Die staat al 3 dagen naast het raam, maar we zijn iedere keer niet op tijd. Ook niet als we eerst naar het raam springen ipv de intercom. Dat rotkind is snel en geniepig.quote:
Ik zit daar ook al aan te denken, moet vannacht toch mn familie op Schiphol ophalen, en ben pas om 5 uur terug.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef rosepetals het volgende:
Klaar staan beneden om hem te laten schrikken.
En dan? Met de beelden naar de politie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:25 schreef Starm het volgende:
Zet een webcam/camera voor t raam, goed zichtbaar.
Volgende dag een 'wanted-poster' ophangenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dan? Met de beelden naar de politie?
Een kind laat zich daar niet door afschrikken.
Tuurlijk niet, gewoon niet aansluiten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dan? Met de beelden naar de politie?
Dat is ook wel een idee, al heb ik geen flauw idee hoe je zo'n bel uitzet. Maar vraag het vanmiddag wel aan een manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:28 schreef Rebubbled het volgende:
De deurbel uitzetten voor je gaat slapen?
Wat een onzin.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Het probleem met je vliegen kan je oplossen door je huis eens schoon te maken
Dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:28 schreef padlarf het volgende:
Haal even de accu uit je auto. Sluit die aan op de bel.
Batterijen eruit. Kom op zeg, beetje je eigen hersenen gebruiken, ipv de dichtsbijzijnde man het op te laten lossen, zou je sieren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee, al heb ik geen flauw idee hoe je zo'n bel uitzet. Maar vraag het vanmiddag wel aan een man
Niks deurbel uitzetten, confronteer dat rotkind ermee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee, al heb ik geen flauw idee hoe je zo'n bel uitzet. Maar vraag het vanmiddag wel aan een man
Huis is eergisteren helemaal schoongepoetst vanwege een vlooienplaag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Als het elke dag dezelfde tijd is zou ik hem een keer opwachten. En inderdaad met een emmer water of een paar goede klappen laten weten dat je het niet op prijs stelt.
Het probleem met je vliegen kan je oplossen door je huis eens schoon te maken of een vliegetende plant te kopen.
Maar slikken ho maar...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef Toradora het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |