bel weer ging inderdaad de deur met een rotvaart opengetrokken. Dat kind heeft nu een trauma xD
Overigens heeft hij het nooit meer gedaan.
Hoe ziet een islamitische kamper er dan uit?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe ziet een islamitische kamper er dan uit?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe ziet een islamitische kamper er dan uit?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Plak de link van dit topic op de deurbel
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gewoon supersoaker met pis vullen, dat zal ze leren
Ik weet niet of dat zo'n indruk maakt. Ze hebben zo'n zwembad in de tuin, daar doen ze dan koud water in. Horen wij over de schutting: 'hee, hoe kan dat nou? Het water is nu alweer warm!' echt in 2 minuten, een peuter, een kleuter en een kind van 12 in bad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gewoon supersoaker met pis vullen, dat zal ze leren
Bij dat vetgedrukte hield ik het niet meer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Das serieus het beste wat ik hier lees, gewoon niet op dat kind schieten, (of op z'n minst zijn voet) maar hem knetterhard bang maken, en laten zien dat je serious bussnuis bent, ik heb ook gewoon last van die belletje lellers, ik pak wat diabolo kogeltjes uit me pa's laatje, en mijn oude luchtbuks van't zolder, en eens kijken of ze dan nog eens durven te komen
Ben je gefrustreerd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Verder moet TS nodig wat ballen laten aangroeien als vrouw zijnde en gewoon rustig wat eerder opstaan en bij de deur wachten. En als ze nu ook eens op die optie zou reageren in plaats van die steeds te negeren...
Wat wil je met dit topic bereiken als je bij iedere oplossing 'Bang voor gevolgen' bent? Wat ben je, een 10-jarig Islamitisch kampertje die bij mensen belletjelelt? Pleurt op.
Leg mij eens uit hoe ik als vrouw zijnde ballen moet krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Verder moet TS nodig wat ballen laten aangroeien als vrouw zijnde en gewoon rustig wat eerder opstaan en bij de deur wachten. En als ze nu ook eens op die optie zou reageren in plaats van die steeds te negeren...
Wat wil je met dit topic bereiken als je bij iedere oplossing 'Bang voor gevolgen' bent? Wat ben je, een 10-jarig Islamitisch kampertje die bij mensen belletjelelt? Pleurt op.
Hoe ballen krijgen? Simple! GROW SOME FUCKING COHONES! Of laat je vent ze aangroeien! En als je geen zin hebt in extra gezeik: Dan moet je niet klagen en hem lekker laten bellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe ik als vrouw zijnde ballen moet krijgen.
En ik heb gewoon geen zin in extra gezeik. Heb het nare voorgevoel dat het niet pluis zit als ik er heisa van maak.
mja peuters en kleuters hebben idd nog wel eens die neiging om gewoon in het water te pissen. Stelletje luie ransaapjes dat ze eigenlijk ook zijn...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo'n indruk maakt. Ze hebben zo'n zwembad in de tuin, daar doen ze dan koud water in. Horen wij over de schutting: 'hee, hoe kan dat nou? Het water is nu alweer warm!' echt in 2 minuten, een peuter, een kleuter en een kind van 12 in bad.
Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar het klonk echt alsof een van hen geen zin had om helemaal naar de wc te lopen xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get this guy a jockstrap and a cookie!
Door brievenbus, tegen het huis, zoiets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Waarom had ie zakjes poep bij zich
Ik ben echt veel te lief opgegroeid geloof ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Door brievenbus, tegen het huis, zoiets.
Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer over.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt veel te lief opgegroeid geloof ik.
Wat een teringkind zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef Toradora het volgende:
Het was vandaag toch weer raak!
Ondanks dat hij is aangesproken stond hij er om 6.45 weer.
Hij had zakjes poep bij zich die hij van schrik liet vallen toen mijn vriend de deur keihard opentrok en schreeuwde, HEE! VINDEN WE DAT NORMAAL. Gozer er vandoor, mn vriend erachter aan. Weer bij zn arm gepakt, en tegen hem gezegd ik loop wel even mee tot aan jouw huis.
Dat bleek hij dus niet zo leuk te vinden, en hij begon mijn vriend uit te schelden.
Ik weet het fijne er niet van, lag op 1 oor. Maar die jongen wilde absoluut niet dat mijn vriend met zijn ouders ging praten. Hij heeft volgens mijn vriend zijn excuses aangeboden, en het zal niet meer voorkomen.
Ik ben benieuwd....
Als die ouders wakker worden, wordt dat kind gewoon naar buiten geschopt denk ik. Als een soort kat. Waar moeten ze hem anders laten in de vakantie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:38 schreef Guitar93 het volgende:
Waar wonen jullie?!
Wat voor ouders zijn het om je kind om 6 uur al laat buiten spelen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:40 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je genitale wratten?
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:45 schreef Toradora het volgende:
[..]
Niet zo goed, ze zijn overleden.
In een best nette buurt. Net buiten het centrum, maar dan de goede kant ervan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:38 schreef Guitar93 het volgende:
Waar wonen jullie?!
Wat voor ouders zijn het om je kind om 6 uur al laat buiten spelen.
Mensen die een ander kind laten logeren en dat kind de deur uitzetten om 6 uur?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:47 schreef Toradora het volgende:
[..]
In een best nette buurt. Net buiten het centrum, maar dan de goede kant ervan.
Ik denk nog steeds dat, dat kind hier uit logeren is.
Misschien loop hij wel stiekem weg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die een ander kind laten logeren en dat kind de deur uitzetten om 6 uur?
Dat zie je verkeerd, dit kind is zo enorm creatief begaafd, hij kan zijn emoties niet uiten naar de buitenwereld. Je moet dit kind niet remmen in zijn ontwikkeling.quote:
Sterrekinderenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, dit kind is zo enorm creatief begaafd, hij kan zijn emoties niet uiten naar de buitenwereld. Je moet dit kind niet remmen in zijn ontwikkeling.
Nu is hij geremd, en gaat hij over 3 jaar naar VMBO Basis, of gaat hij LWO doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, dit kind is zo enorm creatief begaafd, hij kan zijn emoties niet uiten naar de buitenwereld. Je moet dit kind niet remmen in zijn ontwikkeling.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nu is hij geremd, en gaat hij over 3 jaar naar VMBO Basis, of gaat hij LWO doen.
Lekker voor hem.
Arm kind, het is in de basis zo'n lief jochquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nu is hij geremd, en gaat hij over 3 jaar naar VMBO Basis, of gaat hij LWO doen.
Lekker voor hem.
"Het is een sterrenkind."quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Emmer? je sleept hem gewoon bij zijn nek naar zijn ouders, blijkbaar is hij daar bang voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:50 schreef Toradora het volgende:
want de emmer water staat alsnog klaar.
Ik denk dat ik veel kan gaan slepen, want die gaat mij echt niet vertellen waar hij woont. Of ik moet hem stiekem gaan achtervolgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
Emmer? je sleept hem gewoon bij zijn nek naar zijn ouders, blijkbaar is hij daar bang voor.
Emmer water.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:02 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik denk dat ik veel kan gaan slepen, want die gaat mij echt niet vertellen waar hij woont. Of ik moet hem stiekem gaan achtervolgen.
Emmer water is leuker
so?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Indigokinderen die creatief met stront zijn
Doe eens ff normaal jij, alsof dit normaal gedrag is ofzo....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:04 schreef Loppe het volgende:
Zie je, het kan ook zonder slaan of emmers.
[..]
so?
Haha, nou dat hoop ik toch niet. Al denk ik dat het een volhoudend persoon is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die staat er morgen gewoon weer.
Ditquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
pak zijn portemonnee, pak zijn id, heeft hij dat niet dan sleep je hem naar het politiebureau.
Doe jij ff normaal met je gejank.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal jij, alsof dit normaal gedrag is ofzo....
Ga je sterrenkind maar weer vertroetelen ofzo....quote:
Dat is ook wel een goeie, dan schrikt hij ook wel. Het politie bureau zit op een kwartier lopen afstand.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Emmer water.
Dan ben ik benieuwd wat hij de volgende dag met jouw huis doet.
Zoveel slepen hoeft niet hoor, pak zijn portemonnee, pak zijn id, heeft hij dat niet dan sleep je hem naar het politiebureau.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je sterrenkind maar weer vertroetelen ofzo....
Als de stront tegen je ruiten zit ga jij de dader natuurlijk knuffelenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je sterrenkind maar weer vertroetelen ofzo....
Neen dan trap ik hem de grond in gvd!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de stront tegen je ruiten zit ga jij de dader natuurlijk knuffelenen belonen met een koekje
.
Nou danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:09 schreef Loppe het volgende:
[..]
Neen dan trap ik hem de grond in gvd!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:09 schreef Loppe het volgende:
[..]
Neen dan trap ik hem de grond in gvd!
En TS ook, ben ik bangquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef GizartFRL het volgende:
150Db scheepshoorn op je bel aansluiten.
Tring *doof*
Dit. Of ik had de poep in z'n gezicht gesmeerd. Zo leren ze het wel af..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:26 schreef najazeg het volgende:
jullie hadden hem die poep zelf moeten laten opeten. De vlegel
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:33 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Dit. Of ik had de poep in z'n gezicht gesmeerd. Zo leren ze het wel af..
Komt dat kind dan thuis met z'n hele bakkes vol strontquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:33 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Dit. Of ik had de poep in z'n gezicht gesmeerd. Zo leren ze het wel af..
Moet ze natuurlijk wel eerst weten wie de ouders zijn en waar ze wonenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:44 schreef Saucerian het volgende:
Ik zou toch eens de ouders aanspreken.
dit. En is het dan poep van hemzelf of heeft ie de kattenbak leeggeschept? Ranzig joch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef SchoneZoon het volgende:
Wtf hoe ziek is dat kind dat hij een zak met stukjes POEP heeft
Ik zou echt de neiging krijgen om dat kind te klappen
Kinderen die met poep spelen
Waarom moeilijk doen met een kattenbak als je gewoon zelf rechtstreeks in het zakje kan schijten? Simpel en hygiënisch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:18 schreef najazeg het volgende:
[..]
dit. En is het dan poep van hemzelf of heeft ie de kattenbak leeggeschept? Ranzig joch.
Ook wel een goed ideequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef Life2.0 het volgende:
gooi sop om de hoek, als hij daar heen rent gaat ie op zn bakkes
Doe dan een emmer met varkensvlees voor z'n ouders?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef Toradora het volgende:
[..]
Respect voor de reactie van je vriend! Persoonlijk zou ik wel wat leuks hebben gedaan met die zakjes poepquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef Toradora het volgende:
Het was vandaag toch weer raak!
Ondanks dat hij is aangesproken stond hij er om 6.45 weer.
Hij had zakjes poep bij zich die hij van schrik liet vallen toen mijn vriend de deur keihard opentrok en schreeuwde, HEE! VINDEN WE DAT NORMAAL. Gozer er vandoor, mn vriend erachter aan. Weer bij zn arm gepakt, en tegen hem gezegd ik loop wel even mee tot aan jouw huis.
Dat bleek hij dus niet zo leuk te vinden, en hij begon mijn vriend uit te schelden.
Ik weet het fijne er niet van, lag op 1 oor. Maar die jongen wilde absoluut niet dat mijn vriend met zijn ouders ging praten. Hij heeft volgens mijn vriend zijn excuses aangeboden, en het zal niet meer voorkomen.
Ik ben benieuwd....
Ik denk eerder van het hondenveldje wat hier 20 meter vederop is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:18 schreef najazeg het volgende:
[..]
dit. En is het dan poep van hemzelf of heeft ie de kattenbak leeggeschept? Ranzig joch.
Wat een vies en goor kamperkind is dat zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik denk eerder van het hondenveldje wat hier 20 meter vederop is.
Precies en daarna gewoon een sleutel geven zodat hij even langs kan wippen voor een potje ochtendseks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:32 schreef sinepedraap het volgende:
Je kan ook seks met hem hebben. Dat zal hem leren!
Zou die terugkomen denk je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies en daarna gewoon een sleutel geven zodat hij even langs kan wippen voor een potje ochtendseks.
Tuurlijk, hoeft ie ook niet meer aan te bellen en als ie het een beetje stil doet kan de vriend van TS rustig doorslapen, een win-win situatie.quote:
Mooi, anders zou je ook nog kokende olie kunnen overwegen. Is zeer effectief gebleken in vroeger tijdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:20 schreef Toradora het volgende:
Whoehoe!![]()
Ik heb heerlijk uit kunnen slapen tot 9 uur. Daarna werd ik wakker gebeld door mn moeder omdat er weer gezeik met mn broertje is. Dus heb alsnog geen rust
Maarrrr!
hij is niet langsgeweestdat betekend dat het aanspreken heeft geholpen. En als hij weer terugkomt, slepen we hem alsnog naar het politiebureau.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:30 schreef Argo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:30 schreef Argo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond zitten we met het hele gezin de problemen van mijn broertje te bespreken. Dat gaat sowieso nachtwerk worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:22 schreef Etsu het volgende:
Hulde aan jouw vriend.
Vanavond hem belonen hè?
Misschien dat dit ook voor problemen werkt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Vanavond zitten we met het hele gezin de problemen van mijn broertje te bespreken. Dat gaat sowieso nachtwerk worden.
Een leuk avondje zit er dus niet in
Dit klinkt als een nieuw topiqequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Vanavond zitten we met het hele gezin de problemen van mijn broertje te bespreken. Dat gaat sowieso nachtwerk worden.
En dan om half zeven weer wakker gebeld wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |