Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik had alleen maar gezeur en kreeg met handtekening van God pas medicatie. En nog maar genoeg tot die pino terug is. En aangezien die apotheek alleen kantoortijden open isquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft prima vervangers hoor dus als ik het nodig heb kan ik gewoon terecht
LoLaquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij is 3 weken vrij
[..]
MoPG![]()
Is de miljoenenlijn leuk voor de kids?Zit in simpelveld
Ja daarom.. zitten vlak in de buurt met de vakantiequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
LoLa![]()
Volgens mij wel, stoomtrein enzo...
Wel koffie toch?quote:
`Ja wel hoor, maar nu even niet.quote:
Dan niets mis mee en mag je hier posten.quote:
Cup a soep reclame?quote:
Ik denk ik leg 'm even uit voordat ik als een botte lul bekend kom te staan.quote:
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk ik leg 'm even uit voordat ik als een botte lul bekend kom te staan.
Althans, een nog bottere lul
ff knuffelen?quote:
quote:
Sjors!quote:
Knuffelenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor
[..]
ff knuffelen?
Hmm das misschien wel een voordeel of niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:52 schreef Solique het volgende:
Kan wel misbruik van het gesprek gaan maken omdat ik bij een tussenbedrijf mag praten, het bedrijf waar het voor is (vertelden ze al via telefoon gelijk (prutsers) ) heb ik al gewerkt en ken nog genoeg mensen daar.
Douche-zequote:
Als ik weet voor welke afdeling en functie ze mensen zoeken kan ik na het gesprek via mijn contacten kijken of ik niet direct bij dat bedrijf naar binnen kan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
Hmm das misschien wel een voordeel of niet?
klinkt goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ik weet voor welke afdeling en functie ze mensen zoeken kan ik na het gesprek via mijn contacten kijken of ik niet direct bij dat bedrijf naar binnen kan.
Tenzij de functie echt iets is wat mij niets lijkt.
Zekerquote:
Niet jouw probleem tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
Geen slimme actie van het tussenbedrijf, kan ze evt een commissie kosten.
Nee, vind het wel mooi.quote:
mijn werkgever moest bij deze opdracht tekenen dat ze mij niet aan het concurentie beding houdenquote:
Mijn huidige contract bezit/bezat ook een concurrentie beding, maar deze is door mijn werkgever inactief gezet omdat ze willen meewerken zodat ik een andere baan kan vinden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn werkgever moest bij deze opdracht tekenen dat ze mij niet aan het concurentie beding houden
mijn werkgever mopperde eroverquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn huidige contract bezit/bezat ook een concurrentie beding, maar deze is door mijn werkgever inactief gezet omdat ze willen meewerken zodat ik een andere baan kan vinden.
Hebben ze wel gedaan de laatste jaren, al paar keer bij een project gezeten dat ze mij wilden overnemen maar niet wilden afkopen.quote:
Geniet er van en welterusten Lovelyquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik spring ook onder de douche en daarna lekker tukken![]()
Slaap lekker liefjens
ik moet het nog zien, eerst maar eens inwerken en dan zie ik wel weer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Hebben ze wel gedaan de laatste jaren, al paar keer bij een project gezeten dat ze mij wilden overnemen maar niet wilden afkopen.
[..]
Welterusten Lovely![]()
Ik ga sowieso wat anders doen dus zie het allemaal wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet het nog zien, eerst maar eens inwerken en dan zie ik wel weer.
ik weet nu al dat ik het hacken ga missen.
of niet maar dan wordt een VOG lastiger te krijgen
Welterusten alvast wokquote:
hoofdpijn Bos? Te lang in de zon gezeten misschien?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik keek net in de spiegel en volgens mij hebben houthakkers zich neergestrekken aan de bovenrand van mijn voorhoofd![]()
![]()
Brainzzzzz...quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik keek net in de spiegel en volgens mij hebben houthakkers zich neergestrekken aan de bovenrand van mijn voorhoofd![]()
![]()
Nee, ze zagen mijn haar erafquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
hoofdpijn Bos? Te lang in de zon gezeten misschien?
Zagen nog wel, je gaat voor een blockheadquote:
Ik ben cryptisch bezigquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zagen nog wel, je gaat voor een blockhead?
Trusten.. zal ik de wacht maar over nemen dan.. of ook gaan slapen.. hmzzquote:
Trusten Toekquote:
Ik snapte het hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben cryptisch bezig![]()
![]()
![]()
Men spreekt toch wel eens van een bos haar, nou gezien mijn nick en mijn naderende kaalheid/of het verschuiven van de haargrens vond ik dit wel een leuke woordspeling.
Dat is wel een hele erge fout, vooral in zulke landenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Hebben jullie de blunder bij de OS (ja sommige sporten zijn al bezig) al meegekregen. Bij het voorstellen bij de speelsters van het voetbalelftal van Noord-Korea lieten ze naast de spelers de ZUID-koreaanse vlag zien. De wedstrijd is dus ietsjes later begonnen dan gepland
en ik ben slapen
iets later? een uur man!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Hebben jullie de blunder bij de OS (ja sommige sporten zijn al bezig) al meegekregen. Bij het voorstellen bij de speelsters van het voetbalelftal van Noord-Korea lieten ze naast de spelers de ZUID-koreaanse vlag zien. De wedstrijd is dus ietsjes later begonnen dan gepland
en ik ben slapen
Dat ietsjes was om aan te geven dat het wel meer was dan een beetje.. Sarcastische ironische tonen werken nu eenmaal minder in geschrift.. Trustequote:Op woensdag 25 juli 2012 22:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
iets later? een uur man!
Oh ik was naar bed![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:34 schreef Bos81 het volgende:
en ik ben slapen
Wat hebben jullie gegeten?quote:
BBQ met chocolade fondue als toetje!quote:
Waarom was ik niet uitgenodigdquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
BBQ met chocolade fondue als toetje!![]()
omdat er DAN niet genoeg was geweestquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat er DAN niet genoeg was geweest
Ik ga ijsjes halen. Wil je er ook één?quote:
Is goed, wel twee dan. Bezorg je in Veldhoven?quote:
Eén voor jou en één voor Haan dan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is goed, wel twee dan. Bezorg je in Veldhoven?
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Eén voor jou en één voor Haan dan.
En ik bezorg, mits jullie effe van die zolderkamer afkomen.
Meer dan jij denkt, sisquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook.
En wat weet jij allemaal![]()
.
Lezen Fles, lezenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel. En jij vliegt er ook in kleine![]()
Chauffeusequote:
Kan je beter op een stilstaand bed doen hoor.quote:
Daar weet jij nog helemaal niks van, jongedamequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan je beter op een stilstaand bed doen hoor.
Misschien anticipeer ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar weet jij nog helemaal niks van, jongedame...
nog welquote:
En dan heb je gewoon vakantie ... Ik ben gewoon weer om 7:30 of zo op mn werk....quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog wel
zo maar eens gaan pitten morgenvandaag er vroeg eruit om een beetje op tijd aan de zee te zijn
dan sta ik pas op en dan rustig ontbijtenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan heb je gewoon vakantie ... Ik ben gewoon weer om 7:30 of zo op mn werk....
Ja de uren die je meestal doet ...\]quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan sta ik pas op en dan rustig ontbijten
ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de uren die je meestal doet ...\]
\.Maar goed ik ga er van tussnem
Dat voordeel heb je in de slaajfabriek ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:31 schreef chufi het volgende:
Voordeel van werken op een datacenter is wel dat er overal koeling is
7 uur hier. En er is vast iemand die nog eerder dan ik begint!quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan heb je gewoon vakantie ... Ik ben gewoon weer om 7:30 of zo op mn werk....
Jep. 6.30 hier.quote:Op donderdag 26 juli 2012 05:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
7 uur hier. En er is vast iemand die nog eerder dan ik begint!
Daarom!quote:
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 25-07-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 72 Toekito
02 34 Solique
03 31 DaMart
04 26 LovelyLady
04 26 Muck
06 24 MPG
07 21 goldfinger1963
08 19 Dr_Flash
09 18 wel.o.k
10 16 Pheno
11 15 kanovinnie
12 13 RockNijntje
13 12 Barreltje
14 11 KapiteinGasthof
15 10 douche-eendje
16 07 Bos81
17 06 Moeraskat
18 04 JJH
18 04 PeZu
20 03 Barretje80
21 01 JoeBravo
21 01 _F.U.B.A.R_
21 01 chufi
21 01 Knetterkrankjorum
21 01 Pien85
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
solquote:
gfquote:
doe ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:18 schreef Solique het volgende:
[..]
gf
Ben al 2 uur wakker.
Geniet er van
Wat een erg leven heb je tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe ik ook![]()
zo even snel douchen en dan maar eens richting de zee rijden
Batsen, kuilen graven. Hij lijkt wel een Duitser!quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Batsen, kuilen graven. Hij lijkt wel een Duitser!
Toch nog 26quote:
SpamMuckquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Toch nog 26
Het was echt rustig op het werk
Kloptquote:
haal ff wat bruin brood bij Lakerveld dan voor mij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
En nu is het ook behoorlijk rustig...
Ik ben in Utrecht nu hequote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
haal ff wat bruin brood bij Lakerveld dan voor mij.
Lakerveld brood met oude kaas van de lidl
Hier mueslibol met geitenkaas, alfalfa, notenpasta en radijs en daarbij een bak kwark.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
haal ff wat bruin brood bij Lakerveld dan voor mij.
Lakerveld brood met oude kaas van de lidl
waar is hier?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier mueslibol met geitenkaas, alfalfa, notenpasta en radijs en daarbij een bak kwark.
Nou ja, niets, niets....quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef Toekito het volgende:
Snap dat je op werk ben maar er is niks te doen
dat is wel klote. Ik kan een grap maken maar doe het niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou ja, niets, niets....
Weinig op het moment, omdat het systeem plat ligt
Asbest in de server?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel klote. Ik kan een grap maken maar doe het niet.
paspoort is daar niet geldig. Laat maarquote:
ons lekker maken met een grap en dan niet doen, blij maken met een dooie vis noemen ze dat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel klote. Ik kan een grap maken maar doe het niet.
woon jij of ik in het buitenland?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
paspoort is daar niet geldig. Laat maarpak zelf wel brood.
Iemand dood maken met een blije mus zeg ik altijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ons lekker maken met een grap en dan niet doen, blij maken met een dooie vis noemen ze dat.
die heb ik trouwens hier al gezien achter ons huis.
Mus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ons lekker maken met een grap en dan niet doen, blij maken met een dooie vis noemen ze dat.
Gezellig, overigens ben ik nu ontaard bezig na 10 minuten zweten in de tuin vond ik het tijd voor een biertje, tja eeeh beetje vroeg of ik hang teveel in die topic van opaatje.quote:
GMTAquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij woont in een stad waar je niet gevonden wilt worden
wil hier zelfs dood gevonden worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zie dus weer vliegen of liever drijven pfffffff heerlijk dat zomerweer!quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Iemand dood maken met een blije mus zeg ik altijd.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hallo, dan noem je ook watquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij begint over paspoorten.
Die heb ik niet nodig in Nederland, op Friesland na.
Ik woon er maar een half uurtje vandaan.quote:
Friesland is al helemaal geen Nederland.quote:
Ai...quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik woon er maar een half uurtje vandaan.
En ik heb een kamaraad zo dichtbij wonen, dat als ie de verkeerde kant op zeikt, ze in friesland de sluizen open moeten zetten.
Ik irriteer me scheef aan dat gemier van: we hebben een eigen taal enz en dan krijgen ze nog extra zendtijd ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij begint over paspoorten.
Die heb ik niet nodig in Nederland, op Friesland na.
Goed zo!quote:
Waar in Alkmaar moet ik zijn?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gezellig, overigens ben ik nu ontaard bezig na 10 minuten zweten in de tuin vond ik het tijd voor een biertje, tja eeeh beetje vroeg of ik hang teveel in die topic van opaatje.
Klopt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik irriteer me scheef aan dat gemier van: we hebben een eigen taal enz en dan krijgen ze nog extra zendtijd ook.
Van mij mogen ze zich afzonderen, zijn wij af van dat gedoe.
Dichtbij het water maar de mueslibollen zijn op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waar in Alkmaar moet ik zijn?
En terecht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt.
Opa en Oma gingen altijd met de boot op vakantie. Op een gegeven moment moet je dan ook boodschappen doen. Bij het afrekenen hadden zij al netjes in het Nederlands goedendag gezegd, praatten onderling ook Nederlands. Maar de friese kassadame weigerde om in het Nederlands te zeggen wat ze moesten betalen. Opa nog drie keer gevraagd, maar nee. Toen zijn ze zonder te betalen doorgelopen.
Hier ookquote:
Ronduit onbeschofd noem ik dat dus, nog erger: gestoord eigenlijk en respect voor jouw opa en oma!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt.
Opa en Oma gingen altijd met de boot op vakantie. Op een gegeven moment moet je dan ook boodschappen doen. Bij het afrekenen hadden zij al netjes in het Nederlands goedendag gezegd, praatten onderling ook Nederlands. Maar de friese kassadame weigerde om in het Nederlands te zeggen wat ze moesten betalen. Opa nog drie keer gevraagd, maar nee. Toen zijn ze zonder te betalen doorgelopen.
Dat klinkt als het personeelsrestaurant hier beneden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dichtbij het water maar de mueslibollen zijn op.
De manager was erbij voordat ze de winkel uitwaren, gaf ze gelijk en de dame in kwestie heeft een reprimande gehad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ronduit onbeschofd noem ik dat dus, nog erger: gestoord eigenlijk en respect voor jouw opa en oma!
Alleen nog witte kadetten met stinkende kaas aanwezig?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat klinkt als het personeelsrestaurant hier beneden.
Leve de manager dan!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:06 schreef JJH het volgende:
[..]
De manager was erbij voordat ze de winkel uitwaren, gaf ze gelijk en de dame in kwestie heeft een reprimande gehad.
Is trouwens echt al jaren geleden hoor.
Ughquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:08 schreef JJH het volgende:
En Weststellingwervers zijn helemaal stug en onwillig.
Eerder wel veel in mijn bus gehad, 's nachts. Dan zitten ze er 20 minuten, klein half uurtje in en dan geen woord verstaan van wat ze zeggen.
Als ik op het station buiten sta met collega's en ze gaan onderling verder in het turks dan heb ik aan een woord genoeg om ze weer Nederlands te laten praten.
Welk woord?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:08 schreef JJH het volgende:
En Weststellingwervers zijn helemaal stug en onwillig.
Eerder wel veel in mijn bus gehad, 's nachts. Dan zitten ze er 20 minuten, klein half uurtje in en dan geen woord verstaan van wat ze zeggen.
Als ik op het station buiten sta met collega's en ze gaan onderling verder in het turks dan heb ik aan een woord genoeg om ze weer Nederlands te laten praten.
Ach gaat ook andersom hoor, ben eens met een marokkaan mee geweest naar een arbeidsburo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet de enige die er wat van zegt hoor.
Dat is zo kut.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ach gaat ook andersom hoor, ben eens met een marokkaan mee geweest naar een arbeidsburo.
Dat mens ging tegen mij praten, ik zeg: hij komt hier solliciteren.
Ging ze een soort indianentaaltje tegen hem spreken, of die debiel was zeg.
De jongen had een goede opleiding achter de rug en sprak behoorlijk nederlands binnen een jaar, waarbij ik hem trouwens hielp.
Hun imago, hoe kut het ook is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:20 schreef Kaat38 het volgende:
Met recht ja.
Op een gegeven moment gingen we uit, deden we een testje.
Marokkaan werd geweigerd met de woorden: het zit vol haha.
Wij konden zo naar binnen.
De man was goed gekleed, zag er verzorgd uit dus wat is het probleem?
Ik vond hem te leuk om niet mee te nemen naar TTKquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en het idiote is dat ie echt per ongeluk was maar ik er zelf hard om moest lachen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond hem te leuk om niet mee te nemen naar TTK.
In Maleduck?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en het idiote is dat ie echt per ongeluk was maar ik er zelf hard om moest lachen.
Kende deze topic helemaal niet, maar eens doorlezen want volgens mij lig ik dan in een duck.
Shit om te zeggen maar ik spreek de woorden na van een turkse vriendin: merendeel wat hier komt is tuig, ofwel, lui die komen profiteren, lamzwansen zeg maar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Hun imago, hoe kut het ook is.
En ik moet zeggen, ik zie op de zaterdagavond ook groepjes door de stad dwalen die ik vanwege hun houding en gedrag al niet in mijn toko zou willen hebben.
Concullega is een half jaar geleden voor zichzelf begonnen, heeft nu al 2 auto's en een bus en een mannetje of 3 in dienst. Echt respect, en het is ook gewoon goed samenwerken met hem .:Yquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Shit om te zeggen maar ik spreek de woorden na van een turkse vriendin: merendeel wat hier komt is tuig, ofwel, lui die komen profiteren, lamzwansen zeg maar.
Er is een deel die het tof doet, net als jij en ik en geloof maar, wennen aan een ander land, cultuur en taal enz is lastig maar respect voor de mensen die dat wel doen.
Hoe herkenbaar, dat had ik vanmorgen 10 uur al!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:58 schreef JJH het volgende:
Dat je onder de douche wegstapt en gelijk weer zweet op je rug hebt staan.
Zomer.
Vannacht als ik thuiskom denk ik ff.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, dat had ik vanmorgen 10 uur al!
Maar oké, maakt het uit, doen we het zo nog even over.
Bed moet sowieso morgen, of zaterdag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:06 schreef Kaat38 het volgende:
zou het maar doen anders morgen bed verschonen en evt. lastige chaggerijnige partner.
Ga op een boerderij wonenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:09 schreef Kaat38 het volgende:
allemachtige de overburen besluiten te grasmaaien met zo'n herrie ding natuurlijk, een andere staat iets te hakken en weer een andere probeert een boom om te zagen, verderop stuk of 2 koters die met een hoop gebrul plonsen in het water en een moeder die je vanaf 50 meter hoort.
Leve de zomer soms denk je dan.
Haha, soms denk ik dat weleens ja maar je kent het gevoel?quote:
Tijd om een Secretamaitresse in te huren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik dacht, het is nu nog mooi weer dus ik ga naar huis. Even vergeten dat ik om half vier nog een afspraak heb
Dit gesprek kan ik niet delegerenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tijd om een Secreteramaitresse in te huren.
Maar zei kan je wel herinneren aan die afspraak..quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dit gesprek kan ik niet delegeren
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:17 schreef Barreltje het volgende:
bijna tijd voor de zon op een terrasje aan het strand!
hmm.. frankrijk ligt een stukkie verder opquote:
jij zei zon en terras dus dan denk ik aan Acda en De Munnikquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. frankrijk ligt een stukkie verder op
nu gaan we naar het pannenkoekenhuisquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:21 schreef Toekito het volgende:
Ik ben bezig aan mijn laatste ijsje. En nu?
echt nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu gaan we naar het pannenkoekenhuis
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu gaan we naar het pannenkoekenhuis
is dat lekker op die boot?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hier hebben ze een pannenkoekenboot. Tenminste, die serveren ze daar. Niet dat die boot eruit bestaat.
Ok, lijkt mij namelijk soort beunhaaspaleisquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
De pannenkoeken? Mwah. Ik ben er eens geweest met een voormalige stiefdochter van me en je kunt het culinair gezien zo gek niet verzinnen of ze verwerken er wel een pannenkoek in of omheen.
Maar op zich ben ik geen groot fan van de pannenkoek in zijn algeheel.
Das een uur rondvaren en ondertussen onbeperkt pannenkoeken naar binnen schuiven toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hier hebben ze een pannenkoekenboot. Tenminste, die serveren ze daar. Niet dat die boot eruit bestaat.
Ga ik toch liever met De Berenboot mee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een uur rondvaren en ondertussen onbeperkt pannenkoeken naar binnen schuiven toch?
Zag dat ding laatst in Nijmegen liggen indd...
Nijmegen is een andere. Deze boot ligt volgens mij voor eeuwig vast verankerd in een klein haventje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een uur rondvaren en ondertussen onbeperkt pannenkoeken naar binnen schuiven toch?
Zag dat ding laatst in Nijmegen liggen indd...
Niets kan tippen aan de pannenkoeken van boerderij Meerzichtquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
De pannenkoeken? Mwah. Ik ben er eens geweest met een voormalige stiefdochter van me en je kunt het culinair gezien zo gek niet verzinnen of ze verwerken er wel een pannenkoek in of omheen.
Maar op zich ben ik geen groot fan van de pannenkoek in zijn algeheel.
Pien!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niets kan tippen aan de pannenkoeken van boerderij Meerzicht
Kloptquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Pien!![]()
Jij bent nu eenmaal een groot pannenkoekenliefhebster, is het niet?
Dat vraagt om ondersteunende muziek:quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KloptIk kan elke dag wel pannenkoeken eten
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat vraagt om ondersteunende muziek:
AUquote:
quote:
wij hadden kipseporatorvlees balletjes op de bbqquote:
poesquote:
uh okequote:Op donderdag 26 juli 2012 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij hadden kipseporatorvlees balletjes op de bbq
[..]
poes
Wat vaag zegquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stond op de verpakking, ook geen idee verder
Organiseer je zaterdag ook een BBQ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dus je bent aan het stuiteren vandaag?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
ik leef op redbull ik heb vandaag al 6 blikjes binnen
edit: de drank niet t blikje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je bent aan het stuiteren vandaag?nee anders bleef ik niet wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en nee. wat in de spoiler staat dat heb ik eigenlijk nooit, eerder t tegenover gestelde. sowieso maar 2 keer per week oid
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
zaterdag is terrasje in zwolle dag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Organiseer je zaterdag ook een BBQ?.
Misschien moeten we dat ook nog even aan het KNMI laten weten met hun baggerverwachtingquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zaterdag is terrasje in zwolle dag.
geen bbq
Jummie! Restvleesquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, dan gaan we binnen ziitenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat ook nog even aan het KNMI laten weten met hun baggerverwachting.
heb ik ook wel eens, soms helpt een ctrl-f5quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb al een week last van dat FOK! irritant doet.. dan kan ik ineens niet meer typen of quoten.. en dan moet ik eert f5 misbruiken voor ik weer kan reageren... :/
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens, soms helpt een ctrl-f5
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb al een week last van dat FOK! irritant doet.. dan kan ik ineens niet meer typen of quoten.. en dan moet ik eerst f5 misbruiken voor ik weer kan reageren... :/
bij mij niet. ctrl f5 werkt niet eensquote:
Ja ik ook en meestal als Fok moeilijk doet restart ik Chrome weer en dan doet iet het weer een tijd..quote:
hm dat maakt hier niet echt uitquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook en meestal als Fok moeilijk doet restart ik Chrome weer en dan doet iet het weer een tijd..
uhquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef chufi het volgende:
Tot afgelopen weekend had ik ook een collega die gij Google had gewerkt... Maandag mocht ie niet meer op het werk komen .......
Nee hoor. Dat draait prima.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:56 schreef chufi het volgende:
Fok moet gewoon eens nieuwe servers aanschaffen
Welk OS draait er ? W7 32-bit / 64-bit? Of iets anders?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hm dat maakt hier niet echt uithelaas
ik dacht dat ik misschien een update moest doen maar ik heb de laatste versie
wordt steeds beter en stabieler idd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat draait prima.
En dat was jarenlang wel anders. Niks mis met het huidige serverpark.
Is het wel vernieuwd dan ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
het is echt stukken beter tegenwoordigquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
In Firefox, zowel op linux als windhoos xp werkt t als een zonnetje...quote:
denk jij serieus dat ik dat uit mn hoofd weet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk OS draait er ? W7 32-bit / 64-bit? Of iets anders?
ik heb geen windows of linuxquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
In Firefox, zowel op linux als windhoos xp werkt t als een zonnetje...
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het wel vernieuwd dan ?
Ik anders nog wel wat oude Sony gaming -servers in de aanbieding
applequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
denk jij serieus dat ik dat uit mn hoofd weet?
Nee, jij hebt mac os. Das ook een *nix variant. Firefox al geprobeerd?quote:
Niet zo moeilijk. Poes is apple fangirl. Dus heeft ze mac os.quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar zei kan je wel herinneren aan die afspraak..
ik ben apple fan maar heb geen geld dus dat zegt niksquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Poes is apple fangirl. Dus heeft ze mac os.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |