Asbest in de server?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel klote. Ik kan een grap maken maar doe het niet.
paspoort is daar niet geldig. Laat maarquote:
ons lekker maken met een grap en dan niet doen, blij maken met een dooie vis noemen ze dat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel klote. Ik kan een grap maken maar doe het niet.
woon jij of ik in het buitenland?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
paspoort is daar niet geldig. Laat maarpak zelf wel brood.
Iemand dood maken met een blije mus zeg ik altijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ons lekker maken met een grap en dan niet doen, blij maken met een dooie vis noemen ze dat.
die heb ik trouwens hier al gezien achter ons huis.
Mus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ons lekker maken met een grap en dan niet doen, blij maken met een dooie vis noemen ze dat.
Gezellig, overigens ben ik nu ontaard bezig na 10 minuten zweten in de tuin vond ik het tijd voor een biertje, tja eeeh beetje vroeg of ik hang teveel in die topic van opaatje.quote:
GMTAquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij woont in een stad waar je niet gevonden wilt worden
wil hier zelfs dood gevonden worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zie dus weer vliegen of liever drijven pfffffff heerlijk dat zomerweer!quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Iemand dood maken met een blije mus zeg ik altijd.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hallo, dan noem je ook watquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij begint over paspoorten.
Die heb ik niet nodig in Nederland, op Friesland na.
Ik woon er maar een half uurtje vandaan.quote:
Friesland is al helemaal geen Nederland.quote:
Ai...quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik woon er maar een half uurtje vandaan.
En ik heb een kamaraad zo dichtbij wonen, dat als ie de verkeerde kant op zeikt, ze in friesland de sluizen open moeten zetten.
Ik irriteer me scheef aan dat gemier van: we hebben een eigen taal enz en dan krijgen ze nog extra zendtijd ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij begint over paspoorten.
Die heb ik niet nodig in Nederland, op Friesland na.
Goed zo!quote:
Waar in Alkmaar moet ik zijn?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gezellig, overigens ben ik nu ontaard bezig na 10 minuten zweten in de tuin vond ik het tijd voor een biertje, tja eeeh beetje vroeg of ik hang teveel in die topic van opaatje.
Klopt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik irriteer me scheef aan dat gemier van: we hebben een eigen taal enz en dan krijgen ze nog extra zendtijd ook.
Van mij mogen ze zich afzonderen, zijn wij af van dat gedoe.
Dichtbij het water maar de mueslibollen zijn op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waar in Alkmaar moet ik zijn?
En terecht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt.
Opa en Oma gingen altijd met de boot op vakantie. Op een gegeven moment moet je dan ook boodschappen doen. Bij het afrekenen hadden zij al netjes in het Nederlands goedendag gezegd, praatten onderling ook Nederlands. Maar de friese kassadame weigerde om in het Nederlands te zeggen wat ze moesten betalen. Opa nog drie keer gevraagd, maar nee. Toen zijn ze zonder te betalen doorgelopen.
Hier ookquote:
Ronduit onbeschofd noem ik dat dus, nog erger: gestoord eigenlijk en respect voor jouw opa en oma!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt.
Opa en Oma gingen altijd met de boot op vakantie. Op een gegeven moment moet je dan ook boodschappen doen. Bij het afrekenen hadden zij al netjes in het Nederlands goedendag gezegd, praatten onderling ook Nederlands. Maar de friese kassadame weigerde om in het Nederlands te zeggen wat ze moesten betalen. Opa nog drie keer gevraagd, maar nee. Toen zijn ze zonder te betalen doorgelopen.
Dat klinkt als het personeelsrestaurant hier beneden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dichtbij het water maar de mueslibollen zijn op.
De manager was erbij voordat ze de winkel uitwaren, gaf ze gelijk en de dame in kwestie heeft een reprimande gehad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ronduit onbeschofd noem ik dat dus, nog erger: gestoord eigenlijk en respect voor jouw opa en oma!
Alleen nog witte kadetten met stinkende kaas aanwezig?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat klinkt als het personeelsrestaurant hier beneden.
Leve de manager dan!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:06 schreef JJH het volgende:
[..]
De manager was erbij voordat ze de winkel uitwaren, gaf ze gelijk en de dame in kwestie heeft een reprimande gehad.
Is trouwens echt al jaren geleden hoor.
Ughquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:08 schreef JJH het volgende:
En Weststellingwervers zijn helemaal stug en onwillig.
Eerder wel veel in mijn bus gehad, 's nachts. Dan zitten ze er 20 minuten, klein half uurtje in en dan geen woord verstaan van wat ze zeggen.
Als ik op het station buiten sta met collega's en ze gaan onderling verder in het turks dan heb ik aan een woord genoeg om ze weer Nederlands te laten praten.
Welk woord?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:08 schreef JJH het volgende:
En Weststellingwervers zijn helemaal stug en onwillig.
Eerder wel veel in mijn bus gehad, 's nachts. Dan zitten ze er 20 minuten, klein half uurtje in en dan geen woord verstaan van wat ze zeggen.
Als ik op het station buiten sta met collega's en ze gaan onderling verder in het turks dan heb ik aan een woord genoeg om ze weer Nederlands te laten praten.
Ach gaat ook andersom hoor, ben eens met een marokkaan mee geweest naar een arbeidsburo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet de enige die er wat van zegt hoor.
Dat is zo kut.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ach gaat ook andersom hoor, ben eens met een marokkaan mee geweest naar een arbeidsburo.
Dat mens ging tegen mij praten, ik zeg: hij komt hier solliciteren.
Ging ze een soort indianentaaltje tegen hem spreken, of die debiel was zeg.
De jongen had een goede opleiding achter de rug en sprak behoorlijk nederlands binnen een jaar, waarbij ik hem trouwens hielp.
Hun imago, hoe kut het ook is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:20 schreef Kaat38 het volgende:
Met recht ja.
Op een gegeven moment gingen we uit, deden we een testje.
Marokkaan werd geweigerd met de woorden: het zit vol haha.
Wij konden zo naar binnen.
De man was goed gekleed, zag er verzorgd uit dus wat is het probleem?
Ik vond hem te leuk om niet mee te nemen naar TTKquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |