Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
heb ik regelmatig hoorquote:
quote:KG is nog steeds baas
firefox is helemaal bagger, daarom gebruik ik chrome safari is al helemaal een helquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij hebt mac os. Das ook een *nix variant. Firefox al geprobeerd?
Imac Macbook Ipodtouch en Ipod nano Iphone en Ipad hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
Ik heb een Iphone en das alles wat ik aan appels heb
Ik heb appels op de fruitschaal liggen... verder koop ik wel de identieke producten die minstens net zo goed zijn en waarvoor je niet twee keer zo veel betaalt alleen maar omdat het uit het fruitschap komtquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:13 schreef chufi het volgende:
Ik heb een Iphone en das alles wat ik aan appels heb
6 oktober ben ik jarigquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb een MacBookEn die heb ik eigenlijk niet meer open gedaan sinds ik een notebook van 200 euro heb gekocht
niks mis met de vormgevingquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik las 'iets moois', maar dan las ik de TT verkeerd, denk ik.
Zo bijzonder is die toch niet? Vergelijkbare producten van andere fabrikanten zien er bijna hetzelfde uitquote:
En praten die allemaal met elkaar?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Imac Macbook Ipodtouch en Ipod nano Iphone en Ipad hier
En dan wil je mijn oude macbook hebben?quote:
quote:
Daarom.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Imac Macbook Ipodtouch en Ipod nano Iphone en Ipad hier
uiteraard net zoals de koelkast en de magnetronquote:
nou dus?quote:
preciesquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo bijzonder is die toch niet? Vergelijkbare producten van andere fabrikanten zien er na een tijdje bijna hetzelfde uit.
Via dat schijthoereklotetyfusitunes denk ikquote:
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou dus?
als iemand een samsung tv heeft, samsung telefoon mp3 computer en tablet issie dan ook een fanboy? nee want daar let niemand op.
quote:De meldbank over de weigerbank van uw betalbanksopdracht van de rekenbank in de bank.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef DaMart het volgende:
Jezus, hoeveel banken hebben die spammers wel niet?.
[..]
nee hoor daar hoor je nooit iemand over. omdat het apple is gaan mensen meteen zeikenquote:
Jij LEEST die zooi ueberhauptquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Doe eens een quote van de hele mail
Zo ervaar jij het. Ik zeik ook op fanboys van niet-apple, maar dat zie je niet, of wil je niet zien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee hoor daar hoor je nooit iemand over. omdat het apple is gaan mensen meteen zeiken
Ik heb die spam net weggegooidquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Doe eens een quote van de hele mail
Ik zag die titel in de spammap zitten, die ik even leeg ging gooienquote:
en waarom zeik je op ' fanboys'?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo ervaar jij het. Ik zeik ook op fanboys van niet-apple, maar dat zie je niet, of wil je niet zien.
dus iemand die auto's op schaal spaart is ook een fanboy dus per definitie stom ?quote:
nee joh dat is wel heel kort door de bocht he?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus iemand die auto's op schaal spaart is ook een fanboy dus per definitie stom ?
Nou het ergste is eigenlijk als mensen treintjes hebben en een heel landschap in een kamer enzoquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus iemand die auto's op schaal spaart is ook een fanboy dus per definitie stom ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
wat is het verschil tussen dingen van apple sparen of samsung en een fanboy zijn of gelijk welk iets anders sparen? ik kvind het allemaal maar onzin en gezeikquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee joh dat is wel heel kort door de bocht he?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nou het ergste is eigenlijk als mensen treintjes hebben en een heel landschap in een kamer enzodat is dan ook een fanboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
[..]
Nou het ergste is eigenlijk als mensen treintjes hebben en een heel landschap in een kamer enzogelukkig is de zolder bezet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Wel een lieve fanboy danquote:
Is het ook..quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen dingen van apple sparen of samsung en een fanboy zijn of gelijk welk iets anders sparen? ik kvind het allemaal maar onzin en gezeik
dat wou ik gwn ff horen jaquote:
[..]
Nou het ergste is eigenlijk als mensen treintjes hebben en een heel landschap in een kamer enzoDat heet een hobbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |