Het gaat dan ook om de minst slechte variant. Politici die teveel geld declareren, daar kan ik mee leven. Een ander verhaal wordt als je door een bosjesman wordt beroofd omdat nergens meer politie is te bekennen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat verwacht ik zeker niet. Ik ben niet diegene met vertrouwen in anderen, ik wil ze daarom ook geen macht over mij geven.
Daarom moet ik altijd lachen als mensen zeuren als politici hun macht gebruiken ten nadele van zichzelf. Tsja, je hebt die macht goedgekeurd.
Mijn droom is om met andere partners in zo'n vergaderzaal te zitten, lampje aandoen, luxaflex dicht, beamer aan, ovenpopcorn en dan zo'n serie als NYPD Blue of The Office zelf in marathonvorm te bekijken. Heerlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef waht het volgende:
[..]
Niets. Ik ga je ooit inhuren om vervolgens bij jou op kantoor The Office te kijken.
Gelukkig gebeurt dat nu nooit en is de overheid de enige die bescherming zou kunnen bieden. Driewerf hoezee voor de politie en de overheid.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de minst slechte variant. Politici die teveel geld declareren, daar kan ik mee leven. Een ander verhaal wordt als je door een bosjesman wordt beroofd omdat nergens meer politie is te bekennen.
Een ding met aardbeien en een ding met caramel ofzo. Van de lokale banketbakker.quote:
Ah, we hebben dezelfde droom.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn droom is om met andere partners in zo'n vergaderzaal te zitten, lampje aandoen, luxaflex dicht, beamer aan, ovenpopcorn en dan zo'n serie als NYPD Blue of The Office zelf in marathonvorm te bekijken. Heerlijk.
En dan gewoon alles factureren.
Mezelf tot de tanden bewapenen is natuurlijk een veel beter plan. Ik moet van gekkies zoals jij continu aanhoren dat vrijwel alles particulier is te regelen. Ik twijfel daar geen moment aan, maar ik heb geen trek om 3/4 van m'n leven bezig te zijn met het regelen van shit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurt dat nu nooit en is de overheid de enige die bescherming zou kunnen bieden. Driewerf hoezee voor de politie en de overheid.
Zit je dan in je pantserwagen naar je werk met 3 blaffers. En een lol dat je hebt. Soort Waterworld-tafereel zie ik voor me.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mezelf tot de tanden bewapenen is natuurlijk een veel beter plan. Ik moet van gekkies zoals jij continu aanhoren dat vrijwel alles particulier is te regelen. Ik twijfel daar geen moment aan, maar ik heb geen trek om 3/4 van m'n leven bezig te zijn met het regelen van shit.
De Israëlische beveiligingsindustrie tiert welig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mezelf tot de tanden bewapenen is natuurlijk een veel beter plan. Ik moet van gekkies zoals jij continu aanhoren dat vrijwel alles particulier is te regelen. Ik twijfel daar geen moment aan, maar ik heb geen trek om 3/4 van m'n leven bezig te zijn met het regelen van shit.
Haha, hier wil de gemeente op een stuk fietspad door de bosjes de straatverlichting uit laten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurt dat nu nooit en is de overheid de enige die bescherming zou kunnen bieden. Driewerf hoezee voor de politie en de overheid.
Onderweg naar werk een paar vuurgevechten. Gezellige boel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zit je dan in je pantserwagen naar je werk met 3 blaffers. En een lol dat je hebt. Soort Waterworld-tafereel zie ik voor me.
Ook leuk. Een legertje particuliere soldaten dat continu om je heen cirkelt. Schik voor tien!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef waht het volgende:
[..]
De Israëlische beveiligingsindustrie tiert welig.
Ik heb daar ook helemaal geen zin in, maar waarom ga je er vanuit dat je opeens alles zelf moet regelen? Voor bv. iets simpels als stroomleverancier ga je toch ook niet alle leveranciers langs maar ga je naar een vergelijkingssite.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha. Goed werk. Was er ook niet pas ergens een gemeente waar je met de buurt lantaarnpalen kon adopteren?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Haha, hier wil de gemeente op een stuk fietspad door de bosjes de straatverlichting uit laten.
Dat scheelt stroom en is beter voor de natuur. Bang hoeft de burger niet te zijn want als het helemaal donker is dan zien struikrovers u minder snel aankomen.
Ach, ik moet niets hebben van libertariërs. Vrijheid schmijheid.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook leuk. Een legertje particuliere soldaten dat continu om je heen cirkelt. Schik voor tien!
Oke, misschien dat dat nog meevalt. Maar dan bestaat er nog een trits praktische bezwaren die hier al 2.540.092 keer voorbij is gekomen. Laat dus maar verder.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb daar ook helemaal geen zin in, maar waarom ga je er vanuit dat je opeens alles zelf moet regelen? Voor bv. iets simpels als stroomleverancier ga je toch ook niet alle leveranciers langs maar ga je naar een vergelijkingssite.
Bovendien zijn bedrijven die al het geregel voor je uit handen nemen dan een gat in de markt.
Ahja, omdat jij een luie flikker bent is dwang een goed idee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, misschien dat dat nog meevalt. Maar dan bestaat er nog een trits praktische bezwaren die hier al 2.540.092 keer voorbij is gekomen. Laat dus maar verder.
Kut-anarchisten.
Goede film, misschien dat ik die weer eens opzet, is toch al zo'n 4 weken geleden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Die scene zat ook afgelopen zondag ook in Zomergasten met Henny Vrienten.
Dwangquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahja, omdat jij een luie flikker bent is dwang een goed idee.
Kut-etatisten.
Probeer jij eens een tijdje je belasting niet te betalen en kijk wat er gebeurt.quote:
Ohja, dat HEMA-taart gebeuren. De Nederlander kwam weer bij iedereen naar boven en 100-en taarten bestellen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Zijn gratis HEMA-taart, die had ie ingevroren voor een dag als deze.
Oeh, had er ook eentje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, dat HEMA-taart gebeuren. De Nederlander kwam weer bij iedereen naar boven en 100-en taarten bestellen.
Volgens mij heb ik 'm de laatste keer 10 jaar geleden gezien, in het Italiaansquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Goede film, misschien dat ik die weer eens opzet, is toch al zo'n 4 weken geleden.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm de laatste keer 10 jaar geleden gezien, in het Italiaans
Probeer jij een tijdje je huur niet betalen en kijk wat er dan gebeurt. In een 'vrije' wereld is net zo goed sprake van dwang. Die keuzes die je kunt maken zijn een illusie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Probeer jij eens een tijdje je belasting niet te betalen en kijk wat er gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |