Ruimt wel lekker opquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
Mooie mix: vrij wapenbezit in combinatie met een libertarische samenleving.
Die scene zat ook afgelopen zondag ook in Zomergasten met Henny Vrienten.quote:
Of in het VVD-hoofdkantoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:26 schreef waht het volgende:
Vrij wapenbezit in gemeentehuizen lijkt me een puik plan.
Dat ruimt inderdaad lekker op.
Ja, het zijn rare mensen die etatisten. Net gelovigen. Als hun bijbel wetboek iets niet meer verboden maakt gaat opeens iedereen elkaar afmaken. Zo werkt dat.quote:
Etatisten klinkt wel erg beschaafd. Het zijn gewoon bange mafketels met veel vijanden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, het zijn rare mensen die etatisten. Net gelovigen. Als hun bijbel wetboek iets niet meer verboden maakt gaat opeens iedereen elkaar afmaken. Zo werkt dat.
Nee, verwachten dat iedereen zich gedraagt omdat het eigendomsrecht heilig is, is lekker reëel bezig zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, het zijn rare mensen die etatisten. Net gelovigen. Als hun bijbel wetboek iets niet meer verboden maakt gaat opeens iedereen elkaar afmaken. Zo werkt dat.
Voor een off the road experience.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker handig wel, het asfalt voor je auto kapotschieten.
Sloten worden verboden! Niet meer nodig!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, verwachten dat iedereen zich gedraagt omdat het eigendomsrecht heilig is, is lekker reëel bezig zijn
Fiscalisten zullen extra bewaking nodig hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sloten worden verboden! Niet meer nodig!
Wat heb jij toch tegen fiscalisten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:34 schreef waht het volgende:
[..]
Fiscalisten zullen extra bewaking nodig hebben.
Dat verwacht ik zeker niet. Ik ben niet diegene met vertrouwen in anderen, ik wil ze daarom ook geen macht over mij geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, verwachten dat iedereen zich gedraagt omdat het eigendomsrecht heilig is, is lekker reëel bezig zijn
Waht houdt er niet van als rijkaards belasting ontduiken.quote:
Niets. Ik ga je ooit inhuren om vervolgens bij jou op kantoor The Office te kijken.quote:
Wat was het voor taart?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef eriksd het volgende:
Als echte fijnproever kreeg ik louter complimenten voor mijn taartkeuze.
Het gaat dan ook om de minst slechte variant. Politici die teveel geld declareren, daar kan ik mee leven. Een ander verhaal wordt als je door een bosjesman wordt beroofd omdat nergens meer politie is te bekennen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat verwacht ik zeker niet. Ik ben niet diegene met vertrouwen in anderen, ik wil ze daarom ook geen macht over mij geven.
Daarom moet ik altijd lachen als mensen zeuren als politici hun macht gebruiken ten nadele van zichzelf. Tsja, je hebt die macht goedgekeurd.
Mijn droom is om met andere partners in zo'n vergaderzaal te zitten, lampje aandoen, luxaflex dicht, beamer aan, ovenpopcorn en dan zo'n serie als NYPD Blue of The Office zelf in marathonvorm te bekijken. Heerlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef waht het volgende:
[..]
Niets. Ik ga je ooit inhuren om vervolgens bij jou op kantoor The Office te kijken.
Gelukkig gebeurt dat nu nooit en is de overheid de enige die bescherming zou kunnen bieden. Driewerf hoezee voor de politie en de overheid.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de minst slechte variant. Politici die teveel geld declareren, daar kan ik mee leven. Een ander verhaal wordt als je door een bosjesman wordt beroofd omdat nergens meer politie is te bekennen.
Een ding met aardbeien en een ding met caramel ofzo. Van de lokale banketbakker.quote:
Ah, we hebben dezelfde droom.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn droom is om met andere partners in zo'n vergaderzaal te zitten, lampje aandoen, luxaflex dicht, beamer aan, ovenpopcorn en dan zo'n serie als NYPD Blue of The Office zelf in marathonvorm te bekijken. Heerlijk.
En dan gewoon alles factureren.
Mezelf tot de tanden bewapenen is natuurlijk een veel beter plan. Ik moet van gekkies zoals jij continu aanhoren dat vrijwel alles particulier is te regelen. Ik twijfel daar geen moment aan, maar ik heb geen trek om 3/4 van m'n leven bezig te zijn met het regelen van shit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurt dat nu nooit en is de overheid de enige die bescherming zou kunnen bieden. Driewerf hoezee voor de politie en de overheid.
Zit je dan in je pantserwagen naar je werk met 3 blaffers. En een lol dat je hebt. Soort Waterworld-tafereel zie ik voor me.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mezelf tot de tanden bewapenen is natuurlijk een veel beter plan. Ik moet van gekkies zoals jij continu aanhoren dat vrijwel alles particulier is te regelen. Ik twijfel daar geen moment aan, maar ik heb geen trek om 3/4 van m'n leven bezig te zijn met het regelen van shit.
De Israëlische beveiligingsindustrie tiert welig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mezelf tot de tanden bewapenen is natuurlijk een veel beter plan. Ik moet van gekkies zoals jij continu aanhoren dat vrijwel alles particulier is te regelen. Ik twijfel daar geen moment aan, maar ik heb geen trek om 3/4 van m'n leven bezig te zijn met het regelen van shit.
Haha, hier wil de gemeente op een stuk fietspad door de bosjes de straatverlichting uit laten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurt dat nu nooit en is de overheid de enige die bescherming zou kunnen bieden. Driewerf hoezee voor de politie en de overheid.
Onderweg naar werk een paar vuurgevechten. Gezellige boel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zit je dan in je pantserwagen naar je werk met 3 blaffers. En een lol dat je hebt. Soort Waterworld-tafereel zie ik voor me.
Ook leuk. Een legertje particuliere soldaten dat continu om je heen cirkelt. Schik voor tien!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef waht het volgende:
[..]
De Israëlische beveiligingsindustrie tiert welig.
Ik heb daar ook helemaal geen zin in, maar waarom ga je er vanuit dat je opeens alles zelf moet regelen? Voor bv. iets simpels als stroomleverancier ga je toch ook niet alle leveranciers langs maar ga je naar een vergelijkingssite.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha. Goed werk. Was er ook niet pas ergens een gemeente waar je met de buurt lantaarnpalen kon adopteren?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Haha, hier wil de gemeente op een stuk fietspad door de bosjes de straatverlichting uit laten.
Dat scheelt stroom en is beter voor de natuur. Bang hoeft de burger niet te zijn want als het helemaal donker is dan zien struikrovers u minder snel aankomen.
Ach, ik moet niets hebben van libertariërs. Vrijheid schmijheid.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook leuk. Een legertje particuliere soldaten dat continu om je heen cirkelt. Schik voor tien!
Oke, misschien dat dat nog meevalt. Maar dan bestaat er nog een trits praktische bezwaren die hier al 2.540.092 keer voorbij is gekomen. Laat dus maar verder.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb daar ook helemaal geen zin in, maar waarom ga je er vanuit dat je opeens alles zelf moet regelen? Voor bv. iets simpels als stroomleverancier ga je toch ook niet alle leveranciers langs maar ga je naar een vergelijkingssite.
Bovendien zijn bedrijven die al het geregel voor je uit handen nemen dan een gat in de markt.
Ahja, omdat jij een luie flikker bent is dwang een goed idee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, misschien dat dat nog meevalt. Maar dan bestaat er nog een trits praktische bezwaren die hier al 2.540.092 keer voorbij is gekomen. Laat dus maar verder.
Kut-anarchisten.
Goede film, misschien dat ik die weer eens opzet, is toch al zo'n 4 weken geleden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Die scene zat ook afgelopen zondag ook in Zomergasten met Henny Vrienten.
Dwangquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahja, omdat jij een luie flikker bent is dwang een goed idee.
Kut-etatisten.
Probeer jij eens een tijdje je belasting niet te betalen en kijk wat er gebeurt.quote:
Ohja, dat HEMA-taart gebeuren. De Nederlander kwam weer bij iedereen naar boven en 100-en taarten bestellen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Zijn gratis HEMA-taart, die had ie ingevroren voor een dag als deze.
Oeh, had er ook eentje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, dat HEMA-taart gebeuren. De Nederlander kwam weer bij iedereen naar boven en 100-en taarten bestellen.
Volgens mij heb ik 'm de laatste keer 10 jaar geleden gezien, in het Italiaansquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Goede film, misschien dat ik die weer eens opzet, is toch al zo'n 4 weken geleden.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm de laatste keer 10 jaar geleden gezien, in het Italiaans
Probeer jij een tijdje je huur niet betalen en kijk wat er dan gebeurt. In een 'vrije' wereld is net zo goed sprake van dwang. Die keuzes die je kunt maken zijn een illusie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Probeer jij eens een tijdje je belasting niet te betalen en kijk wat er gebeurt.
Waar en hoe je wil wonen kan je, met enige vrijheid, nog zelf bepalen. Al je vrienden en familie achterlaten en verhuizen naar een ander land voor een andere overheid is een nogal grotere stap.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer jij een tijdje je huur niet betalen en kijk wat er dan gebeurt. In een 'vrije' wereld is net zo goed sprake van dwang. Die keuzes die je kunt maken zijn een illusie.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey dat is het origineel, Il buono, il brutto, il cattivo
Jij denkt dat je zomaar overal een huis kunt bouwen in die mad max wereld van je?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar en hoe je wil wonen kan je, met enige vrijheid, nog zelf bepalen. Al je vrienden en familie achterlaten en verhuizen naar een ander land voor een andere overheid is een nogal grotere stap.
Sommige menen dat een groep mensen dat massaal gaat doen om wat centjes te ontduiken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar en hoe je wil wonen kan je, met enige vrijheid, nog zelf bepalen. Al je vrienden en familie achterlaten en verhuizen naar een ander land voor een andere overheid is een nogal grotere stap.
Tuurlijk want dan heb je geen water, stroom en riool meer nodigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat je zomaar overal een huis kunt bouwen in die mad max wereld van je?
Het is dezelfde film, maar dan in de originele taal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:06 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar dat is inderdaad ook een goede film.
Vraag en aanbod + grondeigenaren + schaarste.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk want dan heb je geen water, stroom en riool meer nodigNare etatistische fratsen zijn dat maar.
Mijn vrije uitzicht volbouwen zodat mijn huis minder waard wordt en niets wat ik er tegen kan doenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vraag en aanbod + grondeigenaren + schaarste.
Ik voel de bui al hangen.
Ik zie Clint Eastwood, Lee van Cleef en Eli Wallach niet rondhuppelen in Once Upon A Time In The West.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is dezelfde film, maar dan in de originele taal.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:18 schreef Tem het volgende:
Complete vrijheid is sowieso een utopie wanneer men in een samenleving leeft. In het dierenrijk zijn er zelfs regels.
Robinson Crusoe was vrij!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:18 schreef Tem het volgende:
Complete vrijheid is sowieso een utopie wanneer men in een samenleving leeft. In het dierenrijk zijn er zelfs regels.
Je hebt gelijk, ik zit niet op te letten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zie Clint Eastwood, Lee van Cleef en Eli Wallach niet rondhuppelen in Once Upon A Time In The West.
Zelfs Wilson was vrij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:26 schreef Tem het volgende:
Cast away kwam wel in de buurt van complete fysieke vrijheid.
Niemand om rekening mee te houden, behalve Wilson.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:26 schreef Tem het volgende:
Cast away kwam wel in de buurt van complete fysieke vrijheid.
Daar heeft Papierversnipperaar een goede oplossing voor: iedereen een eigen community.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:18 schreef Tem het volgende:
Zonder overheid zouden mensen regels onderling wel opleggen ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:18 schreef Tem het volgende:
Leuk idee voor een reality-show.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:31 schreef Tem het volgende:
Alleen geestelijk was hij niet vrij door zijn herinneringen aan een samenleving. Eigenlijk hadden ze Php vanaf geboorte op zo'n eiland moeten droppen, bij wijze van experiment.
Wie?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:31 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk hadden ze Php vanaf geboorte op zo'n eiland moeten droppen, bij wijze van experiment.
Dat denk ik ook, zo is het altijd geweest.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zonder overheid zouden mensen regels onderling wel opleggen ja.
Remy in the Blue Lagoon.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
Soort Truman show, maar dan zonder andere mensen.
Beide films die ik weer eens wil zien.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat je zomaar overal een huis kunt bouwen in die mad max wereld van je?
In het dierenrijk heb je inderdaad ook een pikorde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zo is het altijd geweest.
Leeuwen zijn de graaiers van de savanne.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In het dierenrijk heb je inderdaad ook een pikorde.
Smerige kapitalisten zijn het.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:48 schreef waht het volgende:
[..]
Leeuwen zijn de graaiers van de savanne.
En maar de hele dag luieren, lekker graaien.quote:
En jij werkt voor een joodse kapitalist.quote:
Satan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:04 schreef waht het volgende:
[..]
En jij werkt voor een joodse kapitalist.
Ik heb al een tijdje de grootste pret met deze.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:56 schreef Auti het volgende:
Hihi, ik heb een bouwpakket van een Eurocopter besteld.![]()
En als ik hem dan af heb dan zet ik hem bovenop mijn computer op 1 van de fanuitlaten, dan is het net een helipad en gaan de rotors ook nog draaien
Ik bij het zien van Morgan, uit Allen op de wereld, with a vengeance.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
Moest altijd een traanjte wegpinken bij het zien van Remy alleen op de wereld.
Acht minuten batterijtijdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje de grootste pret met deze.
Allen op de wereld, dat is niet echt Remy heh.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik bij het zien van Morgan, uit Allen op de wereld, with a vengeance.
Ik zit op Duitslandcorvee, dat verslapt altijd mijn kunde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Allen op de wereld, dat is niet echt Remy heh.
Vandaag ook nog tegen een collega gezegd dat ik voor hem hoopte dat de SP de grootste wordtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:18 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
Meer, meer, meer. Laat de arme maar stikken
![]()
![]()
Ik mis de collectie opgezette eekhoorns.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijke foto's van Funda #82
Tem z'n nieuwe woonkamer.
Ahjah, de veruit superieure Nederlansche Arbeider.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:22 schreef waht het volgende:
De SP haat Afrikanen. Ze zien de Nederlandse kansarme als übermensch, de rest is minderwaardig.
0% belasting voor de werkenden en de werklozen kloppen maar bij familie aan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaag ook nog tegen een collega gezegd dat ik voor hem hoopte dat de SP de grootste wordtKrijgt ook veel te veel binnen voor zijn leeftijd
Ontwikkelingshulp is anti-liberaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:22 schreef waht het volgende:
De SP haat Afrikanen. Ze zien de Nederlandse kansarme als übermensch, de rest is minderwaardig.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:27 schreef betyar het volgende:
[..]
0% belasting voor de werkenden en de werklozen kloppen maar bij familie aan.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:35 schreef betyar het volgende:
Veltins...![]()
![]()
Lekker bier verkrijgbaar bij de Lidl.
Note!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:35 schreef remlof het volgende:
Het is geen weer voor blanken om te werken.
Echt welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker man, net als Bitburg, Küppers Kölsch, Warsteiner. Eigenlijk is elk Duits bier lekker.
Was er gister. Gelijk weer genoeg Lidl gezien voor een jaar. Wat een poepwinkels.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef remlof het volgende:
Ik ga ook maar weer eens bij de Lidl langs dit weekend.
Ik vind Warsteiner ook goor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker man, net als Bitburg, Küppers Kölsch, Warsteiner. Eigenlijk is elk Duits bier lekker.
Pauperwinkel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was er gister. Gelijk weer genoeg Lidl gezien voor een jaar. Wat een poepwinkels.
Ze kwamen bij de consumentenbond als beste prijs/kwaliteit voor groente hoorde ik vanmorgen.quote:
Als je van zoet bier houdt kan je inderdaad beter Heineken drinkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is het ook. De Duitsers hebben sowieso weinig lekkere pils.
Je moet niet de grote merken hebben. Lokaal wordt veel prima pils gebrouwen. Hoewel ik meer een liefhebber van Weizen benquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is het ook. De Duitsers hebben sowieso weinig lekkere pils.
Mogelijk. Gelukkig ben ik niet liberaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is anti-liberaal.
Ontwikkelingshulp met winstoogmerk is gewoon slim.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is anti-liberaal.
Ik drink sowieso amper pils. Donker speciaalbier, IPA's & porters.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je van zoet bier houdt kan je inderdaad beter Heineken drinken
Maar voor mij moet bier bitter zijn
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Totdat ze als loonslaaf elke dag naar hun werk moeten.
Valt wel mee.quote:
Ik heb een vaste baan en ben vanaf maandag ook weer ZZP'er.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, ze vinden dat ze in deze samenleving niet hoeven te werken want het is geen libertarische samenleving en werken wordt niet beloond, dus trekken ze een uitkering.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Een Murphy's gaat er toch ook zeker in?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik drink sowieso amper pils. Donker speciaalbier, IPA's & porters.
50-50?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een vaste baan en ben vanaf maandag ook weer ZZP'er.
Stouts ben ik een beetje aan het leren drinken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Een Murphy's gaat er toch ook zeker in?
1 is nog net te doen, die kan je dan lekker in een hoekje zetten en uitlachen/doodknuffelen. Een knuffellibertariër zogezegd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Maar ik begin me er zelfs een beetje aan te ergen. Een Boze_Appel e.d. vind ik niet erg, maar die Paper_Tiger is soms een beetje irritant.
Alleen noemen ze dat studie en studiefinanciering......quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, ze vinden dat ze in deze samenleving niet hoeven te werken want het is geen libertarische samenleving en werken wordt niet beloond, dus trekken ze een uitkering.
Guiness, wel lekker zo af en toe.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Stouts ben ik een beetje aan het leren drinken.
De Lolbetariërquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
1 is nog net te doen, die kan je dan lekker in een hoekje zetten en uitlachen/doodknuffelen. Een knuffellibertariër zogezegd.
Neuh, eerst maar weer even rustig beginnen met in het weekend en 's avonds een appeltje voor de dorst bijverdienen en dan zie ik wel hoe het gaat.quote:
Echt een van de weinige dingen die ik tegen youtube/het internet in het algemeen heb, daar doen die libertariërs in de dop namelijk hun ideeën op.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach die sporen toch niet. Kunnen gewoon in het rijtje bij hun geestverwanten de communistjes.
Ach, als zzp'er heb je weinig te verliezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, eerst maar weer even rustig beginnen met in het weekend en 's avonds een appeltje voor de dorst bijverdienen en dan zie ik wel hoe het gaat.
Vorige excercitie, met een partner (wat nogal botste), als ondernemer was niet zo'n denderend succes, dus maar eens rustigaandoen.
Met een fulltime baan erbij zeker niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ach, als zzp'er heb je weinig te verliezen.
Als ze naar vrijspreker of meervrijheid beginnen te verwijzen weet je ook wel weer hoe laat het isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Echt een van de weinige dingen die ik tegen youtube/het internet in het algemeen heb, daar doen die libertariërs in de dop namelijk hun ideeën op.
Daarom: Have fun!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met een fulltime baan erbij zeker niet.
Die moeten ze afschieten.quote:
Soms hebben ze wel goede stukjes hoor. Zoals die over de Europese landbouwsubsidies.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als ze naar vrijspreker of meervrijheid beginnen te verwijzen weet je ook wel weer hoe laat het is
Noemen ze hun youtube-filmpjes tegenwoordig al artikelen ja?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms hebben ze wel goede stukjes hoor. Zoals die over de Europese landbouwsubsidies.
Een groot deel van de artikelen zijn wel wat extreem en ze verliezen echt de realiteit uit het oog met Europa e.d.
Net konijnen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toch een stuk meer van die mafkezen dan 3-4 jaar geleden, heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Noemen ze hun youtube-filmpjes tegenwoordig al artikelen ja?
Dan is Karsu vergeten om het in haar nieuwsbrief te zetten.quote:
In welke context bedoel je dat?quote:
Ja, wat je normaal noemt. Artikelen van de Telegraaf zijn in dat opzicht ook normaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze hebben ook normale artikelen hoor.
Robin moet van z'n ouders om 23.00 uur thuis zijn. Hij is niet vrij.quote:
http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=611quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, wat je normaal noemt. Artikelen van de Telegraaf zijn in dat opzicht ook normaal.
Persoonlijke vrijheden? Veel mensen laten zich intimideren door hun chef/werkgever, zijn bang om hun mening te geven en durven niet om loonsverhoging te vragen. Vrijheid? Vrijheid is een lachertje hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In welke context bedoel je dat?
Ik vind dat we in Nederland heel vrij zijn. Over het algemeen zijn we best individualistisch en genieten we veel meer persoonlijke vrijheden dan in andere landen.
Piet gek aan het maken?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:08 schreef eriksd het volgende:
Jongens, luister nou naar mij, dan zit je altijd goed.
Ein Volk ein Ereich ein Führer?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:08 schreef eriksd het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:08 schreef eriksd het volgende:
Een baan is een vrijwillig contract tussen werknemer en werkgever.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Persoonlijke vrijheden? Veel mensen laten zich intimideren door hun chef/werkgever, zijn bang om hun mening te geven en durven niet om loonsverhoging te vragen. Vrijheid? Vrijheid is een lachertje hier.
Zonder werk geen leven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een baan is een vrijwillig contract tussen werknemer en werkgever.
Ach, die zijn niet eens zo libertarisch meestal. Vaak hebben ze meer een Europese blik en klinkt isolationisme heel redelijk en denken ze daarnaast dat Ron Paul ze gaat redden van de grote gemene corporatisten, "BigPharma", enzovoort.quote:
Ze hebben het zelfs over de Founding Fathers en wat die allemaal voor ons gedaan hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, die zijn niet eens zo libertarisch meestal. Vaak hebben ze meer een Europese blik en klinkt isolationisme heel redelijk en denken ze daarnaast dat Ron Paul ze gaat redden van de grote gemene corporatisten, "BigPharma", enzovoort.
Ga maar in het hoekje met de mensen met de minste realiteitszin staan, ja daar naast de libertariërs is nog wel een plekje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een baan is een vrijwillig contract tussen werknemer en werkgever.
Euristalin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga maar in het hoekje met de mensen met de minste realiteitszin staan, ja daar naast de libertariërs is nog wel een plekje.
Wat dat betreft staat deze nog wel op mijn lijstje van te lezen boeken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ze hebben het zelfs over de Founding Fathers en wat die allemaal voor ons gedaan hebben.
Klep dicht, proleet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef betyar het volgende:
[..]
En hier nog zo'n Josti die gelooft in vrijheid.
Jij bent eerder Beria, of Yezhov.quote:
Al wat nieuwe opdrachten binnen? Of bleef het bij dat kozijntje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Lukt het al een beetje? Een instrument bespelen met de stickertjes?
Te warm. Leuk he die vrijheid.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Al wat nieuwe opdrachten binnen? Of bleef het bij dat kozijntje?
Aan je postgedrag te zien...
Te makkelijk.
Met evenveel genoegen doe ik u kond van het verscheiden van hun bevelhebber.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Het verbaast me niet in het minst dat u genoegen schept in mijn onvermijdbare ondergang.
Ik lees: tis kut in de bouw.quote:
Meisje toch.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Lukt het al een beetje? Een instrument bespelen met de stickertjes?
Jouw kozijnen vallen onder de groep meubelmakerij? Oh dear...quote:
Hoi lieverd.quote:
Je moet eerst even leren wat "De Bouw" in volksmond betekent, dan pas je kanaal opentrekken. Goed?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jouw kozijnen vallen onder de groep meubelmakerij? Oh dear...
Ja, kozijnen met armleuningen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Je moet eerst even leren wat "De Bouw" in volksmond betekent, dan pas je kanaal opentrekken. Goed?
Een dubbeltje op z'n kant, in Braboland.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer jij bij Gepest! komt. Als zielig mannetje dat niet mee mocht doen.
Eerst even alle luxe artikelen verstoppen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Een dubbeltje op z'n kant, in Braboland.
Er is een inhaalslag te behalen.quote:
Hij kan alvast zijn eigen kruis in elkaar timmeren.quote:
Moet jij nu echt om je eigen posts lachen? Jij bent nog erger dan Ron Brandsteder.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij kan alvast zijn eigen kruis in elkaar timmeren.
Met armleuningen...
Mwah, die knul is opgebrand voor z'n veertigste.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij kan alvast zijn eigen kruis in elkaar timmeren.
Met armleuningen...
Lange teentjesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet jij nu echt om je eigen posts lachen? Jij bent nog erger dan Ron Brandsteder.
Klopt, zo'n laffe socialist vraagt er gewoon om.quote:
Maar natuurlijk. Jezus zorgde voor een terugloop van de winsten met zijn hocus pocus gedoe. Komt niet tussen de jood en zijn geld.quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Jezus zorgde voor een terugloop van de winsten met zijn hocus pocus gedoe. Komt niet tussen de jood en zijn geld.
Voorts was Pilatus een toffe peer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Jezus zorgde voor een terugloop van de winsten met zijn hocus pocus gedoe. Komt niet tussen de jood en zijn geld.
Pilatus wilde Jezus eigenlijk laten gaan.quote:
betyar zou hierop reageren door te vragen hoe graag jullie elkaar penetreren.quote:
Is dat een vereiste om van begeleid wonen af te komen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ome Koos heeft een pannenkoekje met spek voor zichzelf gemaakt.
Een gebakken ei is afdoende.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Is dat een vereiste om van begeleid wonen af te komen?
Ze is het gewend om door jou nat gemaakt te worden.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze is het gewend om door jou nat gemaakt te worden.
Ik ga even een vriend van me het slechte nieuws vertellen.quote:
Hoi Geer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze is het gewend om door jou nat gemaakt te worden.
De verontwaardiging en verhuismeldingen zullen gigantisch zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
37 virtuele zetels voor de SP. Man o man, 12 september wordt echt een geweldige dag om te FOK!ken.
Ik ga dan naar de kroeg denk ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
37 virtuele zetels voor de SP. Man o man, 12 september wordt echt een geweldige dag om te FOK!ken.
Elio en Emile: nu al een legendarisch koppel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een klotecombinatie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga dan naar de kroeg denk ik.
Overigens voorspel ik een SP - PvdA - CDA - CU coalitie.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:44 schreef betyar het volgende:
Goed, ik ga mijn vrouw nat gooien, die ligt in de tuin te zonnen.
Met je lange gezicht in de kroeg zitten? Krijg een beetje het NL-Spanje WK 2010 gevoel, met als verschil dat ik dan de neutrale supporter ben, de SP'ers de Spanjaarden en de VVD'ers de Nederlanders.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga dan naar de kroeg denk ik.
Overigens voorspel ik een SP - PvdA - CDA - CU coalitie.
Nou vooruit:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja, jij moet "haar" eerst uit de verpakking halen.
Ik een lang gezicht? Wat kan het mij nou rotten of er een toptarief boven de 150k komt? Ik zit als het gaat om managementlagen, krampachtig vasthouden aan marktwerking en niet lullen maar poetsen geeneens zo heel ver van de SP soms.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met je lange gezicht in de kroeg zitten? Krijg een beetje het NL-Spanje WK 2010 gevoel, met als verschil dat ik dan de neutrale supporter ben, de SP'ers de Spanjaarden en de VVD'ers de Nederlanders.
Waarom ga je nou weer de pragmaticus uit lopen hangen? Ik wil menselijk leed zien. Echte tranen. Een verhaal!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik een lang gezicht? Wat kan het mij nou rotten of er een toptarief boven de 150k komt? Ik zit als het gaat om managementlagen, krampachtig vasthouden aan marktwerking en niet lullen maar poetsen geeneens zo heel ver van de SP soms.
Basisfilosofie van de VVD sluit het meest aan bij mijn opvattingen. Maar voor de rest beweeg ik mij vrij hybride door het politieke landschap. Zeker als ik bepaalde VVD'ers zie moet daar wat tegengas tegenover staan
Dat klopt. Daarom doe ik dat ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou vooruit:
Walvissen moet je inderdaad nathouden
Krijg je niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom ga je nou weer de pragmaticus uit lopen hangen? Ik wil menselijk leed zien. Echte tranen. Een verhaal!
Een mooi concept voor een reportage van uw hand, daags na de verkiezingen: portretten van getraumatiseerde VVD-ers.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom ga je nou weer de pragmaticus uit lopen hangen? Ik wil menselijk leed zien. Echte tranen. Een verhaal!
Het Israel-standpunt van de SP is ook wel te pruimen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:57 schreef waht het volgende:
[..]
Krijg je niet.
De SP wil mij bakken met geld toeschuiven mochten ze dit jaar beginnen met regeren. Zo dom zijn ze wel.
Daar vul je zonder moeite een spread mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Een mooi concept voor een reportage van uw hand, daags na de verkiezingen: portretten vaan getraumatiseerde VVD-ers.
Alsof ze dat staande kunnen houden. Merkel zal Roemer eigenhandig in elkaar stompen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het Israel-standpunt van de SP is ook wel te pruimen.
Of ze eindigen wild tongend in een steegje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:59 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof ze dat staande kunnen houden. Merkel zal Roemer eigenhandig in elkaar stompen.
Friekriaanse toestanden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of ze eindigen wild tongend in een steegje?
Woont Roemer samen met Hollande die dikke Merkel effe uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ziekenhuis, we zijn geen barbaren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan komt er weer een stuk tussendoor over hoe je de klimaatverandering het beste kan ontkennen en dan weet je weer met wat voor volk je te maken hebt. Niet gevoelig voor enige ratioquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms hebben ze wel goede stukjes hoor. Zoals die over de Europese landbouwsubsidies.
Een groot deel van de artikelen zijn wel wat extreem en ze verliezen echt de realiteit uit het oog met Europa e.d.
De vorige keer was er een aparte Ron Paul topicreeks nu kwamen ze elke keer weer bovendrijven in het gewone topic.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toch een stuk meer van die mafkezen dan 3-4 jaar geleden, heb ik het idee.
Ik mag niet laten bannen op politieke voorkeur.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die moeten ze afschieten.
Of bannen, wat ik trouwens al eerder op je to do-lijstje heb gezet Duke.
Erg selectief geschreven en zwaar verouderd stukje tekst. Is dat het beste wat ze te bieden hebben?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=611
Dat soort types gaat nogal makkelijk van de ene naar de andere kant van het spectrum. Als er maar iets absoluuts is waar ze in kunnen geloven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, die zijn niet eens zo libertarisch meestal. Vaak hebben ze meer een Europese blik en klinkt isolationisme heel redelijk en denken ze daarnaast dat Ron Paul ze gaat redden van de grote gemene corporatisten, "BigPharma", enzovoort.
Dat klinkt niet gezond!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:16 schreef eriksd het volgende:
Wut? Heeft Euribob 99.999 op zijn to-do lijstje gezet?
Sowieso debateren op Facebook. Meestal zijn het triviale status updates over hoe geweldig de nieuwe wc-pot wel niet is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:54 schreef Reya het volgende:
Mijn voornaamste bezigheid op Facebook is debatteren over statistische problemen. Hoe nerd ben ik nu?
En babyfoto's.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Sowieso debateren op Facebook. Meestal zijn het triviale status updates over hoe geweldig de nieuwe wc-pot wel niet is.
Misschien moet de PvdA nog een extra blik gehandicapte kinderen opentrekken om dit ongedaan te maken.quote:Kiezers verwachten tweestrijd VVD-SP
Er is gewoon een hele reeks in NWS over dit onderwerpquote:
Het is daar een gekkenhuis de laatste tijd.quote:
Dat doet er niet toe. Iedereen heeft tegenwoordig immers recht op een mening.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is gewoon een hele reeks in NWS over dit onderwerp. Negen op de tien daar weten compleet niet waar ze over praten.
Ook die types die het meteen betrekken op de islamquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Iedereen heeft tegenwoordig immers recht op een mening.
Het heeft natuurlijk alles te maken met zien wat je wilt zien.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook die types die het meteen betrekken op de islam
Het probleem is dat die idioten denken dat dit een recht is om serieus genomen te worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Iedereen heeft tegenwoordig immers recht op een mening.
Ach, het is warm.......quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:42 schreef Disana het volgende:
Betje, wat ondeugend. Ik hoop dat ze je flink terug pakt.
Nah. Wat DD zegt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Zoontje had het ook stiekem ingefluisterd, ze was er een beetje op voorbereid......![]()
Een koelelement.........quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
IJsblokjes hebben hetzelfde effect en zijn wel zo veilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |