Ja, je hebt er steeds meer en meer nodigquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb er stuk of 6 en is idd bikkelen.
Vinniequote:
Ja precies.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, je hebt er steeds meer en meer nodig
Zo jammer zou graag meer alleen werk willen zien. Dan maar wachten op de nieuwe echte Sim City.
Lichtelijk verveelt.quote:
Das mooi. Het is inderdaad rustig ja. Komt me wel mooi uit aangezien er een aantal mods op vakantie zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, je hebt er steeds meer en meer nodig
Zo jammer zou graag meer alleen werk willen zien. Dan maar wachten op de nieuwe echte Sim City.
[..]
Vinnie
Rustig in de KSC, maar verder alles goed
Op de pc kan je elke oude versie wel vinden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja precies.
Of ik moet een goede SNES sim city tegen komen. Dan kan ik die weer ff spelen
Kan je jezelf toch enigszins bezig houdenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
Das mooi. Het is inderdaad rustig ja. Komt me wel mooi uit aangezien er een aantal mods op vakantie zijn
maar de snes edition is de leukstequote:Op woensdag 25 juli 2012 20:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Op de pc kan je elke oude versie wel vinden.
[..]
Kan je jezelf toch enigszins bezig houden
Beetje film kijken enzo. En in allerlei sc's neuzen waar ik normaal nooit zit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Op de pc kan je elke oude versie wel vinden.
[..]
Kan je jezelf toch enigszins bezig houden
Te lang geleden dat ik die gespeeld heb om er wat over te kunnen zeggen.quote:
Ach, waarom niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje film kijken enzo. En in allerlei sc's neuzen waar ik normaal nooit zit.
wokquote:
precies. Ik had absoluut geen zin en kan nu een keer 's avonds thuis chillenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Te lang geleden dat ik die gespeeld heb om er wat over te kunnen zeggen.
[..]
Ach, waarom niet.
[..]
wok
solquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Te lang geleden dat ik die gespeeld heb om er wat over te kunnen zeggen.
[..]
Ach, waarom niet.
[..]
wok
Je had ook een poging kunnen wagen om blauwvonk op de foto te zetten in Zandvoort... ga ik straks nog wel even doen, denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
precies. Ik had absoluut geen zin en kan nu een keer 's avonds thuis chillen
Zandvoort?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had ook een poging kunnen wagen om blauwvonk op de foto te zetten in Zandvoort... ga ik straks nog wel even doen, denk ik.
Voor Vinnie valt het wel mee, toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Zandvoort?
Weet je wel hoe fokking ver weg dat is, gek?
nee venlo is dichtbij...........moet al naar weert dit wkend. Is al erg zat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Zandvoort?
Wat moet jij in Weertquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee venlo is dichtbij...........moet al naar weert dit wkend. Is al erg zat.
Blauwvonk?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had ook een poging kunnen wagen om blauwvonk op de foto te zetten in Zandvoort... ga ik straks nog wel even doen, denk ik.
Valt wel mee?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Zandvoort?
Geen zin inquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blauwvonk, Zeevonk... dit in ieder geval: http://www.zvoort.nl/arch(...)n-zandvoort-aan-zee/
Ik ken een blauwe reigerquote:
vakantietje met fam. Mag dat? Of word ik aan het hek geweigerd?quote:
Ik heb wel eens een blauwtje gelopenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen zin in
[..]
Ik ken een blauwe reiger
vrijwilligquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde hem inderdaad net vragen wat hij in godsnaam heeft misdaan dat hij naar Weert moet.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen zin in
[..]
Ik ken een blauwe reiger
blauwalgquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een blauwtje gelopen.
quote:
je bent al blauw....quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik drink thuis echt nooit koffie, op mijn werk 4-8 bakken per dag
hoewel ik vanavond maar over slaquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent al blauw....
ik moet nog beginnen aan de drank
Ik ookquote:
Dat mag. Kom je niet naar de floriadequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
vakantietje met fam. Mag dat? Of word ik aan het hek geweigerd?
Nee sorry, dat is cultuur. Dat is verboden.quote:
Die van mij is 3 weken vrijquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef Toekito het volgende:
Ik wordt huisarts...........dan heb je gewoon een maand vrij
MoPGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |