Precies en daarna gewoon een sleutel geven zodat hij even langs kan wippen voor een potje ochtendseks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:32 schreef sinepedraap het volgende:
Je kan ook seks met hem hebben. Dat zal hem leren!
Zou die terugkomen denk je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies en daarna gewoon een sleutel geven zodat hij even langs kan wippen voor een potje ochtendseks.
Tuurlijk, hoeft ie ook niet meer aan te bellen en als ie het een beetje stil doet kan de vriend van TS rustig doorslapen, een win-win situatie.quote:
Mooi, anders zou je ook nog kokende olie kunnen overwegen. Is zeer effectief gebleken in vroeger tijdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:20 schreef Toradora het volgende:
Whoehoe!![]()
Ik heb heerlijk uit kunnen slapen tot 9 uur. Daarna werd ik wakker gebeld door mn moeder omdat er weer gezeik met mn broertje is. Dus heb alsnog geen rust
Maarrrr!
hij is niet langsgeweestdat betekend dat het aanspreken heeft geholpen. En als hij weer terugkomt, slepen we hem alsnog naar het politiebureau.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:30 schreef Argo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:30 schreef Argo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond zitten we met het hele gezin de problemen van mijn broertje te bespreken. Dat gaat sowieso nachtwerk worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:22 schreef Etsu het volgende:
Hulde aan jouw vriend.
Vanavond hem belonen hè?
Misschien dat dit ook voor problemen werkt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Vanavond zitten we met het hele gezin de problemen van mijn broertje te bespreken. Dat gaat sowieso nachtwerk worden.
Een leuk avondje zit er dus niet in
Dit klinkt als een nieuw topiqequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Vanavond zitten we met het hele gezin de problemen van mijn broertje te bespreken. Dat gaat sowieso nachtwerk worden.
En dan om half zeven weer wakker gebeld wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |