SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get this guy a jockstrap and a cookie!
Door brievenbus, tegen het huis, zoiets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Waarom had ie zakjes poep bij zich
Ik ben echt veel te lief opgegroeid geloof ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Door brievenbus, tegen het huis, zoiets.
Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer over.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt veel te lief opgegroeid geloof ik.
Wat een teringkind zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef Toradora het volgende:
Het was vandaag toch weer raak!
Ondanks dat hij is aangesproken stond hij er om 6.45 weer.
Hij had zakjes poep bij zich die hij van schrik liet vallen toen mijn vriend de deur keihard opentrok en schreeuwde, HEE! VINDEN WE DAT NORMAAL. Gozer er vandoor, mn vriend erachter aan. Weer bij zn arm gepakt, en tegen hem gezegd ik loop wel even mee tot aan jouw huis.
Dat bleek hij dus niet zo leuk te vinden, en hij begon mijn vriend uit te schelden.
Ik weet het fijne er niet van, lag op 1 oor. Maar die jongen wilde absoluut niet dat mijn vriend met zijn ouders ging praten. Hij heeft volgens mijn vriend zijn excuses aangeboden, en het zal niet meer voorkomen.
Ik ben benieuwd....
Als die ouders wakker worden, wordt dat kind gewoon naar buiten geschopt denk ik. Als een soort kat. Waar moeten ze hem anders laten in de vakantie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:38 schreef Guitar93 het volgende:
Waar wonen jullie?!
Wat voor ouders zijn het om je kind om 6 uur al laat buiten spelen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:40 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je genitale wratten?
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:45 schreef Toradora het volgende:
[..]
Niet zo goed, ze zijn overleden.
In een best nette buurt. Net buiten het centrum, maar dan de goede kant ervan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:38 schreef Guitar93 het volgende:
Waar wonen jullie?!
Wat voor ouders zijn het om je kind om 6 uur al laat buiten spelen.
Mensen die een ander kind laten logeren en dat kind de deur uitzetten om 6 uur?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:47 schreef Toradora het volgende:
[..]
In een best nette buurt. Net buiten het centrum, maar dan de goede kant ervan.
Ik denk nog steeds dat, dat kind hier uit logeren is.
Misschien loop hij wel stiekem weg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die een ander kind laten logeren en dat kind de deur uitzetten om 6 uur?
Dat zie je verkeerd, dit kind is zo enorm creatief begaafd, hij kan zijn emoties niet uiten naar de buitenwereld. Je moet dit kind niet remmen in zijn ontwikkeling.quote:
Sterrekinderenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, dit kind is zo enorm creatief begaafd, hij kan zijn emoties niet uiten naar de buitenwereld. Je moet dit kind niet remmen in zijn ontwikkeling.
Nu is hij geremd, en gaat hij over 3 jaar naar VMBO Basis, of gaat hij LWO doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, dit kind is zo enorm creatief begaafd, hij kan zijn emoties niet uiten naar de buitenwereld. Je moet dit kind niet remmen in zijn ontwikkeling.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nu is hij geremd, en gaat hij over 3 jaar naar VMBO Basis, of gaat hij LWO doen.
Lekker voor hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |