Ruimt wel lekker opquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
Mooie mix: vrij wapenbezit in combinatie met een libertarische samenleving.
Die scene zat ook afgelopen zondag ook in Zomergasten met Henny Vrienten.quote:
Of in het VVD-hoofdkantoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:26 schreef waht het volgende:
Vrij wapenbezit in gemeentehuizen lijkt me een puik plan.
Dat ruimt inderdaad lekker op.
Ja, het zijn rare mensen die etatisten. Net gelovigen. Als hun bijbel wetboek iets niet meer verboden maakt gaat opeens iedereen elkaar afmaken. Zo werkt dat.quote:
Etatisten klinkt wel erg beschaafd. Het zijn gewoon bange mafketels met veel vijanden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, het zijn rare mensen die etatisten. Net gelovigen. Als hun bijbel wetboek iets niet meer verboden maakt gaat opeens iedereen elkaar afmaken. Zo werkt dat.
Nee, verwachten dat iedereen zich gedraagt omdat het eigendomsrecht heilig is, is lekker reëel bezig zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, het zijn rare mensen die etatisten. Net gelovigen. Als hun bijbel wetboek iets niet meer verboden maakt gaat opeens iedereen elkaar afmaken. Zo werkt dat.
Voor een off the road experience.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker handig wel, het asfalt voor je auto kapotschieten.
Sloten worden verboden! Niet meer nodig!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, verwachten dat iedereen zich gedraagt omdat het eigendomsrecht heilig is, is lekker reëel bezig zijn
Fiscalisten zullen extra bewaking nodig hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sloten worden verboden! Niet meer nodig!
Wat heb jij toch tegen fiscalisten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:34 schreef waht het volgende:
[..]
Fiscalisten zullen extra bewaking nodig hebben.
Dat verwacht ik zeker niet. Ik ben niet diegene met vertrouwen in anderen, ik wil ze daarom ook geen macht over mij geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, verwachten dat iedereen zich gedraagt omdat het eigendomsrecht heilig is, is lekker reëel bezig zijn
Waht houdt er niet van als rijkaards belasting ontduiken.quote:
Niets. Ik ga je ooit inhuren om vervolgens bij jou op kantoor The Office te kijken.quote:
Wat was het voor taart?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef eriksd het volgende:
Als echte fijnproever kreeg ik louter complimenten voor mijn taartkeuze.
Het gaat dan ook om de minst slechte variant. Politici die teveel geld declareren, daar kan ik mee leven. Een ander verhaal wordt als je door een bosjesman wordt beroofd omdat nergens meer politie is te bekennen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat verwacht ik zeker niet. Ik ben niet diegene met vertrouwen in anderen, ik wil ze daarom ook geen macht over mij geven.
Daarom moet ik altijd lachen als mensen zeuren als politici hun macht gebruiken ten nadele van zichzelf. Tsja, je hebt die macht goedgekeurd.
Mijn droom is om met andere partners in zo'n vergaderzaal te zitten, lampje aandoen, luxaflex dicht, beamer aan, ovenpopcorn en dan zo'n serie als NYPD Blue of The Office zelf in marathonvorm te bekijken. Heerlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef waht het volgende:
[..]
Niets. Ik ga je ooit inhuren om vervolgens bij jou op kantoor The Office te kijken.
Gelukkig gebeurt dat nu nooit en is de overheid de enige die bescherming zou kunnen bieden. Driewerf hoezee voor de politie en de overheid.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de minst slechte variant. Politici die teveel geld declareren, daar kan ik mee leven. Een ander verhaal wordt als je door een bosjesman wordt beroofd omdat nergens meer politie is te bekennen.
Een ding met aardbeien en een ding met caramel ofzo. Van de lokale banketbakker.quote:
Ah, we hebben dezelfde droom.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn droom is om met andere partners in zo'n vergaderzaal te zitten, lampje aandoen, luxaflex dicht, beamer aan, ovenpopcorn en dan zo'n serie als NYPD Blue of The Office zelf in marathonvorm te bekijken. Heerlijk.
En dan gewoon alles factureren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |