Klinkt wel heel verleidelijk. Ik heb nog een supersoakerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Met limonade of een rode vruchtsap. Omdat het kan.
quote:
Morgen kom ik natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:31 schreef Toradora het volgende:
[..]
Klinkt wel heel verleidelijk. Ik heb nog een supersoaker
"Papa, papa, papa, Ik ging aanbellen bij de mevrouw waarvan je zei dat ze elke ochtend haar bezem aantrapt voor ze naar d'r werk vliegt en elke keer naar haar man loopt te kraaien dat er vervelende kinderen op aan de deurbel zitten, en toen kreeg ik 240 volt op m'n tengels"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Briefje op volwassen ooghoogte.
Zo "loving" ben jij dus nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:04 schreef LovingMe het volgende:
Stom kutkind, elektrocuteer hem dat zal m leren, kinderen hebben geen recht van bestaan
LovingMe and HatingKidsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Zo "loving" ben jij dus niet![]()
Je snapt haar naam niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Zo "loving" ben jij dus niet![]()
Claymores ftw!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef Kriegel het volgende:
Tijdbom onder de deurmat leggen en instellen op 6:30. Als je twijfelt over de timing is een landmijn op je tuinpad leggen natuurlijk ook een optie, vooral de variant met het gespannen visdraad is een garantie voor succes.
als ie elke dag rond dezelfde tijd belt kun je toch bij dat open raam zitten met je emmer water en op het moment dat de bel gaat opstaan en die emmer water over die etter gooien? Een keer zo'n offer en je bent er (hopelijk) van afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:21 schreef Toradora het volgende:
[..]
Die staat al 3 dagen naast het raam, maar we zijn iedere keer niet op tijd. Ook niet als we eerst naar het raam springen ipv de intercom. Dat rotkind is snel en geniepig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |