Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik had alleen maar gezeur en kreeg met handtekening van God pas medicatie. En nog maar genoeg tot die pino terug is. En aangezien die apotheek alleen kantoortijden open isquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft prima vervangers hoor dus als ik het nodig heb kan ik gewoon terecht
LoLaquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij is 3 weken vrij
[..]
MoPG![]()
Is de miljoenenlijn leuk voor de kids?Zit in simpelveld
Ja daarom.. zitten vlak in de buurt met de vakantiequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
LoLa![]()
Volgens mij wel, stoomtrein enzo...
Wel koffie toch?quote:
`Ja wel hoor, maar nu even niet.quote:
Dan niets mis mee en mag je hier posten.quote:
Cup a soep reclame?quote:
Ik denk ik leg 'm even uit voordat ik als een botte lul bekend kom te staan.quote:
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk ik leg 'm even uit voordat ik als een botte lul bekend kom te staan.
Althans, een nog bottere lul
ff knuffelen?quote:
quote:
Sjors!quote:
Knuffelenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor
[..]
ff knuffelen?
Hmm das misschien wel een voordeel of niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:52 schreef Solique het volgende:
Kan wel misbruik van het gesprek gaan maken omdat ik bij een tussenbedrijf mag praten, het bedrijf waar het voor is (vertelden ze al via telefoon gelijk (prutsers) ) heb ik al gewerkt en ken nog genoeg mensen daar.
Douche-zequote:
Als ik weet voor welke afdeling en functie ze mensen zoeken kan ik na het gesprek via mijn contacten kijken of ik niet direct bij dat bedrijf naar binnen kan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
Hmm das misschien wel een voordeel of niet?
klinkt goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ik weet voor welke afdeling en functie ze mensen zoeken kan ik na het gesprek via mijn contacten kijken of ik niet direct bij dat bedrijf naar binnen kan.
Tenzij de functie echt iets is wat mij niets lijkt.
Zekerquote:
Niet jouw probleem tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
Geen slimme actie van het tussenbedrijf, kan ze evt een commissie kosten.
Nee, vind het wel mooi.quote:
mijn werkgever moest bij deze opdracht tekenen dat ze mij niet aan het concurentie beding houdenquote:
Mijn huidige contract bezit/bezat ook een concurrentie beding, maar deze is door mijn werkgever inactief gezet omdat ze willen meewerken zodat ik een andere baan kan vinden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn werkgever moest bij deze opdracht tekenen dat ze mij niet aan het concurentie beding houden
mijn werkgever mopperde eroverquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn huidige contract bezit/bezat ook een concurrentie beding, maar deze is door mijn werkgever inactief gezet omdat ze willen meewerken zodat ik een andere baan kan vinden.
Hebben ze wel gedaan de laatste jaren, al paar keer bij een project gezeten dat ze mij wilden overnemen maar niet wilden afkopen.quote:
Geniet er van en welterusten Lovelyquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik spring ook onder de douche en daarna lekker tukken![]()
Slaap lekker liefjens
ik moet het nog zien, eerst maar eens inwerken en dan zie ik wel weer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Hebben ze wel gedaan de laatste jaren, al paar keer bij een project gezeten dat ze mij wilden overnemen maar niet wilden afkopen.
[..]
Welterusten Lovely![]()
Ik ga sowieso wat anders doen dus zie het allemaal wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet het nog zien, eerst maar eens inwerken en dan zie ik wel weer.
ik weet nu al dat ik het hacken ga missen.
of niet maar dan wordt een VOG lastiger te krijgen
Welterusten alvast wokquote:
hoofdpijn Bos? Te lang in de zon gezeten misschien?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik keek net in de spiegel en volgens mij hebben houthakkers zich neergestrekken aan de bovenrand van mijn voorhoofd![]()
![]()
Brainzzzzz...quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik keek net in de spiegel en volgens mij hebben houthakkers zich neergestrekken aan de bovenrand van mijn voorhoofd![]()
![]()
Nee, ze zagen mijn haar erafquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
hoofdpijn Bos? Te lang in de zon gezeten misschien?
Zagen nog wel, je gaat voor een blockheadquote:
Ik ben cryptisch bezigquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zagen nog wel, je gaat voor een blockhead?
Trusten.. zal ik de wacht maar over nemen dan.. of ook gaan slapen.. hmzzquote:
Trusten Toekquote:
Ik snapte het hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben cryptisch bezig![]()
![]()
![]()
Men spreekt toch wel eens van een bos haar, nou gezien mijn nick en mijn naderende kaalheid/of het verschuiven van de haargrens vond ik dit wel een leuke woordspeling.
Dat is wel een hele erge fout, vooral in zulke landenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Hebben jullie de blunder bij de OS (ja sommige sporten zijn al bezig) al meegekregen. Bij het voorstellen bij de speelsters van het voetbalelftal van Noord-Korea lieten ze naast de spelers de ZUID-koreaanse vlag zien. De wedstrijd is dus ietsjes later begonnen dan gepland
en ik ben slapen
iets later? een uur man!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Hebben jullie de blunder bij de OS (ja sommige sporten zijn al bezig) al meegekregen. Bij het voorstellen bij de speelsters van het voetbalelftal van Noord-Korea lieten ze naast de spelers de ZUID-koreaanse vlag zien. De wedstrijd is dus ietsjes later begonnen dan gepland
en ik ben slapen
Dat ietsjes was om aan te geven dat het wel meer was dan een beetje.. Sarcastische ironische tonen werken nu eenmaal minder in geschrift.. Trustequote:Op woensdag 25 juli 2012 22:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
iets later? een uur man!
Oh ik was naar bed![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:34 schreef Bos81 het volgende:
en ik ben slapen
Wat hebben jullie gegeten?quote:
BBQ met chocolade fondue als toetje!quote:
Waarom was ik niet uitgenodigdquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
BBQ met chocolade fondue als toetje!![]()
omdat er DAN niet genoeg was geweestquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
omdat er DAN niet genoeg was geweest
Ik ga ijsjes halen. Wil je er ook één?quote:
Is goed, wel twee dan. Bezorg je in Veldhoven?quote:
Eén voor jou en één voor Haan dan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is goed, wel twee dan. Bezorg je in Veldhoven?
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Eén voor jou en één voor Haan dan.
En ik bezorg, mits jullie effe van die zolderkamer afkomen.
Meer dan jij denkt, sisquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook.
En wat weet jij allemaal![]()
.
Lezen Fles, lezenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel. En jij vliegt er ook in kleine![]()
Chauffeusequote:
Kan je beter op een stilstaand bed doen hoor.quote:
Daar weet jij nog helemaal niks van, jongedamequote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan je beter op een stilstaand bed doen hoor.
Misschien anticipeer ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar weet jij nog helemaal niks van, jongedame...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |