Met een fulltime baan erbij zeker niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ach, als zzp'er heb je weinig te verliezen.
Als ze naar vrijspreker of meervrijheid beginnen te verwijzen weet je ook wel weer hoe laat het isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Echt een van de weinige dingen die ik tegen youtube/het internet in het algemeen heb, daar doen die libertariërs in de dop namelijk hun ideeën op.
Daarom: Have fun!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met een fulltime baan erbij zeker niet.
Die moeten ze afschieten.quote:
Soms hebben ze wel goede stukjes hoor. Zoals die over de Europese landbouwsubsidies.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als ze naar vrijspreker of meervrijheid beginnen te verwijzen weet je ook wel weer hoe laat het is
Noemen ze hun youtube-filmpjes tegenwoordig al artikelen ja?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms hebben ze wel goede stukjes hoor. Zoals die over de Europese landbouwsubsidies.
Een groot deel van de artikelen zijn wel wat extreem en ze verliezen echt de realiteit uit het oog met Europa e.d.
Net konijnen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toch een stuk meer van die mafkezen dan 3-4 jaar geleden, heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Noemen ze hun youtube-filmpjes tegenwoordig al artikelen ja?
Dan is Karsu vergeten om het in haar nieuwsbrief te zetten.quote:
In welke context bedoel je dat?quote:
Ja, wat je normaal noemt. Artikelen van de Telegraaf zijn in dat opzicht ook normaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze hebben ook normale artikelen hoor.
Robin moet van z'n ouders om 23.00 uur thuis zijn. Hij is niet vrij.quote:
http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=611quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, wat je normaal noemt. Artikelen van de Telegraaf zijn in dat opzicht ook normaal.
Persoonlijke vrijheden? Veel mensen laten zich intimideren door hun chef/werkgever, zijn bang om hun mening te geven en durven niet om loonsverhoging te vragen. Vrijheid? Vrijheid is een lachertje hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In welke context bedoel je dat?
Ik vind dat we in Nederland heel vrij zijn. Over het algemeen zijn we best individualistisch en genieten we veel meer persoonlijke vrijheden dan in andere landen.
Piet gek aan het maken?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:08 schreef eriksd het volgende:
Jongens, luister nou naar mij, dan zit je altijd goed.
Ein Volk ein Ereich ein Führer?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:08 schreef eriksd het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:08 schreef eriksd het volgende:
Een baan is een vrijwillig contract tussen werknemer en werkgever.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Persoonlijke vrijheden? Veel mensen laten zich intimideren door hun chef/werkgever, zijn bang om hun mening te geven en durven niet om loonsverhoging te vragen. Vrijheid? Vrijheid is een lachertje hier.
Zonder werk geen leven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een baan is een vrijwillig contract tussen werknemer en werkgever.
Ach, die zijn niet eens zo libertarisch meestal. Vaak hebben ze meer een Europese blik en klinkt isolationisme heel redelijk en denken ze daarnaast dat Ron Paul ze gaat redden van de grote gemene corporatisten, "BigPharma", enzovoort.quote:
Ze hebben het zelfs over de Founding Fathers en wat die allemaal voor ons gedaan hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, die zijn niet eens zo libertarisch meestal. Vaak hebben ze meer een Europese blik en klinkt isolationisme heel redelijk en denken ze daarnaast dat Ron Paul ze gaat redden van de grote gemene corporatisten, "BigPharma", enzovoort.
Ga maar in het hoekje met de mensen met de minste realiteitszin staan, ja daar naast de libertariërs is nog wel een plekje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een baan is een vrijwillig contract tussen werknemer en werkgever.
Euristalin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga maar in het hoekje met de mensen met de minste realiteitszin staan, ja daar naast de libertariërs is nog wel een plekje.
Wat dat betreft staat deze nog wel op mijn lijstje van te lezen boeken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ze hebben het zelfs over de Founding Fathers en wat die allemaal voor ons gedaan hebben.
Klep dicht, proleet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef betyar het volgende:
[..]
En hier nog zo'n Josti die gelooft in vrijheid.
Jij bent eerder Beria, of Yezhov.quote:
Al wat nieuwe opdrachten binnen? Of bleef het bij dat kozijntje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Lukt het al een beetje? Een instrument bespelen met de stickertjes?
Te warm. Leuk he die vrijheid.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Al wat nieuwe opdrachten binnen? Of bleef het bij dat kozijntje?
Aan je postgedrag te zien...
Te makkelijk.
Met evenveel genoegen doe ik u kond van het verscheiden van hun bevelhebber.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Het verbaast me niet in het minst dat u genoegen schept in mijn onvermijdbare ondergang.
Ik lees: tis kut in de bouw.quote:
Meisje toch.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Lukt het al een beetje? Een instrument bespelen met de stickertjes?
Jouw kozijnen vallen onder de groep meubelmakerij? Oh dear...quote:
Hoi lieverd.quote:
Je moet eerst even leren wat "De Bouw" in volksmond betekent, dan pas je kanaal opentrekken. Goed?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jouw kozijnen vallen onder de groep meubelmakerij? Oh dear...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |