Die staat al 3 dagen naast het raam, maar we zijn iedere keer niet op tijd. Ook niet als we eerst naar het raam springen ipv de intercom. Dat rotkind is snel en geniepig.quote:
Ik zit daar ook al aan te denken, moet vannacht toch mn familie op Schiphol ophalen, en ben pas om 5 uur terug.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef rosepetals het volgende:
Klaar staan beneden om hem te laten schrikken.
En dan? Met de beelden naar de politie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:25 schreef Starm het volgende:
Zet een webcam/camera voor t raam, goed zichtbaar.
Volgende dag een 'wanted-poster' ophangenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dan? Met de beelden naar de politie?
Een kind laat zich daar niet door afschrikken.
Tuurlijk niet, gewoon niet aansluiten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dan? Met de beelden naar de politie?
Dat is ook wel een idee, al heb ik geen flauw idee hoe je zo'n bel uitzet. Maar vraag het vanmiddag wel aan een manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:28 schreef Rebubbled het volgende:
De deurbel uitzetten voor je gaat slapen?
Wat een onzin.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Het probleem met je vliegen kan je oplossen door je huis eens schoon te maken
Dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:28 schreef padlarf het volgende:
Haal even de accu uit je auto. Sluit die aan op de bel.
Batterijen eruit. Kom op zeg, beetje je eigen hersenen gebruiken, ipv de dichtsbijzijnde man het op te laten lossen, zou je sieren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee, al heb ik geen flauw idee hoe je zo'n bel uitzet. Maar vraag het vanmiddag wel aan een man
Niks deurbel uitzetten, confronteer dat rotkind ermee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee, al heb ik geen flauw idee hoe je zo'n bel uitzet. Maar vraag het vanmiddag wel aan een man
Huis is eergisteren helemaal schoongepoetst vanwege een vlooienplaag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Als het elke dag dezelfde tijd is zou ik hem een keer opwachten. En inderdaad met een emmer water of een paar goede klappen laten weten dat je het niet op prijs stelt.
Het probleem met je vliegen kan je oplossen door je huis eens schoon te maken of een vliegetende plant te kopen.
Maar slikken ho maar...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:29 schreef Toradora het volgende:
[..]
Goed bezig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:31 schreef Toradora het volgende:
[..]
Huis is eergisteren helemaal schoongepoetst
Dan moet ik de hele telefoon van de muur slopen. Ik laat liever een vent het doen, als het dan fout gaat heb ik een rede om tegen hem te zeurenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:30 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Batterijen eruit. Kom op zeg, beetje je eigen hersenen gebruiken, ipv de dichtsbijzijnde man het op te laten lossen, zou je sieren.
Maar wat als hij er morgen niet staat, of terugkomt met neef, papa en broers. Dan is mijn leven ook niet zeker meer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:31 schreef Dannoe het volgende:
[..]
Niks deurbel uitzetten, confronteer dat rotkind ermee.
Ben je ook meteen van de vliegen af.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:38 schreef Etsu het volgende:
Superlijm op je deurbel doen, en als dat kind weer aanbelt, heb je:
- hem te pakken
- komt hij niet weg
Twee vliegen in een klap.
Goed he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:39 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ben je ook meteen van de vliegen af.
Gezien we hier in Nederland wonen zal het mij niet verbazen dat je dan nog een proces aan je broek krijgt ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:38 schreef Etsu het volgende:
Superlijm op je deurbel doen, en als dat kind weer aanbelt, heb je:
- hem te pakken
- komt hij niet weg
Twee vliegen in een klap.
Inderdaad, je ziet het gewoon elke ochtend aankomen. Gewoon klaarstaan rond dat tijdstip!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef rosepetals het volgende:
Klaar staan beneden om hem te laten schrikken.
Bewijs maar dat TS superlijm erop heeft gedaan, en dat kind niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezien we hier in Nederland wonen zal het mij niet verbazen dat je dan nog een proces aan je broek krijgt ook.
Papa neef en broers keuren het goed? Dat is al triest op zich.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:35 schreef Toradora het volgende:
[..]
Maar wat als hij er morgen niet staat, of terugkomt met neef, papa en broers. Dan is mijn leven ook niet zeker meer.
Hoe kom jij erbij dat zij weet waar dat kind woont?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat let je om gewoon bij dat pokke joch aan te bellen en zijn ouders te vragen dat stuk tuig op te voeden?
Dat dus, mijn eerste insteek zou ook zijn om dat kutkind een ros te geven, maar helaas kom je daar niet mee wegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat let je om gewoon bij dat pokke joch aan te bellen en zijn ouders te vragen dat stuk tuig op te voeden?
Sorry, dacht dat het om een buurjongentje gingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat zij weet waar dat kind woont?
Dit dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:28 schreef Rebubbled het volgende:
De deurbel uitzetten voor je gaat slapen?
Elektrocuteer je straks een postbezorger.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maak je deurbel van een koperen knopje, sluit dat aan op een stekker
plug die in in een stopcontact. Krijgt dat kolere kind 240 volt op zijn tengels.. Direct over.
Want een postbezorger belt aan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Elektrocuteer je straks een postbezorger.
Briefje op volwassen ooghoogtequote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Elektrocuteer je straks een postbezorger.
Jij krijgt nooit pakketjes van beate uhse?quote:
Dit kan ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zet gewoon een keer de wekker, ga voor de deur zitten, wacht tot hij aanbelt en trek dan die deur met een rotvaart open. Even dat jochie een keer flink laten zweten dan is het zo klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |