Hmmm, worst... Braadworst heeft mijn voorkeurquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:22 schreef LookAtMe het volgende:
Heb je geen vrienden met een hond? Laat die hond een nachtje bij je logeren en voor de deur slapen, helemaal als je glas in of naast je deur hebt.
Moet het wel een grote hond zijn die blaft als de bel gaat.
Of ga je verstoppen in de tuin of op de straat als je geen tuin hebt, laat je vriend bij de deur wachten. Als hij dan aanbelt doet je vriend de deur open en schrikt het kind en wil hij wegrennen maar dan kom jij vanaf de andere kant en is hij ingesloten.
Vervolgens plast het kind van schrik in zijn broek en moet hij huilen en dan gaan jij en je vriend hem uitlachen omdat hij een broekplassende huilebalk is. En als je wil kan je tijdens het uitlachen alsnog die emmer water over hem heen gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
Op duh brandT Stappuuuhl durmequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:52 schreef SchoneZoon het volgende:
Gewoon om 6.20 op een hoekje staan of ergens waar hij je niet kan zien. Dan kan je hem meteen te grazen nemen
Kinderen![]()
Islamitische kamperkinderen![]()
Zo ongeveer wat is dus zeiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Secondenlijm aan de bel, dan kan hij niet meer weg.
Of lus de bedrading zo door dat hij een schok krijgt (is het een metalen bel?)
En ik was nog eerder, dus doe niet zo tofquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo ongeveer wat is dus zeieen x aantal posts terug xd
Das serieus het beste wat ik hier lees, gewoon niet op dat kind schieten, (of op z'n minst zijn voet) maar hem knetterhard bang maken, en laten zien dat je serious bussnuis bent, ik heb ook gewoon last van die belletje lellers, ik pak wat diabolo kogeltjes uit me pa's laatje, en mijn oude luchtbuks van't zolder, en eens kijken of ze dan nog eens durven te komenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:23 schreef Azaron het volgende:
Wekker zetten en met een luchtbuks uit het raam wachten?
Het kind is 10quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hij vindt je gewoon leuk.
Niet zo janken. Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Toradora het volgende:
Nu maar hopen dat ik geen ouders op mn dak krijg omdat mn vriend hem goed heeft laten schrikken.
Zoals ik al eerder zei, dat kind ziet eruit als een Islamitische kamper.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Niet zo janken. Waar ben je bang voor?
Over een kwartier mag er weer gegeten worden, ik denk dat die ouders wel wat anders te doen hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Toradora het volgende:
Het is echt een rotkind!
Ik werd daarstraks gebeld door mijn vriend, terwijl ik boodschappen deed. Dat toen hij thuis aankwam hij zag dat de jongen mijn kat met stenen probeerde te bekogelen. Hij heeft hem even bij zijn arm gepakt, en goed aangesproken. Ook over het aanbellen. En dat als hij het nog een keer flikte, hij dus een emmer water over zich kreeg.
Nu maar hopen dat ik geen ouders op mn dak krijg omdat mn vriend hem goed heeft laten schrikken.
Doen! Opwachten, supersoaker, uitlachenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Emmers zijn zooo 2011. Supersoakers ftw!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |