Klinkt wel heel verleidelijk. Ik heb nog een supersoakerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Met limonade of een rode vruchtsap. Omdat het kan.
quote:
Morgen kom ik natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:31 schreef Toradora het volgende:
[..]
Klinkt wel heel verleidelijk. Ik heb nog een supersoaker
"Papa, papa, papa, Ik ging aanbellen bij de mevrouw waarvan je zei dat ze elke ochtend haar bezem aantrapt voor ze naar d'r werk vliegt en elke keer naar haar man loopt te kraaien dat er vervelende kinderen op aan de deurbel zitten, en toen kreeg ik 240 volt op m'n tengels"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Briefje op volwassen ooghoogte.
Zo "loving" ben jij dus nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:04 schreef LovingMe het volgende:
Stom kutkind, elektrocuteer hem dat zal m leren, kinderen hebben geen recht van bestaan
LovingMe and HatingKidsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Zo "loving" ben jij dus niet![]()
Je snapt haar naam niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Zo "loving" ben jij dus niet![]()
Claymores ftw!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef Kriegel het volgende:
Tijdbom onder de deurmat leggen en instellen op 6:30. Als je twijfelt over de timing is een landmijn op je tuinpad leggen natuurlijk ook een optie, vooral de variant met het gespannen visdraad is een garantie voor succes.
als ie elke dag rond dezelfde tijd belt kun je toch bij dat open raam zitten met je emmer water en op het moment dat de bel gaat opstaan en die emmer water over die etter gooien? Een keer zo'n offer en je bent er (hopelijk) van afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:21 schreef Toradora het volgende:
[..]
Die staat al 3 dagen naast het raam, maar we zijn iedere keer niet op tijd. Ook niet als we eerst naar het raam springen ipv de intercom. Dat rotkind is snel en geniepig.
Hmmm, worst... Braadworst heeft mijn voorkeurquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:22 schreef LookAtMe het volgende:
Heb je geen vrienden met een hond? Laat die hond een nachtje bij je logeren en voor de deur slapen, helemaal als je glas in of naast je deur hebt.
Moet het wel een grote hond zijn die blaft als de bel gaat.
Of ga je verstoppen in de tuin of op de straat als je geen tuin hebt, laat je vriend bij de deur wachten. Als hij dan aanbelt doet je vriend de deur open en schrikt het kind en wil hij wegrennen maar dan kom jij vanaf de andere kant en is hij ingesloten.
Vervolgens plast het kind van schrik in zijn broek en moet hij huilen en dan gaan jij en je vriend hem uitlachen omdat hij een broekplassende huilebalk is. En als je wil kan je tijdens het uitlachen alsnog die emmer water over hem heen gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
Op duh brandT Stappuuuhl durmequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:52 schreef SchoneZoon het volgende:
Gewoon om 6.20 op een hoekje staan of ergens waar hij je niet kan zien. Dan kan je hem meteen te grazen nemen
Kinderen![]()
Islamitische kamperkinderen![]()
Zo ongeveer wat is dus zeiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Secondenlijm aan de bel, dan kan hij niet meer weg.
Of lus de bedrading zo door dat hij een schok krijgt (is het een metalen bel?)
En ik was nog eerder, dus doe niet zo tofquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo ongeveer wat is dus zeieen x aantal posts terug xd
Das serieus het beste wat ik hier lees, gewoon niet op dat kind schieten, (of op z'n minst zijn voet) maar hem knetterhard bang maken, en laten zien dat je serious bussnuis bent, ik heb ook gewoon last van die belletje lellers, ik pak wat diabolo kogeltjes uit me pa's laatje, en mijn oude luchtbuks van't zolder, en eens kijken of ze dan nog eens durven te komenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:23 schreef Azaron het volgende:
Wekker zetten en met een luchtbuks uit het raam wachten?
Het kind is 10quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hij vindt je gewoon leuk.
Niet zo janken. Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Toradora het volgende:
Nu maar hopen dat ik geen ouders op mn dak krijg omdat mn vriend hem goed heeft laten schrikken.
Zoals ik al eerder zei, dat kind ziet eruit als een Islamitische kamper.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Niet zo janken. Waar ben je bang voor?
Over een kwartier mag er weer gegeten worden, ik denk dat die ouders wel wat anders te doen hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Toradora het volgende:
Het is echt een rotkind!
Ik werd daarstraks gebeld door mijn vriend, terwijl ik boodschappen deed. Dat toen hij thuis aankwam hij zag dat de jongen mijn kat met stenen probeerde te bekogelen. Hij heeft hem even bij zijn arm gepakt, en goed aangesproken. Ook over het aanbellen. En dat als hij het nog een keer flikte, hij dus een emmer water over zich kreeg.
Nu maar hopen dat ik geen ouders op mn dak krijg omdat mn vriend hem goed heeft laten schrikken.
Doen! Opwachten, supersoaker, uitlachenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Emmers zijn zooo 2011. Supersoakers ftw!
Wat een teringkind. Dat wordt later een gigantische rotzak. Hopelijk krijgt ie een hersenschudding die hem normaal maakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Toradora het volgende:
Het is echt een rotkind!
Ik werd daarstraks gebeld door mijn vriend, terwijl ik boodschappen deed. Dat toen hij thuis aankwam hij zag dat de jongen mijn kat met stenen probeerde te bekogelen. Hij heeft hem even bij zijn arm gepakt, en goed aangesproken. Ook over het aanbellen. En dat als hij het nog een keer flikte, hij dus een emmer water over zich kreeg.
gewoon supersoaker met pis vullen, dat zal ze lerenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Doen! Opwachten, supersoaker, uitlachen
Onze buurjongens gingen ook belletje-lellen bij ons, een keer een paar keer achter elkaar. Dat je zeg maar net weer op de bank zit en er alweer gebeld wordt. Toen ben ik even in de gang blijven wachten en toen de bel weer ging inderdaad de deur met een rotvaart opengetrokken. Dat kind heeft nu een trauma xD
Overigens heeft hij het nooit meer gedaan.
Hoe ziet een islamitische kamper er dan uit?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe ziet een islamitische kamper er dan uit?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe ziet een islamitische kamper er dan uit?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Plak de link van dit topic op de deurbel
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gewoon supersoaker met pis vullen, dat zal ze leren
Ik weet niet of dat zo'n indruk maakt. Ze hebben zo'n zwembad in de tuin, daar doen ze dan koud water in. Horen wij over de schutting: 'hee, hoe kan dat nou? Het water is nu alweer warm!' echt in 2 minuten, een peuter, een kleuter en een kind van 12 in bad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gewoon supersoaker met pis vullen, dat zal ze leren
Bij dat vetgedrukte hield ik het niet meer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Das serieus het beste wat ik hier lees, gewoon niet op dat kind schieten, (of op z'n minst zijn voet) maar hem knetterhard bang maken, en laten zien dat je serious bussnuis bent, ik heb ook gewoon last van die belletje lellers, ik pak wat diabolo kogeltjes uit me pa's laatje, en mijn oude luchtbuks van't zolder, en eens kijken of ze dan nog eens durven te komen
Ben je gefrustreerd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Verder moet TS nodig wat ballen laten aangroeien als vrouw zijnde en gewoon rustig wat eerder opstaan en bij de deur wachten. En als ze nu ook eens op die optie zou reageren in plaats van die steeds te negeren...
Wat wil je met dit topic bereiken als je bij iedere oplossing 'Bang voor gevolgen' bent? Wat ben je, een 10-jarig Islamitisch kampertje die bij mensen belletjelelt? Pleurt op.
Leg mij eens uit hoe ik als vrouw zijnde ballen moet krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Verder moet TS nodig wat ballen laten aangroeien als vrouw zijnde en gewoon rustig wat eerder opstaan en bij de deur wachten. En als ze nu ook eens op die optie zou reageren in plaats van die steeds te negeren...
Wat wil je met dit topic bereiken als je bij iedere oplossing 'Bang voor gevolgen' bent? Wat ben je, een 10-jarig Islamitisch kampertje die bij mensen belletjelelt? Pleurt op.
Hoe ballen krijgen? Simple! GROW SOME FUCKING COHONES! Of laat je vent ze aangroeien! En als je geen zin hebt in extra gezeik: Dan moet je niet klagen en hem lekker laten bellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe ik als vrouw zijnde ballen moet krijgen.
En ik heb gewoon geen zin in extra gezeik. Heb het nare voorgevoel dat het niet pluis zit als ik er heisa van maak.
mja peuters en kleuters hebben idd nog wel eens die neiging om gewoon in het water te pissen. Stelletje luie ransaapjes dat ze eigenlijk ook zijn...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo'n indruk maakt. Ze hebben zo'n zwembad in de tuin, daar doen ze dan koud water in. Horen wij over de schutting: 'hee, hoe kan dat nou? Het water is nu alweer warm!' echt in 2 minuten, een peuter, een kleuter en een kind van 12 in bad.
Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar het klonk echt alsof een van hen geen zin had om helemaal naar de wc te lopen xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get this guy a jockstrap and a cookie!
Door brievenbus, tegen het huis, zoiets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Waarom had ie zakjes poep bij zich
Ik ben echt veel te lief opgegroeid geloof ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Door brievenbus, tegen het huis, zoiets.
Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer over.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt veel te lief opgegroeid geloof ik.
Wat een teringkind zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef Toradora het volgende:
Het was vandaag toch weer raak!
Ondanks dat hij is aangesproken stond hij er om 6.45 weer.
Hij had zakjes poep bij zich die hij van schrik liet vallen toen mijn vriend de deur keihard opentrok en schreeuwde, HEE! VINDEN WE DAT NORMAAL. Gozer er vandoor, mn vriend erachter aan. Weer bij zn arm gepakt, en tegen hem gezegd ik loop wel even mee tot aan jouw huis.
Dat bleek hij dus niet zo leuk te vinden, en hij begon mijn vriend uit te schelden.
Ik weet het fijne er niet van, lag op 1 oor. Maar die jongen wilde absoluut niet dat mijn vriend met zijn ouders ging praten. Hij heeft volgens mijn vriend zijn excuses aangeboden, en het zal niet meer voorkomen.
Ik ben benieuwd....
Als die ouders wakker worden, wordt dat kind gewoon naar buiten geschopt denk ik. Als een soort kat. Waar moeten ze hem anders laten in de vakantie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:38 schreef Guitar93 het volgende:
Waar wonen jullie?!
Wat voor ouders zijn het om je kind om 6 uur al laat buiten spelen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:40 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je genitale wratten?
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:45 schreef Toradora het volgende:
[..]
Niet zo goed, ze zijn overleden.
In een best nette buurt. Net buiten het centrum, maar dan de goede kant ervan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:38 schreef Guitar93 het volgende:
Waar wonen jullie?!
Wat voor ouders zijn het om je kind om 6 uur al laat buiten spelen.
Mensen die een ander kind laten logeren en dat kind de deur uitzetten om 6 uur?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:47 schreef Toradora het volgende:
[..]
In een best nette buurt. Net buiten het centrum, maar dan de goede kant ervan.
Ik denk nog steeds dat, dat kind hier uit logeren is.
Misschien loop hij wel stiekem weg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die een ander kind laten logeren en dat kind de deur uitzetten om 6 uur?
Dat zie je verkeerd, dit kind is zo enorm creatief begaafd, hij kan zijn emoties niet uiten naar de buitenwereld. Je moet dit kind niet remmen in zijn ontwikkeling.quote:
Sterrekinderenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, dit kind is zo enorm creatief begaafd, hij kan zijn emoties niet uiten naar de buitenwereld. Je moet dit kind niet remmen in zijn ontwikkeling.
Nu is hij geremd, en gaat hij over 3 jaar naar VMBO Basis, of gaat hij LWO doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, dit kind is zo enorm creatief begaafd, hij kan zijn emoties niet uiten naar de buitenwereld. Je moet dit kind niet remmen in zijn ontwikkeling.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nu is hij geremd, en gaat hij over 3 jaar naar VMBO Basis, of gaat hij LWO doen.
Lekker voor hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |