Ik mis de collectie opgezette eekhoorns.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijke foto's van Funda #82
Tem z'n nieuwe woonkamer.
Ahjah, de veruit superieure Nederlansche Arbeider.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:22 schreef waht het volgende:
De SP haat Afrikanen. Ze zien de Nederlandse kansarme als übermensch, de rest is minderwaardig.
0% belasting voor de werkenden en de werklozen kloppen maar bij familie aan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaag ook nog tegen een collega gezegd dat ik voor hem hoopte dat de SP de grootste wordtKrijgt ook veel te veel binnen voor zijn leeftijd
Ontwikkelingshulp is anti-liberaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:22 schreef waht het volgende:
De SP haat Afrikanen. Ze zien de Nederlandse kansarme als übermensch, de rest is minderwaardig.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:27 schreef betyar het volgende:
[..]
0% belasting voor de werkenden en de werklozen kloppen maar bij familie aan.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:35 schreef betyar het volgende:
Veltins...![]()
![]()
Lekker bier verkrijgbaar bij de Lidl.
Note!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:35 schreef remlof het volgende:
Het is geen weer voor blanken om te werken.
Echt welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker man, net als Bitburg, Küppers Kölsch, Warsteiner. Eigenlijk is elk Duits bier lekker.
Was er gister. Gelijk weer genoeg Lidl gezien voor een jaar. Wat een poepwinkels.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef remlof het volgende:
Ik ga ook maar weer eens bij de Lidl langs dit weekend.
Ik vind Warsteiner ook goor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker man, net als Bitburg, Küppers Kölsch, Warsteiner. Eigenlijk is elk Duits bier lekker.
Pauperwinkel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was er gister. Gelijk weer genoeg Lidl gezien voor een jaar. Wat een poepwinkels.
Ze kwamen bij de consumentenbond als beste prijs/kwaliteit voor groente hoorde ik vanmorgen.quote:
Als je van zoet bier houdt kan je inderdaad beter Heineken drinkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is het ook. De Duitsers hebben sowieso weinig lekkere pils.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |