Ik mis de collectie opgezette eekhoorns.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijke foto's van Funda #82
Tem z'n nieuwe woonkamer.
Ahjah, de veruit superieure Nederlansche Arbeider.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:22 schreef waht het volgende:
De SP haat Afrikanen. Ze zien de Nederlandse kansarme als übermensch, de rest is minderwaardig.
0% belasting voor de werkenden en de werklozen kloppen maar bij familie aan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaag ook nog tegen een collega gezegd dat ik voor hem hoopte dat de SP de grootste wordtKrijgt ook veel te veel binnen voor zijn leeftijd
Ontwikkelingshulp is anti-liberaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:22 schreef waht het volgende:
De SP haat Afrikanen. Ze zien de Nederlandse kansarme als übermensch, de rest is minderwaardig.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:27 schreef betyar het volgende:
[..]
0% belasting voor de werkenden en de werklozen kloppen maar bij familie aan.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:35 schreef betyar het volgende:
Veltins...![]()
![]()
Lekker bier verkrijgbaar bij de Lidl.
Note!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:35 schreef remlof het volgende:
Het is geen weer voor blanken om te werken.
Echt welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker man, net als Bitburg, Küppers Kölsch, Warsteiner. Eigenlijk is elk Duits bier lekker.
Was er gister. Gelijk weer genoeg Lidl gezien voor een jaar. Wat een poepwinkels.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef remlof het volgende:
Ik ga ook maar weer eens bij de Lidl langs dit weekend.
Ik vind Warsteiner ook goor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker man, net als Bitburg, Küppers Kölsch, Warsteiner. Eigenlijk is elk Duits bier lekker.
Pauperwinkel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was er gister. Gelijk weer genoeg Lidl gezien voor een jaar. Wat een poepwinkels.
Ze kwamen bij de consumentenbond als beste prijs/kwaliteit voor groente hoorde ik vanmorgen.quote:
Als je van zoet bier houdt kan je inderdaad beter Heineken drinkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is het ook. De Duitsers hebben sowieso weinig lekkere pils.
Je moet niet de grote merken hebben. Lokaal wordt veel prima pils gebrouwen. Hoewel ik meer een liefhebber van Weizen benquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is het ook. De Duitsers hebben sowieso weinig lekkere pils.
Mogelijk. Gelukkig ben ik niet liberaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is anti-liberaal.
Ontwikkelingshulp met winstoogmerk is gewoon slim.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is anti-liberaal.
Ik drink sowieso amper pils. Donker speciaalbier, IPA's & porters.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je van zoet bier houdt kan je inderdaad beter Heineken drinken
Maar voor mij moet bier bitter zijn
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Totdat ze als loonslaaf elke dag naar hun werk moeten.
Valt wel mee.quote:
Ik heb een vaste baan en ben vanaf maandag ook weer ZZP'er.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, ze vinden dat ze in deze samenleving niet hoeven te werken want het is geen libertarische samenleving en werken wordt niet beloond, dus trekken ze een uitkering.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Een Murphy's gaat er toch ook zeker in?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik drink sowieso amper pils. Donker speciaalbier, IPA's & porters.
50-50?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een vaste baan en ben vanaf maandag ook weer ZZP'er.
Stouts ben ik een beetje aan het leren drinken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Een Murphy's gaat er toch ook zeker in?
1 is nog net te doen, die kan je dan lekker in een hoekje zetten en uitlachen/doodknuffelen. Een knuffellibertariër zogezegd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Maar ik begin me er zelfs een beetje aan te ergen. Een Boze_Appel e.d. vind ik niet erg, maar die Paper_Tiger is soms een beetje irritant.
Alleen noemen ze dat studie en studiefinanciering......quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, ze vinden dat ze in deze samenleving niet hoeven te werken want het is geen libertarische samenleving en werken wordt niet beloond, dus trekken ze een uitkering.
Guiness, wel lekker zo af en toe.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Stouts ben ik een beetje aan het leren drinken.
De Lolbetariërquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
1 is nog net te doen, die kan je dan lekker in een hoekje zetten en uitlachen/doodknuffelen. Een knuffellibertariër zogezegd.
Neuh, eerst maar weer even rustig beginnen met in het weekend en 's avonds een appeltje voor de dorst bijverdienen en dan zie ik wel hoe het gaat.quote:
Echt een van de weinige dingen die ik tegen youtube/het internet in het algemeen heb, daar doen die libertariërs in de dop namelijk hun ideeën op.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach die sporen toch niet. Kunnen gewoon in het rijtje bij hun geestverwanten de communistjes.
Ach, als zzp'er heb je weinig te verliezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, eerst maar weer even rustig beginnen met in het weekend en 's avonds een appeltje voor de dorst bijverdienen en dan zie ik wel hoe het gaat.
Vorige excercitie, met een partner (wat nogal botste), als ondernemer was niet zo'n denderend succes, dus maar eens rustigaandoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |