Dat denk ik ook, zo is het altijd geweest.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zonder overheid zouden mensen regels onderling wel opleggen ja.
Remy in the Blue Lagoon.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
Soort Truman show, maar dan zonder andere mensen.
Beide films die ik weer eens wil zien.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat je zomaar overal een huis kunt bouwen in die mad max wereld van je?
In het dierenrijk heb je inderdaad ook een pikorde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zo is het altijd geweest.
Leeuwen zijn de graaiers van de savanne.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In het dierenrijk heb je inderdaad ook een pikorde.
Smerige kapitalisten zijn het.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:48 schreef waht het volgende:
[..]
Leeuwen zijn de graaiers van de savanne.
En maar de hele dag luieren, lekker graaien.quote:
En jij werkt voor een joodse kapitalist.quote:
Satan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:04 schreef waht het volgende:
[..]
En jij werkt voor een joodse kapitalist.
Ik heb al een tijdje de grootste pret met deze.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:56 schreef Auti het volgende:
Hihi, ik heb een bouwpakket van een Eurocopter besteld.![]()
En als ik hem dan af heb dan zet ik hem bovenop mijn computer op 1 van de fanuitlaten, dan is het net een helipad en gaan de rotors ook nog draaien
Ik bij het zien van Morgan, uit Allen op de wereld, with a vengeance.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
Moest altijd een traanjte wegpinken bij het zien van Remy alleen op de wereld.
Acht minuten batterijtijdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje de grootste pret met deze.
Allen op de wereld, dat is niet echt Remy heh.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik bij het zien van Morgan, uit Allen op de wereld, with a vengeance.
Ik zit op Duitslandcorvee, dat verslapt altijd mijn kunde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Allen op de wereld, dat is niet echt Remy heh.
Vandaag ook nog tegen een collega gezegd dat ik voor hem hoopte dat de SP de grootste wordtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:18 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
Meer, meer, meer. Laat de arme maar stikken
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |