Waar en hoe je wil wonen kan je, met enige vrijheid, nog zelf bepalen. Al je vrienden en familie achterlaten en verhuizen naar een ander land voor een andere overheid is een nogal grotere stap.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer jij een tijdje je huur niet betalen en kijk wat er dan gebeurt. In een 'vrije' wereld is net zo goed sprake van dwang. Die keuzes die je kunt maken zijn een illusie.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey dat is het origineel, Il buono, il brutto, il cattivo
Jij denkt dat je zomaar overal een huis kunt bouwen in die mad max wereld van je?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar en hoe je wil wonen kan je, met enige vrijheid, nog zelf bepalen. Al je vrienden en familie achterlaten en verhuizen naar een ander land voor een andere overheid is een nogal grotere stap.
Sommige menen dat een groep mensen dat massaal gaat doen om wat centjes te ontduiken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar en hoe je wil wonen kan je, met enige vrijheid, nog zelf bepalen. Al je vrienden en familie achterlaten en verhuizen naar een ander land voor een andere overheid is een nogal grotere stap.
Tuurlijk want dan heb je geen water, stroom en riool meer nodigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat je zomaar overal een huis kunt bouwen in die mad max wereld van je?
Het is dezelfde film, maar dan in de originele taal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:06 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar dat is inderdaad ook een goede film.
Vraag en aanbod + grondeigenaren + schaarste.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk want dan heb je geen water, stroom en riool meer nodigNare etatistische fratsen zijn dat maar.
Mijn vrije uitzicht volbouwen zodat mijn huis minder waard wordt en niets wat ik er tegen kan doenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vraag en aanbod + grondeigenaren + schaarste.
Ik voel de bui al hangen.
Ik zie Clint Eastwood, Lee van Cleef en Eli Wallach niet rondhuppelen in Once Upon A Time In The West.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is dezelfde film, maar dan in de originele taal.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:18 schreef Tem het volgende:
Complete vrijheid is sowieso een utopie wanneer men in een samenleving leeft. In het dierenrijk zijn er zelfs regels.
Robinson Crusoe was vrij!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:18 schreef Tem het volgende:
Complete vrijheid is sowieso een utopie wanneer men in een samenleving leeft. In het dierenrijk zijn er zelfs regels.
Je hebt gelijk, ik zit niet op te letten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zie Clint Eastwood, Lee van Cleef en Eli Wallach niet rondhuppelen in Once Upon A Time In The West.
Zelfs Wilson was vrij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:26 schreef Tem het volgende:
Cast away kwam wel in de buurt van complete fysieke vrijheid.
Niemand om rekening mee te houden, behalve Wilson.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:26 schreef Tem het volgende:
Cast away kwam wel in de buurt van complete fysieke vrijheid.
Daar heeft Papierversnipperaar een goede oplossing voor: iedereen een eigen community.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:18 schreef Tem het volgende:
Zonder overheid zouden mensen regels onderling wel opleggen ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:18 schreef Tem het volgende:
Leuk idee voor een reality-show.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:31 schreef Tem het volgende:
Alleen geestelijk was hij niet vrij door zijn herinneringen aan een samenleving. Eigenlijk hadden ze Php vanaf geboorte op zo'n eiland moeten droppen, bij wijze van experiment.
Wie?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:31 schreef Tem het volgende:
Eigenlijk hadden ze Php vanaf geboorte op zo'n eiland moeten droppen, bij wijze van experiment.
Dat denk ik ook, zo is het altijd geweest.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zonder overheid zouden mensen regels onderling wel opleggen ja.
Remy in the Blue Lagoon.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
Soort Truman show, maar dan zonder andere mensen.
Beide films die ik weer eens wil zien.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat je zomaar overal een huis kunt bouwen in die mad max wereld van je?
In het dierenrijk heb je inderdaad ook een pikorde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zo is het altijd geweest.
Leeuwen zijn de graaiers van de savanne.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In het dierenrijk heb je inderdaad ook een pikorde.
Smerige kapitalisten zijn het.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:48 schreef waht het volgende:
[..]
Leeuwen zijn de graaiers van de savanne.
En maar de hele dag luieren, lekker graaien.quote:
En jij werkt voor een joodse kapitalist.quote:
Satan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:04 schreef waht het volgende:
[..]
En jij werkt voor een joodse kapitalist.
Ik heb al een tijdje de grootste pret met deze.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:56 schreef Auti het volgende:
Hihi, ik heb een bouwpakket van een Eurocopter besteld.![]()
En als ik hem dan af heb dan zet ik hem bovenop mijn computer op 1 van de fanuitlaten, dan is het net een helipad en gaan de rotors ook nog draaien
Ik bij het zien van Morgan, uit Allen op de wereld, with a vengeance.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
Moest altijd een traanjte wegpinken bij het zien van Remy alleen op de wereld.
Acht minuten batterijtijdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje de grootste pret met deze.
Allen op de wereld, dat is niet echt Remy heh.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik bij het zien van Morgan, uit Allen op de wereld, with a vengeance.
Ik zit op Duitslandcorvee, dat verslapt altijd mijn kunde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Allen op de wereld, dat is niet echt Remy heh.
Vandaag ook nog tegen een collega gezegd dat ik voor hem hoopte dat de SP de grootste wordtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:18 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
Meer, meer, meer. Laat de arme maar stikken
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |