hmm.. frankrijk ligt een stukkie verder opquote:
jij zei zon en terras dus dan denk ik aan Acda en De Munnikquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. frankrijk ligt een stukkie verder op
nu gaan we naar het pannenkoekenhuisquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:21 schreef Toekito het volgende:
Ik ben bezig aan mijn laatste ijsje. En nu?
echt nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu gaan we naar het pannenkoekenhuis
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu gaan we naar het pannenkoekenhuis
is dat lekker op die boot?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hier hebben ze een pannenkoekenboot. Tenminste, die serveren ze daar. Niet dat die boot eruit bestaat.
Ok, lijkt mij namelijk soort beunhaaspaleisquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
De pannenkoeken? Mwah. Ik ben er eens geweest met een voormalige stiefdochter van me en je kunt het culinair gezien zo gek niet verzinnen of ze verwerken er wel een pannenkoek in of omheen.
Maar op zich ben ik geen groot fan van de pannenkoek in zijn algeheel.
Das een uur rondvaren en ondertussen onbeperkt pannenkoeken naar binnen schuiven toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hier hebben ze een pannenkoekenboot. Tenminste, die serveren ze daar. Niet dat die boot eruit bestaat.
Ga ik toch liever met De Berenboot mee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een uur rondvaren en ondertussen onbeperkt pannenkoeken naar binnen schuiven toch?
Zag dat ding laatst in Nijmegen liggen indd...
Nijmegen is een andere. Deze boot ligt volgens mij voor eeuwig vast verankerd in een klein haventje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een uur rondvaren en ondertussen onbeperkt pannenkoeken naar binnen schuiven toch?
Zag dat ding laatst in Nijmegen liggen indd...
Niets kan tippen aan de pannenkoeken van boerderij Meerzichtquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
De pannenkoeken? Mwah. Ik ben er eens geweest met een voormalige stiefdochter van me en je kunt het culinair gezien zo gek niet verzinnen of ze verwerken er wel een pannenkoek in of omheen.
Maar op zich ben ik geen groot fan van de pannenkoek in zijn algeheel.
Pien!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niets kan tippen aan de pannenkoeken van boerderij Meerzicht
Kloptquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Pien!![]()
Jij bent nu eenmaal een groot pannenkoekenliefhebster, is het niet?
Dat vraagt om ondersteunende muziek:quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KloptIk kan elke dag wel pannenkoeken eten
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat vraagt om ondersteunende muziek:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |