Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
heb ik regelmatig hoorquote:
quote:KG is nog steeds baas
firefox is helemaal bagger, daarom gebruik ik chrome safari is al helemaal een helquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij hebt mac os. Das ook een *nix variant. Firefox al geprobeerd?
Imac Macbook Ipodtouch en Ipod nano Iphone en Ipad hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
Ik heb een Iphone en das alles wat ik aan appels heb
Ik heb appels op de fruitschaal liggen... verder koop ik wel de identieke producten die minstens net zo goed zijn en waarvoor je niet twee keer zo veel betaalt alleen maar omdat het uit het fruitschap komtquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
Ik heb een Iphone en das alles wat ik aan appels heb
6 oktober ben ik jarigquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb een MacBookEn die heb ik eigenlijk niet meer open gedaan sinds ik een notebook van 200 euro heb gekocht
niks mis met de vormgevingquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik las 'iets moois', maar dan las ik de TT verkeerd, denk ik.
Zo bijzonder is die toch niet? Vergelijkbare producten van andere fabrikanten zien er bijna hetzelfde uitquote:
En praten die allemaal met elkaar?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Imac Macbook Ipodtouch en Ipod nano Iphone en Ipad hier
En dan wil je mijn oude macbook hebben?quote:
quote:
Daarom.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Imac Macbook Ipodtouch en Ipod nano Iphone en Ipad hier
uiteraard net zoals de koelkast en de magnetronquote:
nou dus?quote:
preciesquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo bijzonder is die toch niet? Vergelijkbare producten van andere fabrikanten zien er na een tijdje bijna hetzelfde uit.
Via dat schijthoereklotetyfusitunes denk ikquote:
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou dus?
als iemand een samsung tv heeft, samsung telefoon mp3 computer en tablet issie dan ook een fanboy? nee want daar let niemand op.
quote:De meldbank over de weigerbank van uw betalbanksopdracht van de rekenbank in de bank.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef DaMart het volgende:
Jezus, hoeveel banken hebben die spammers wel niet?.
[..]
nee hoor daar hoor je nooit iemand over. omdat het apple is gaan mensen meteen zeikenquote:
Jij LEEST die zooi ueberhauptquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Doe eens een quote van de hele mail
Zo ervaar jij het. Ik zeik ook op fanboys van niet-apple, maar dat zie je niet, of wil je niet zien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee hoor daar hoor je nooit iemand over. omdat het apple is gaan mensen meteen zeiken
Ik heb die spam net weggegooidquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Doe eens een quote van de hele mail
Ik zag die titel in de spammap zitten, die ik even leeg ging gooienquote:
en waarom zeik je op ' fanboys'?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo ervaar jij het. Ik zeik ook op fanboys van niet-apple, maar dat zie je niet, of wil je niet zien.
dus iemand die auto's op schaal spaart is ook een fanboy dus per definitie stom ?quote:
nee joh dat is wel heel kort door de bocht he?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus iemand die auto's op schaal spaart is ook een fanboy dus per definitie stom ?
Nou het ergste is eigenlijk als mensen treintjes hebben en een heel landschap in een kamer enzoquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus iemand die auto's op schaal spaart is ook een fanboy dus per definitie stom ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
wat is het verschil tussen dingen van apple sparen of samsung en een fanboy zijn of gelijk welk iets anders sparen? ik kvind het allemaal maar onzin en gezeikquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee joh dat is wel heel kort door de bocht he?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nou het ergste is eigenlijk als mensen treintjes hebben en een heel landschap in een kamer enzodat is dan ook een fanboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
[..]
Nou het ergste is eigenlijk als mensen treintjes hebben en een heel landschap in een kamer enzogelukkig is de zolder bezet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Wel een lieve fanboy danquote:
Is het ook..quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen dingen van apple sparen of samsung en een fanboy zijn of gelijk welk iets anders sparen? ik kvind het allemaal maar onzin en gezeik
dat wou ik gwn ff horen jaquote:
[..]
Nou het ergste is eigenlijk als mensen treintjes hebben en een heel landschap in een kamer enzoDat heet een hobbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Net als meerdere apple producten hebben zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Omdat de meeste van hen, dus niet allemaal, maar wel de meeste, mij hun troep willen opdringen. Alsof ik niet zelf een mening kan hebben van wat ik mooi, handig, praktisch, fijn, etc. vind.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Net als meerdere apple producten hebben zeker
Nee, dan ben je gewoon een dief van je eigen portemonneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De PI helpt een boelquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon een dief van je eigen portemonnee.
mja dat doen bepaalde windowsgebruikers ook hurquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat de meeste van hen, dus niet allemaal, maar wel de meeste, mij hun troep willen opdringen. Alsof ik niet zelf een mening kan hebben van wat ik mooi, handig, praktisch, fijn, etc. vind.
Ja psies datquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat de meeste van hen, dus niet allemaal, maar wel de meeste, mij hun troep willen opdringen. Alsof ik niet zelf een mening kan hebben van wat ik mooi, handig, praktisch, fijn, etc. vind.
Nou ja, bij Apple betaal je een toeslag voor de naam, dus het is gewoon te duur voor wat je voor je geld krijgt. En als andere fabrikanten dan gelijkwaardige producten hebben voor een normale prijs, dan is de keus snel gemaaktquote:
Klopt. Studiegenoot van me is windowsfanboy op het irritante af. Spamt mn mailbox vol bij elke microshit release, dringt me windows op, etc. Klootviool.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mja dat doen bepaalde windowsgebruikers ook hur
valt opzich redelijk mee hurquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja psies dat![]()
Ik vind apple mooi, echt mooi design en zulks maar tering het is rete duur.. en dan als je iets van een appje wil op je telefoon moet je nog meer geld gaan neertellen ook.. en dan dat itunes is ook zo'n verschrikkelijk programma....
Maar verder niks mis mee hoor
Eens met deze marmotten/tuinkabouterfanboyquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, bij Apple betaal je een toeslag voor de naam, dus het is gewoon te duur voor wat je voor je geld krijgt. En als andere fabrikanten dan gelijkwaardige producten hebben voor een normale prijs, dan is de keus snel gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
preciesquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Studiegenoot van me is windowsfanboy op het irritante af. Spamt mn mailbox vol bij elke microshit release, dringt me windows op, etc. Klootviool.
het heeft wel als voordeel dat er in de app-store maar 1 virus ooit is gevonden tegen veel in de android-marketquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja psies dat![]()
Ik vind apple mooi, echt mooi design en zulks maar tering het is rete duur.. en dan als je iets van een appje wil op je telefoon moet je nog meer geld gaan neertellen ook.. en dan dat itunes is ook zo'n verschrikkelijk programma....
Maar verder niks mis mee hoor
Ik ken iemand die probeert me steeds koffie op te dringen. Ook zo irritant... en dan spreekt hij ook nog half Vlaams die Venlonaarquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Studiegenoot van me is windowsfanboy op het irritante af. Spamt mn mailbox vol bij elke microshit release, dringt me windows op, etc. Klootviool.
Neem een apple laptop en een laptop van een willekeurig merk met dezelfde overeenkomsten en je bent dubbel zo duur uit met applequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
valt opzich redelijk mee huren ja voor sommige apps moet je betalen op iphone maar lang niet voor alles
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb de kachel op acht graden gezet maar het wil maar niet kouder wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb mijn macbook via slim gekochtquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem een apple laptop en een laptop van een willekeurig merk met dezelfde overeenkomsten en je bent dubbel zo duur uit met apple
Ik vind het duur
Neem nog een bakjequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken iemand die probeert me steeds koffie op te dringen. Ook zo irritant... en dan spreekt hij ook nog half Vlaams die Venlonaar.
Virussen die voor Apple worden geschreven zijn dus beter te verbergen dan die voor Android? Dat vind ik nou niet bepaald een geruststellende gedachte. Dan klinkt Android toch veiliger, als die virussen wel gevonden wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het heeft wel als voordeel dat er in de app-store maar 1 virus ooit is gevonden tegen veel in de android-market
Ja dan heb je mazzel, mijn zwager werkt bij bij de applestore maar als willekeurig iemand krijgt niet standaard iedereen kortingquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb mijn macbook via slim gekocht+ korting omdat papa in het onderwijs werkt dus heb ik nooit last van gehad, zelfde verhaal met mijn imac. Iphone gratis bij abonnement. Ipad gewonnen bij ontwerpwed. Ipod gekregen
duur is het welmaar ik vind het prettig
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net van het strand af met bier enzo
Ik heb maar doorgezapt naar Veronicaquote:Batman begins
Zoon van goldfinger1963 O+
Net begonnen ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
SorryNet van het strand af met bier enzo
[..]
Ik heb maar doorgezapt naar VeronicaBatman begins
Nee foutjequote:
die was van de week ook alquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
SorryNet van het strand af met bier enzo
[..]
Ik heb maar doorgezapt naar VeronicaBatman begins
joah dan is het idd duur . Ja ik had mazzel omdat ik toen student was, maar ik moest het ook aanschaffen voor die opleiding ( niet alles natuurlijk ) 1 computer was zatquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan heb je mazzel, mijn zwager werkt bij bij de applestore maar als willekeurig iemand krijgt niet standaard iedereen korting
dus dan nog is het duur
Nee foutjequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee foutje![]()
Nu Superman Returns, zometeen Batman begins
neem er nog 1quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee foutje![]()
![]()
Nu Superman begins, zometeen Batman Forever
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
edit: Nu dus Superman Returns, zometeen Batman Forever![]()
reclame dus even een peukquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb maar naar Rambo IV gezapt, misschien gaat het zometeen beter
Strak plan. En een biertje, volgens mij kom ik vocht tekortquote:
Douche zequote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Strak plan. En een biertje, volgens mij kom ik vocht tekort
[..]
Douche ze![]()
Geeefquote:
kapiteinquote:
Ik wilde net ook buiten gaan zitten ja, maar dat is in je eentje ook zoietsquote:
Neem je laptop/telefoon meequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde net ook buiten gaan zitten ja, maar dat is in je eentje ook zoiets. Saai
.
Waar ik wilde gaan zitten is geen wifi #fwp.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neem je laptop/telefoon mee
Hoeveel tuin heb je wel niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar ik wilde gaan zitten is geen wifi #fwp.
Hier verderop hadden wat mensen een erg vermakelijk gesprek netquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde net ook buiten gaan zitten ja, maar dat is in je eentje ook zoiets. Saai
.
40 meter lange tuinquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoeveel tuin heb je wel niet?
Ik zit ook buiten. Met een biertje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
Mensen afluisterenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier verderop hadden wat mensen een erg vermakelijk gesprek net.
Dat is wel vervelend, die jagen je altijd naar binnen jaquote:Ik word alleen een beetje opgevreten door de muggen nu.
Haan en ik morgen ookquote:
Ja dan zou ik ook binnen gaan zitten in plaats van dichter bij huisquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
40 meter lange tuin. En ik wilde net helemaal achter in de tuin gaan zitten
.
werkerquote:
Autistenlogicaquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja dan zou ik ook binnen gaan zitten in plaats van dichter bij huis
ik ook zoquote:
Kijk ze.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga filmpje kijken op de laptop![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga filmpje kijken op de laptop![]()
![]()
Dat is irritantquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:11 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen![]()
Midden in de nacht wakker worden van kramp in je kuit
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 26-07-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 34 Moeraskat
02 29 Kaat38
03 26 Toekito
04 25 KapiteinGasthof
05 24 MPG
05 24 wel.o.k
07 22 DaMart
07 22 LovelyLady
09 19 JJH
10 16 chufi
11 15 goldfinger1963
12 12 Muck
13 07 Pheno
13 07 Solique
13 07 RockNijntje
16 06 douche-eendje
17 05 Bos81
17 05 Hungry_Joe
19 04 Barreltje
20 03 Pien85
20 03 Dr_Flash
22 02 Ladylike
23 01 _F.U.B.A.R_
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
quote:
ik dacht dat je gewoon raar bentquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik had vermoedelijk gister een zonnensteek of zoiets
gadver rugpijn, ik ben een paar maanden terug door mijn rug gegaan en wist direct: dit is foute boel!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
toch maar een pilletje tegen de rugpijn pakken
het was druk gister op werkquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, bloed geprikt en nu maar weer afwachtenik vind wel wat het is maar wat kunnen ze eraan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vind wel wat het is maar wat kunnen ze eraan doen?SymptoombestrijdingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En ik ben gewoon vruchtbaar, sterker nog als ik zou willen kan het nu want rechts staat een ei te springen
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, bloed geprikt en nu maar weer afwachtenHopen dat het goed uitvalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuiterend-Eendjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Symptoombestrijding. En ik ben gewoon vruchtbaar, sterker nog als ik zou willen kan het nu want rechts staat een ei te springen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:
Gelukkig wel ja, hahaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:17 schreef Barreltje het volgende:
ahh DE.. balen!
en aan de andere kant kan je het ok wee rniet alssoort van anticonceptie gebruiken want je bent toch wel vruchtbaar
hoe heeft de anticonceptie dan effect er op? ivm de hormaaon schommelingen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, hahaScheelt in de toekomst een hoop gezeur. Krijg nu iig goede anticonceptie en aan de hand van mn bloedwaarden evt. nog extra medicatie tijdelijk
Wel beter dat je nu duidelijkheid hebt en dat je er goede anticonceptie en evt medicatie voor gaat ontvangen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, hahaScheelt in de toekomst een hoop gezeur. Krijg nu iig goede anticonceptie en aan de hand van mn bloedwaarden evt. nog extra medicatie tijdelijk
nog niet uitgeleerdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das weer eens wat anders dan een fitewall kraken he??![]()
al uitgeleerd? mag je al aan het werk?
goed te behandelen dusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Symptoombestrijding. En ik ben gewoon vruchtbaar, sterker nog als ik zou willen kan het nu want rechts staat een ei te springen
De anticonceptie heeft vooral effect op de bijkomende klachten (overbeharing, acne, overgewicht e.d.). En extra medicatie is om een evt te hoog testosteron omlaag te gooien. Mannenhormonen, gaat heenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe heeft de anticonceptie dan effect er op? ivm de hormaaon schommelingen?
en die extra medicatie, kan die dan dat doen "oplossen"
ik weet helemaal niks van cyctes
Wel zo makkelijk om zelf in het MCA te werken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De anticonceptie heeft vooral effect op de bijkomende klachten (overbeharing, acne, overgewicht e.d.). En extra medicatie is om een evt te hoog testosteron omlaag te gooien. Mannenhormonen, gaat heen![]()
Vanmiddag maar even in Xcare kijken of mn labresultaten er al zijn. Wat nou wachten tot volgende week
Zeker. Kortere wachttijden, zelf je uitslagen opvragen en altijd aardig personeelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk om zelf in het MCA te werken.
Perfect geregeldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zeker. Kortere wachttijden, zelf je uitslagen opvragen en altijd aardig personeel
korting is al helemaal relaxtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En medewerkerskorting op bepaalde behandelingen
meer pillenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck![]()
de pillen willen niet echt goed werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Goed je rust pakkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck![]()
de pillen willen niet echt goed werken
Zo te lezen bied dat weinig uitdaging voor wok als er gezegd wordt dat het redelijk simpel te hacken is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:01 schreef douche-eendje het volgende:
Zeg wok, pas maar op. Nog even en ze willen je overal![]()
'Hackers kunnen luchtverkeersleiding neppen'
dat ga ik dus vandaag zeker doenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meer pillenom de 2 uur maar 1 pakken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
hey, hij leeftquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Pien, Pien, ken je toevallig een goede schoenenwinkel in Amstelveen?
Goedemorgen trouwens
In LIF gok ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:34 schreef Barreltje het volgende:
eehm ..![]()
mezelf net overlaten halen om met zuslief mee te gaan om plasma donor te worden..
as dinsdag medische kuring!![]()
waar is dat bloed donor topic ook al weer te vinden?![]()
Bloed geven #21quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:34 schreef Barreltje het volgende:
eehm ..![]()
mezelf net overlaten halen om met zuslief mee te gaan om plasma donor te worden..
Ook al donor, straks half KSCquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:34 schreef Barreltje het volgende:
eehm ..![]()
een junior met ervaring.....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:56 schreef Solique het volgende:
Net gebeld, 1 bedrijf heeft afgehaakt omdat ze een junior met meer ervaring zoeken.
Ze zoeken zeker een junior met 10 jaar ervaring of zo.
Zowat overal zou dat een medior of misschien senior heten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een junior met ervaring.....
ja, nee, logisch
bij ons heet dat een medior
De vrijdag is nog niet voorbijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:50 schreef douche-eendje het volgende:
4/5 bloeduitslagen zijn bekend, maar de belangrijkste staat er nog niet in. Gemeen
Lunch op en als toetje heeft collega chocola en aardbeien meegenomen. Nomnomnom
Een karige lunch MPGquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:54 schreef MPG het volgende:
Den lunch zit er weer in. Kom minestronesoep en twee MPG-burgers XL.
Vegapaté, ik krijg er spontaan honger vanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:55 schreef douche-eendje het volgende:
Hier 2 broodjes met vegapaté en komkommer. En een appel.
JAAAAAAAAAAAAAA, er lebt noch, er lebt noch, er lebt noch...quote:
Jaja, vastquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Vegapaté, ik krijg er spontaan honger van
Wordt er een liedje over mij gepost, kan ik het niet verstaanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA, er lebt noch, er lebt noch, er lebt noch...
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik werd aangekeken door een konijn met vleugels tijdens het eten.
[ afbeelding ]
Blij dat ik een foto heb, in een ander topic vroegen ze al wat ik geslikt/gesnoven/gespoten/gelikt/gerookt hadquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dat scheelt zeker een hoop.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:18 schreef douche-eendje het volgende:
Geen gezeur met enge heftige medicatie
quote:
Handigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:30 schreef Solique het volgende:
Mag ik mensen slaan![]()
Maak je een afspraak voor een solli op een vestiging in A'dam, krijg je een bevestiging voor een andere vestiging alsof ik de andere kant van Nederland ga halen in 15 minuten.![]()
Wat is het voor een dag
En dan te bedenken dat de afspraak via de telefoon gemaakt isquote:
Koenquote:
Vakantie is heerlijk, Duitsland was erg leuk, cruise geweldig. Nu deel 3 nogquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:49 schreef Solique het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de afspraak via de telefoon gemaakt is
Nu mail terug gehad dat er dan miscommunicatie is geweest en dat ik maar mag aangeven wanneer ik die andere vestiging zou kunnen halen omdat ze geen gesprekken voeren in de vestiging vlakbij A'dam. Waarom noem je die vestiging dan ook.
[..]
Koen
Vakantie goed te doen?
Klinkt nu al als een geslaagde vakantiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vakantie is heerlijk, Duitsland was erg leuk, cruise geweldig. Nu deel 3 nog
Wat een gedoe man met die sollicitatie.......
Geniet van de rest van je vakantiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:56 schreef Koen66 het volgende:
Lang leve gratis WiFI bij McDonalds
We rijden zo verder
Thanksquote:
Dat merken wij dan vanzelfquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks. Als ik weer eens ergens gratis wifi zie dan roep ik wel weer wat, anders 4 of 5 augustus terug
¤
Veel plezier as zaterdag op de zwolle meet
Val wel zowat in slaap op werkquote:
Echt net nadat ik dat had getypt een sev. 2 op een oude HP9000 bak.quote:
Nee hoorquote:
Hier is de temperatuur wel aangenamer geworden: 23 graden op balkon nuquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het begint bewolkt te worden en benauwd. Terwijl het vanmorgen nog zo'n fijn weer was.
Brrrr. Koud manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is de temperatuur wel aangenamer geworden: 23 graden op balkon nu.
En broeierig inderdaad.
Het was van de week tenminste heel even zomerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koud? Nee man, dit is lekkerder dan die saunatemperaturen van rond de 30 graden van de week.
Aan het Zeeuwse strand vond ik het wel lekker, al lijk ik nu wel op een kreeftquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koud? Nee man, dit is lekkerder dan die saunatemperaturen van rond de 30 graden van de week.
Precies op de werkdagen jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was van de week tenminste heel even zomer![]()
.
Op werk merk ik niks van het weer, daar is het altijd koud. Tenzij ik naar buiten moet om containers te kiepen oid. Dan is het naaiend warm in je winterjasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Aan het Zeeuwse strand vond ik het wel lekker, al lijk ik nu wel op een kreeft
Maar daar verkoelt de wind je zo lekker. Thuis/op het werk is het idd kut.
Das bijna voorbij, morgen weer werkwerkwekr.quote:
Waar blijft dat ijs trouwensquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das bijna voorbij, morgen weer werkwerkwekr.
Nee joh, werkwerkwerk was de afgelopen dagen, nu is het weekend!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das bijna voorbij, morgen weer werkwerkwekr.
Werkwerkwekr was van maandag t/m donderdag. Vandaag is weekend, morgen is weer gewoon werkwerkwekr hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee joh, werkwerkwerk was de afgelopen dagen, nu is het weekend!
Wat voor schoenen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:08 schreef STING het volgende:
[..]
Pien, Pien, ken je toevallig een goede schoenenwinkel in Amstelveen?
Goedemorgen trouwens
Ja hoor, je moet alleen even weten waar je moet kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:46 schreef STING het volgende:
[..]
Really? Heb er al een keer rondgelopen, maar niets kunnen vinden
Is goed, gezellig
Klinkt goed, spreken we binnenkort even wat af.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja hoor, je moet alleen even weten waar je moet kijken![]()
Zit (buiten 't centrum) een winkeltje dat een enorme collectie van Bommels heeft... Maar in het centrum zit ook genoeg
Leukquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:53 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt goed, spreken we binnenkort even wat af.
Ja, er wordt tegenwoordig aardig weinig vergoedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn hemel, wat een gedoePil kost 35 euro voor 3 maanden en natuurlijk krijg je er niks voor vergoed. Ja, alleen in het meest uitgebreide pakket a 35 euro per maand bovenop de premie die ik toch al betaal
Maar ach. Eerst maar eens 3 maanden proberen, dan zie ik wel weer verder.
Maar eens kijken eind dit jaar naar een verzekering die het wel vergoed, gedoe.
Ik weet ook niet welke flapdrol dit verzonnen heeftquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, er wordt tegenwoordig aardig weinig vergoed
Altijd wel een gedoe met medicijnen en alle extra dingen, bijna niets wordt meer standaard vergoedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn hemel, wat een gedoePil kost 35 euro voor 3 maanden en natuurlijk krijg je er niks voor vergoed. Ja, alleen in het meest uitgebreide pakket a 35 euro per maand bovenop de premie die ik toch al betaal
Maar ach. Eerst maar eens 3 maanden proberen, dan zie ik wel weer verder.
Maar eens kijken eind dit jaar naar een verzekering die het wel vergoed, gedoe.
Neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef Pien85 het volgende:
Had iemand hier al gezegd dat HJ jarig is?
Je was toch al aan het rondkijken voor wat anders?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, vandaag was in ieder geval een prima dag om te beseffen dat ik volgend jaar wellicht niet meer bij IZZ zit. Zorgverzekeraar voor de zorg, nou het is te merken
Zag het op FBquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef Pien85 het volgende:
Had iemand hier al gezegd dat HJ jarig is?
Oh bluhquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Baan maandag kwijt geraakt..ontslagen
Ja hoor, maar nu helemaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Solique het volgende:
Tuinbonen met sla, aardappels en een slavink
[..]
Je was toch al aan het rondkijken voor wat anders?
Niet meer dan logischquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:34 schreef wel.o.k het volgende:
Gefeliciteerd HJHungry_Joe, vriendje van Pien, post hier wel eens mee, de laatste tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nu je het zegt...quote:
Thanks!quote:
Ja, da's waar ook. Niets is meer geheim!quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:34 schreef wel.o.k het volgende:
Gefeliciteerd HJDank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben geen eh, verkering of iets hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hungry_Joe, vriendje van Pien, post hier wel eens mee, de laatste tijd.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
HJ is niet vriendjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hungry_Joe, vriendje van Pien, post hier wel eens mee, de laatste tijd.
Toch wel? Komt vast omdat ik een tuin heb waar nogal wat werk in te verzetten valt.quote:
En omdat je kooktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Toch wel? Komt vast omdat ik een tuin heb waar nogal wat werk in te verzetten valt.
De liefde van de man vrouw gaat door de maagquote:
En afwast...quote:
Pffff. Denk ik eens iets simpel uit te leggen, is het weer één of andere ingewikkelde constructiequote:
Dat is zeker zo jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
De liefde van de man vrouw gaat door de maag.
Omdat je nee zegt als ik vraag of ik moet helpen!quote:
Niks ingewikkelds aan toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Pffff. Denk ik eens iets simpel uit te leggen, is het weer één of andere ingewikkelde constructie.
OK ok ok.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is zeker zo ja
[..]
Omdat je nee zegt als ik vraag of ik moet helpen!
[..]
Niks ingewikkelds aan toch?
Volgens Pien. Ik denk alleen wel dat er genoeg fokkers zijn die die mening niét delen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
OK ok ok.
"HJ is lief, aldus Pien", zo dan?
"HJ is meestal lief, aldus Pien"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
OK ok ok.
"HJ is lief, aldus Pien", zo dan?
Nee, kloptquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, da's waar ook. Niets is meer geheim!
Alles wat met/via/door Fok! te maken heeft is toch ingewikkeld, weet je dat nu nog nietquote:
Miniquote:
Ja, regende niet lang genoeg ook al komt er af en toe nog wel regen voorbij.quote:
Jep.quote:
Wou dat ik dat konquote:
Auto in de prakquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wou dat ik dat kon![]()
Loop al heel de dag te stressen met dingen regelen omdat de auto in de prak zit.
Niet echt tof wat daar bij komt kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |