Wel van een pakketjesbezorger.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij krijgt nooit pakketjes van beate uhse?
Wel als het pakketpost is. Maar kan ook iemand anders zijn, lijkt me gewoon niet zo tactisch om stroom op je bel te zetten. Voor je het weet heb je een mishandelingszaak te pakken.quote:
Kan werken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Briefje op volwassen ooghoogte.
Dat is ook gewoon een postbezorger hoor.quote:
Dat is nog effectiever ja. Maar goed, als hij eerst nog heel de ochtend door gaat met belletjelellen kan dat een hels karwei gaan worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit kan ook.
Een variatie is om verder op in de straat te gaan wachten en dat kind achterna lopen tot het thuis is. Daarna even de ouders aanspreken.
Niets natuurlijk en dat menneke maar lachen.quote:
Ja maar dat zou dan toch niet als een overwinning voelen he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Je kan ook gewoon totaal niet reageren op de bel. Dan is de lol er ook snel vanaf voor hem.
Een 10-jarige overwinnen, ja dat moet goed voelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar dat zou dan toch niet als een overwinning voelen he.
Als jij iedere dag tegen je zin in vroeg wakker wordt gemaakt door zo'n 10 jarige dampje? Reken maar dat als je hem dan eindelijk een keer flink laat schrikken dat dat wel goed voelt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:09 schreef Loppe het volgende:
[..]
Een 10-jarige overwinnen, ja dat moet goed voelen.
pffquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jij iedere dag tegen je zin in vroeg wakker wordt gemaakt door zo'n 10 jarige dampje? Reken maar dat als je hem dan eindelijk een keer flink laat schrikken dat dat wel goed voelt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Zo dom kwam je al over inderdaad.
Ik weet het niet, maar dat jochie ziet eruit als een Islamistische kamper... Wat als die ouders net zo erg zijn, en woest naar mij toekomen omdat ik dat kind een emmer water over zn kop heb leeggegoten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef Dannoe het volgende:
[..]
Papa neef en broers keuren het goed? Dat is al triest op zich.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Elektrocuteer je straks een postbezorger.
Laat me raden, jij hebt ook zo'n "sterrenkind"? En heeeeel bijzonder kind dat je gewoon niet moet remmen in zijn ontwikkelingquote:
neen, vind het gewoon een idioot topicquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt ook zo'n "sterrenkind"? En heeeeel bijzonder kind dat je gewoon niet moet remmen in zijn ontwikkeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |