Arm kind, het is in de basis zo'n lief jochquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nu is hij geremd, en gaat hij over 3 jaar naar VMBO Basis, of gaat hij LWO doen.
Lekker voor hem.
"Het is een sterrenkind."quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, dit kind is zo enorm creatief begaafd, hij kan zijn emoties niet uiten naar de buitenwereld. Je moet dit kind niet remmen in zijn ontwikkeling.
Emmer? je sleept hem gewoon bij zijn nek naar zijn ouders, blijkbaar is hij daar bang voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:50 schreef Toradora het volgende:
want de emmer water staat alsnog klaar.
Ik denk dat ik veel kan gaan slepen, want die gaat mij echt niet vertellen waar hij woont. Of ik moet hem stiekem gaan achtervolgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
Emmer? je sleept hem gewoon bij zijn nek naar zijn ouders, blijkbaar is hij daar bang voor.
Emmer water.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:02 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik denk dat ik veel kan gaan slepen, want die gaat mij echt niet vertellen waar hij woont. Of ik moet hem stiekem gaan achtervolgen.
Emmer water is leuker
so?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Indigokinderen die creatief met stront zijn
Doe eens ff normaal jij, alsof dit normaal gedrag is ofzo....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:04 schreef Loppe het volgende:
Zie je, het kan ook zonder slaan of emmers.
[..]
so?
Haha, nou dat hoop ik toch niet. Al denk ik dat het een volhoudend persoon is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die staat er morgen gewoon weer.
Ditquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
pak zijn portemonnee, pak zijn id, heeft hij dat niet dan sleep je hem naar het politiebureau.
Doe jij ff normaal met je gejank.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal jij, alsof dit normaal gedrag is ofzo....
Ga je sterrenkind maar weer vertroetelen ofzo....quote:
Dat is ook wel een goeie, dan schrikt hij ook wel. Het politie bureau zit op een kwartier lopen afstand.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Emmer water.
Dan ben ik benieuwd wat hij de volgende dag met jouw huis doet.
Zoveel slepen hoeft niet hoor, pak zijn portemonnee, pak zijn id, heeft hij dat niet dan sleep je hem naar het politiebureau.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je sterrenkind maar weer vertroetelen ofzo....
Als de stront tegen je ruiten zit ga jij de dader natuurlijk knuffelenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je sterrenkind maar weer vertroetelen ofzo....
Neen dan trap ik hem de grond in gvd!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de stront tegen je ruiten zit ga jij de dader natuurlijk knuffelenen belonen met een koekje
.
Nou danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:09 schreef Loppe het volgende:
[..]
Neen dan trap ik hem de grond in gvd!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:09 schreef Loppe het volgende:
[..]
Neen dan trap ik hem de grond in gvd!
En TS ook, ben ik bangquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef GizartFRL het volgende:
150Db scheepshoorn op je bel aansluiten.
Tring *doof*
Dit. Of ik had de poep in z'n gezicht gesmeerd. Zo leren ze het wel af..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:26 schreef najazeg het volgende:
jullie hadden hem die poep zelf moeten laten opeten. De vlegel
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:33 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Dit. Of ik had de poep in z'n gezicht gesmeerd. Zo leren ze het wel af..
Komt dat kind dan thuis met z'n hele bakkes vol strontquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:33 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Dit. Of ik had de poep in z'n gezicht gesmeerd. Zo leren ze het wel af..
Moet ze natuurlijk wel eerst weten wie de ouders zijn en waar ze wonenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:44 schreef Saucerian het volgende:
Ik zou toch eens de ouders aanspreken.
dit. En is het dan poep van hemzelf of heeft ie de kattenbak leeggeschept? Ranzig joch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef SchoneZoon het volgende:
Wtf hoe ziek is dat kind dat hij een zak met stukjes POEP heeft
Ik zou echt de neiging krijgen om dat kind te klappen
Kinderen die met poep spelen
Waarom moeilijk doen met een kattenbak als je gewoon zelf rechtstreeks in het zakje kan schijten? Simpel en hygiënisch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:18 schreef najazeg het volgende:
[..]
dit. En is het dan poep van hemzelf of heeft ie de kattenbak leeggeschept? Ranzig joch.
Ook wel een goed ideequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef Life2.0 het volgende:
gooi sop om de hoek, als hij daar heen rent gaat ie op zn bakkes
Doe dan een emmer met varkensvlees voor z'n ouders?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar dat jochie ziet eruit als een Islamistische kamper... Wat als die ouders net zo erg zijn, en woest naar mij toekomen omdat ik dat kind een emmer water over zn kop heb leeggegoten.
Respect voor de reactie van je vriend! Persoonlijk zou ik wel wat leuks hebben gedaan met die zakjes poepquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef Toradora het volgende:
Het was vandaag toch weer raak!
Ondanks dat hij is aangesproken stond hij er om 6.45 weer.
Hij had zakjes poep bij zich die hij van schrik liet vallen toen mijn vriend de deur keihard opentrok en schreeuwde, HEE! VINDEN WE DAT NORMAAL. Gozer er vandoor, mn vriend erachter aan. Weer bij zn arm gepakt, en tegen hem gezegd ik loop wel even mee tot aan jouw huis.
Dat bleek hij dus niet zo leuk te vinden, en hij begon mijn vriend uit te schelden.
Ik weet het fijne er niet van, lag op 1 oor. Maar die jongen wilde absoluut niet dat mijn vriend met zijn ouders ging praten. Hij heeft volgens mijn vriend zijn excuses aangeboden, en het zal niet meer voorkomen.
Ik ben benieuwd....
Ik denk eerder van het hondenveldje wat hier 20 meter vederop is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:18 schreef najazeg het volgende:
[..]
dit. En is het dan poep van hemzelf of heeft ie de kattenbak leeggeschept? Ranzig joch.
Wat een vies en goor kamperkind is dat zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik denk eerder van het hondenveldje wat hier 20 meter vederop is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |