Dat ook ja. Laat ze er gewoon representatief uit zien op eigen kosten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vraag me vooral af of:
- De factuur wel betaald moet worden, dus of het geleverde wel aan de afspraken voldoet en zo ja of de gemeente wel een goed contract heeft gesloten en het in het vervolg juridisch wel voldoende hard speelt.
- Receptionisten een uniform aan zouden moeten en zo ja waarom.
Men zal de maat hebben opgenomen en de stofjes hebben laten zien.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vraag me vooral af of:
- De factuur wel betaald moet worden, dus of het geleverde wel aan de afspraken voldoet en zo ja of de gemeente wel een goed contract heeft gesloten en het in het vervolg juridisch wel voldoende hard speelt.
Waarom niet?quote:- Receptionisten een uniform aan zouden moeten en zo ja waarom.
Hehe, dat was me niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
En die kerel staat erbij alsof hij moet poepen, wel 100% gay zo te zien.
Alsof dat zou helpen, blijft spuuglelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef Ulx het volgende:
Slechte foto trouwens. Niet normaal wat een amateur die fotograaf. Mensen in donkere pakken fotograferen terwijl het licht van achter de mensen komt. Dan is er dus helemaal geen detail meer te zien.
Kranten willen geen echte fotografen meer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef Ulx het volgende:
Slechte foto trouwens. Niet normaal wat een amateur die fotograaf. Mensen in donkere pakken fotograferen terwijl het licht van achter de mensen komt. Dan is er dus helemaal geen detail meer te zien.
Hahahahahahaha, wat een slechte kleding zeg. Ik zou gewoon ontslag nemen als ik daar dagelijks in zou moeten verschijnen.quote:
Ik zie het liever op een goede, duidelijk foto voor ik mijn oordeel geef. Op deze foto valt niet veel te zien.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alsof dat zou helpen, blijft spuuglelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |