betyar zou hierop reageren door te vragen hoe graag jullie elkaar penetreren.quote:
Is dat een vereiste om van begeleid wonen af te komen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ome Koos heeft een pannenkoekje met spek voor zichzelf gemaakt.
Een gebakken ei is afdoende.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Is dat een vereiste om van begeleid wonen af te komen?
Ze is het gewend om door jou nat gemaakt te worden.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze is het gewend om door jou nat gemaakt te worden.
Ik ga even een vriend van me het slechte nieuws vertellen.quote:
Hoi Geer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze is het gewend om door jou nat gemaakt te worden.
De verontwaardiging en verhuismeldingen zullen gigantisch zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
37 virtuele zetels voor de SP. Man o man, 12 september wordt echt een geweldige dag om te FOK!ken.
Ik ga dan naar de kroeg denk ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
37 virtuele zetels voor de SP. Man o man, 12 september wordt echt een geweldige dag om te FOK!ken.
Elio en Emile: nu al een legendarisch koppel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een klotecombinatie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga dan naar de kroeg denk ik.
Overigens voorspel ik een SP - PvdA - CDA - CU coalitie.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:44 schreef betyar het volgende:
Goed, ik ga mijn vrouw nat gooien, die ligt in de tuin te zonnen.
Met je lange gezicht in de kroeg zitten? Krijg een beetje het NL-Spanje WK 2010 gevoel, met als verschil dat ik dan de neutrale supporter ben, de SP'ers de Spanjaarden en de VVD'ers de Nederlanders.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga dan naar de kroeg denk ik.
Overigens voorspel ik een SP - PvdA - CDA - CU coalitie.
Nou vooruit:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja, jij moet "haar" eerst uit de verpakking halen.
Ik een lang gezicht? Wat kan het mij nou rotten of er een toptarief boven de 150k komt? Ik zit als het gaat om managementlagen, krampachtig vasthouden aan marktwerking en niet lullen maar poetsen geeneens zo heel ver van de SP soms.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met je lange gezicht in de kroeg zitten? Krijg een beetje het NL-Spanje WK 2010 gevoel, met als verschil dat ik dan de neutrale supporter ben, de SP'ers de Spanjaarden en de VVD'ers de Nederlanders.
Waarom ga je nou weer de pragmaticus uit lopen hangen? Ik wil menselijk leed zien. Echte tranen. Een verhaal!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik een lang gezicht? Wat kan het mij nou rotten of er een toptarief boven de 150k komt? Ik zit als het gaat om managementlagen, krampachtig vasthouden aan marktwerking en niet lullen maar poetsen geeneens zo heel ver van de SP soms.
Basisfilosofie van de VVD sluit het meest aan bij mijn opvattingen. Maar voor de rest beweeg ik mij vrij hybride door het politieke landschap. Zeker als ik bepaalde VVD'ers zie moet daar wat tegengas tegenover staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |