Je hebt gelijk en het idiote is dat ie echt per ongeluk was maar ik er zelf hard om moest lachen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond hem te leuk om niet mee te nemen naar TTK.
In Maleduck?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en het idiote is dat ie echt per ongeluk was maar ik er zelf hard om moest lachen.
Kende deze topic helemaal niet, maar eens doorlezen want volgens mij lig ik dan in een duck.
Shit om te zeggen maar ik spreek de woorden na van een turkse vriendin: merendeel wat hier komt is tuig, ofwel, lui die komen profiteren, lamzwansen zeg maar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Hun imago, hoe kut het ook is.
En ik moet zeggen, ik zie op de zaterdagavond ook groepjes door de stad dwalen die ik vanwege hun houding en gedrag al niet in mijn toko zou willen hebben.
Concullega is een half jaar geleden voor zichzelf begonnen, heeft nu al 2 auto's en een bus en een mannetje of 3 in dienst. Echt respect, en het is ook gewoon goed samenwerken met hem .:Yquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Shit om te zeggen maar ik spreek de woorden na van een turkse vriendin: merendeel wat hier komt is tuig, ofwel, lui die komen profiteren, lamzwansen zeg maar.
Er is een deel die het tof doet, net als jij en ik en geloof maar, wennen aan een ander land, cultuur en taal enz is lastig maar respect voor de mensen die dat wel doen.
Hoe herkenbaar, dat had ik vanmorgen 10 uur al!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:58 schreef JJH het volgende:
Dat je onder de douche wegstapt en gelijk weer zweet op je rug hebt staan.
Zomer.
Vannacht als ik thuiskom denk ik ff.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, dat had ik vanmorgen 10 uur al!
Maar oké, maakt het uit, doen we het zo nog even over.
Bed moet sowieso morgen, of zaterdag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:06 schreef Kaat38 het volgende:
zou het maar doen anders morgen bed verschonen en evt. lastige chaggerijnige partner.
Ga op een boerderij wonenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:09 schreef Kaat38 het volgende:
allemachtige de overburen besluiten te grasmaaien met zo'n herrie ding natuurlijk, een andere staat iets te hakken en weer een andere probeert een boom om te zagen, verderop stuk of 2 koters die met een hoop gebrul plonsen in het water en een moeder die je vanaf 50 meter hoort.
Leve de zomer soms denk je dan.
Haha, soms denk ik dat weleens ja maar je kent het gevoel?quote:
Tijd om een Secretamaitresse in te huren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik dacht, het is nu nog mooi weer dus ik ga naar huis. Even vergeten dat ik om half vier nog een afspraak heb
Dit gesprek kan ik niet delegerenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tijd om een Secreteramaitresse in te huren.
Maar zei kan je wel herinneren aan die afspraak..quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dit gesprek kan ik niet delegeren
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:17 schreef Barreltje het volgende:
bijna tijd voor de zon op een terrasje aan het strand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |