Asbest in de server?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel klote. Ik kan een grap maken maar doe het niet.
paspoort is daar niet geldig. Laat maarquote:
ons lekker maken met een grap en dan niet doen, blij maken met een dooie vis noemen ze dat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel klote. Ik kan een grap maken maar doe het niet.
woon jij of ik in het buitenland?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
paspoort is daar niet geldig. Laat maarpak zelf wel brood.
Iemand dood maken met een blije mus zeg ik altijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ons lekker maken met een grap en dan niet doen, blij maken met een dooie vis noemen ze dat.
die heb ik trouwens hier al gezien achter ons huis.
Mus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ons lekker maken met een grap en dan niet doen, blij maken met een dooie vis noemen ze dat.
die heb ik trouwens hier al gezien achter ons huis.
Gezellig, overigens ben ik nu ontaard bezig na 10 minuten zweten in de tuin vond ik het tijd voor een biertje, tja eeeh beetje vroeg of ik hang teveel in die topic van opaatje.quote:
GMTAquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij woont in een stad waar je niet gevonden wilt worden
wil hier zelfs dood gevonden worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zie dus weer vliegen of liever drijven pfffffff heerlijk dat zomerweer!quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Iemand dood maken met een blije mus zeg ik altijd.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hallo, dan noem je ook watquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij begint over paspoorten.
Die heb ik niet nodig in Nederland, op Friesland na.
Ik woon er maar een half uurtje vandaan.quote:
Friesland is al helemaal geen Nederland.quote:
Ai...quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik woon er maar een half uurtje vandaan.
En ik heb een kamaraad zo dichtbij wonen, dat als ie de verkeerde kant op zeikt, ze in friesland de sluizen open moeten zetten.
Ik irriteer me scheef aan dat gemier van: we hebben een eigen taal enz en dan krijgen ze nog extra zendtijd ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij begint over paspoorten.
Die heb ik niet nodig in Nederland, op Friesland na.
Goed zo!quote:
Waar in Alkmaar moet ik zijn?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gezellig, overigens ben ik nu ontaard bezig na 10 minuten zweten in de tuin vond ik het tijd voor een biertje, tja eeeh beetje vroeg of ik hang teveel in die topic van opaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |