AUquote:
quote:
wij hadden kipseporatorvlees balletjes op de bbqquote:
poesquote:
uh okequote:Op donderdag 26 juli 2012 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij hadden kipseporatorvlees balletjes op de bbq
[..]
poes
Wat vaag zegquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stond op de verpakking, ook geen idee verder
Organiseer je zaterdag ook een BBQ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dus je bent aan het stuiteren vandaag?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
ik leef op redbull ik heb vandaag al 6 blikjes binnen
edit: de drank niet t blikje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je bent aan het stuiteren vandaag?nee anders bleef ik niet wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en nee. wat in de spoiler staat dat heb ik eigenlijk nooit, eerder t tegenover gestelde. sowieso maar 2 keer per week oid
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
zaterdag is terrasje in zwolle dag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Organiseer je zaterdag ook een BBQ?.
Misschien moeten we dat ook nog even aan het KNMI laten weten met hun baggerverwachtingquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zaterdag is terrasje in zwolle dag.
geen bbq
Jummie! Restvleesquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, dan gaan we binnen ziitenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat ook nog even aan het KNMI laten weten met hun baggerverwachting.
heb ik ook wel eens, soms helpt een ctrl-f5quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb al een week last van dat FOK! irritant doet.. dan kan ik ineens niet meer typen of quoten.. en dan moet ik eert f5 misbruiken voor ik weer kan reageren... :/
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens, soms helpt een ctrl-f5
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb al een week last van dat FOK! irritant doet.. dan kan ik ineens niet meer typen of quoten.. en dan moet ik eerst f5 misbruiken voor ik weer kan reageren... :/
bij mij niet. ctrl f5 werkt niet eensquote:
Ja ik ook en meestal als Fok moeilijk doet restart ik Chrome weer en dan doet iet het weer een tijd..quote:
hm dat maakt hier niet echt uitquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook en meestal als Fok moeilijk doet restart ik Chrome weer en dan doet iet het weer een tijd..
uhquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef chufi het volgende:
Tot afgelopen weekend had ik ook een collega die gij Google had gewerkt... Maandag mocht ie niet meer op het werk komen .......
Nee hoor. Dat draait prima.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:56 schreef chufi het volgende:
Fok moet gewoon eens nieuwe servers aanschaffen
Welk OS draait er ? W7 32-bit / 64-bit? Of iets anders?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hm dat maakt hier niet echt uithelaas
ik dacht dat ik misschien een update moest doen maar ik heb de laatste versie
wordt steeds beter en stabieler idd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat draait prima.
En dat was jarenlang wel anders. Niks mis met het huidige serverpark.
Is het wel vernieuwd dan ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
het is echt stukken beter tegenwoordigquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
In Firefox, zowel op linux als windhoos xp werkt t als een zonnetje...quote:
denk jij serieus dat ik dat uit mn hoofd weet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk OS draait er ? W7 32-bit / 64-bit? Of iets anders?
ik heb geen windows of linuxquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
In Firefox, zowel op linux als windhoos xp werkt t als een zonnetje...
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het wel vernieuwd dan ?
Ik anders nog wel wat oude Sony gaming -servers in de aanbieding
applequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
denk jij serieus dat ik dat uit mn hoofd weet?
Nee, jij hebt mac os. Das ook een *nix variant. Firefox al geprobeerd?quote:
Niet zo moeilijk. Poes is apple fangirl. Dus heeft ze mac os.quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar zei kan je wel herinneren aan die afspraak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |